Κολλημένος στην οθόνη 'απαιτείται κρίσιμη ενημέρωση λογισμικού' κατά την εκκίνηση

MacBook Pro 15 'Touch Bar 2017

Αριθμός μοντέλου A1707. Κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2017, αυτό το MacBook Pro διαθέτει επεξεργαστές Kaby Lake έως και τετραπύρηνο επεξεργαστή Intel Core i7 2,8 GHz με Turbo Boost έως 3,8 GHz.



Rep: 73



Δημοσιεύτηκε: 29/9/2019



Το MBP μου δεν εκκινείται.



Αυτό συνέβη σε μένα μετά από λίγες μέρες από τη χρήση του νέου macOS Catalina. Όταν ενεργοποιώ, λέει ότι απαιτείται μια κρίσιμη ενημέρωση, αλλά συνεχίζει να λέει ότι παρουσιάστηκε σφάλμα κατά την προσπάθεια εγκατάστασης.

Προσπάθησα να ενημερώσω με Wi-Fi, προσωπικό hotspot και με προσαρμογέα LAN, αλλά έχω την ίδια οθόνη. Έχω δοκιμάσει επίσης την καθαρή εγκατάσταση με και τον κενό δίσκο (εντολή + R) αλλά δείχνει την ίδια οθόνη. Δοκίμασα επίσης την εγκατάσταση του εργοστασιακού λειτουργικού συστήματος (shift option command R) αλλά απέτυχε μετά τη λήψη του λειτουργικού συστήματος. Η επαναφορά NVRAM και SMC δεν βοηθά.

Ωστόσο, μπορώ να χρησιμοποιήσω το mac μου από την ασφαλή λειτουργία εκκίνησης, αλλά η γραμμή αφής, ο οπίσθιος φωτισμός πληκτρολογίου και ο ήχος δεν λειτουργούν από την ασφαλή λειτουργία. Μπορώ επίσης να χρησιμοποιήσω την εκκίνηση mac από φορητή μονάδα δίσκου παραθύρων usb, αλλά πάλι η γραμμή αφής, ο οπίσθιος φωτισμός πληκτρολογίου και ο ήχος δεν λειτουργούν (όλα χρησιμοποιούνται για να λειτουργούν από την ίδια μονάδα δίσκου usb πριν γίνει το κρίσιμο λογισμικό).



Το Διαδίκτυο λέει ότι πρέπει να κάνει κάτι με τη μονάδα αφής, αλλά δεν είχα κανένα πρόβλημα πριν. Πιστεύετε ότι η αντικατάσταση της μονάδας γραμμής αφής θα λύσει το πρόβλημα;

Αποκλεισμός εικόνας' alt=

Σχόλια:

Μόλις άρχισα να έχω το ίδιο πρόβλημα μετά την αναβάθμιση σε Catalina. Εάν αποσυνδέσω όλα τα εξωτερικά περιφερειακά USBC, ξεκινάει χωρίς πρόβλημα. Στη συνέχεια, μπορώ να συνδέσω περιφερειακά μόλις ξεκινήσω. Εάν το αφήσω να κοιμηθεί με αυτά τα συνδεδεμένα, διακόπτεται και λαμβάνει το μήνυμα σφάλματος όπως περιγράφεται παραπάνω από την αφίσα. Συνεχίζεται.

05/11/2019 με Οδοκαθαριστής

Οποιεσδήποτε ενημερώσεις σχετικά με αυτό;

02/01/2020 με Μικρόφωνο

Όχι, έχω ακόμα το ίδιο πρόβλημα. Κατέληξα να αγοράσω ένα νέο MBP.

Η αντικατάσταση του ελεγκτή της γραμμής αφής δεν βοήθησε, έχω δοκιμάσει την πλακέτα με όλα αποσυνδεδεμένα (αποσυνδεδεμένη οθόνη, γραμμή αφής, κουμπί λειτουργίας, trackpad κ.λπ.) μόνο με μπαταρία συνδεδεμένη και εξωτερική οθόνη. Εξακολουθεί να εκκινεί στην ίδια οθόνη, υποθέτω ότι το πρόβλημα είναι με την ίδια τη μητρική πλακέτα.

02/01/2020 με Δαβίδ

πώς να αντικαταστήσετε τη μπαταρία droid turbo

@dzavoo - Κοίταξε το σύστημα; Το φέρατε στο Apple Store για να δείτε τι είπαν; Υπήρξε κάποια κουβέντα για αναβαθμίσεις Catalina συστήματα bricking.

02/02/2020 με Και

@ Νταντ Ζω στην Αρμενία όπου δεν διαθέτουμε επίσημο κατάστημα μήλων, αλλά έχουμε κέντρο επισκευής αυτοματοποιημένου μήλου. Το κέντρο επισκευής έκανε βασικά το ίδιο πράγμα όπως έκανα (εγκαθιστώντας διαφορετικές εκδόσεις macOS συμπεριλαμβανομένων των Mojave και sierra) και μου είπαν ότι το πρόβλημα είναι με τη μονάδα αφής και η λύση μπορεί να αντικαθιστά την κορυφαία θήκη (ολόκληρη τη θήκη με μπαταρία και πληκτρολόγιο κ.λπ.) για $ 800- 900 $. Φυσικά δεν συμφώνησα να το κάνω αυτό γιατί πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι με τη μητρική πλακέτα.

02/02/2020 με Δαβίδ

15 απαντήσεις

Επιλεγμένη λύση

Rep: 409k

Σε αυτό το σημείο πρέπει να σκουπίσετε τη μονάδα δίσκου και να εγκαταστήσετε ξανά το λειτουργικό σας σύστημα από μια εξωτερική μονάδα εγκατάστασης λειτουργικού συστήματος.

Πρώτη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας οτιδήποτε είναι σημαντικό από τη μονάδα δίσκου σας (TimeMachine)

Στη συνέχεια, δημιουργήστε ένα πρόγραμμα εγκατάστασης με δυνατότητα εκκίνησης χρησιμοποιώντας ένα άλλο σύστημα Mac, προσωπικά θα κολλήσω με το Mojave για τώρα, καθώς η Catalina είναι ακόμα λίγο λάθη! Σε κάθε περίπτωση, εδώ μπορείτε να δημιουργήσετε και τα δύο:

Επανεκκινήστε το σύστημά σας και μετά χρησιμοποιήστε το Επιλογή για να μπείτε στο Startup Manager επιλέξτε τη μονάδα εγκατάστασης USB-C. Μόλις ξεκινήσετε, μεταβείτε στο μενού και επιλέξτε Βοηθητικό πρόγραμμα δίσκου και, στη συνέχεια, διαγράψτε όλα τα διαμερίσματα και, στη συνέχεια, διαμορφώστε ξανά τη μονάδα δίσκου ως ένα διαμέρισμα GUID APFS.

Αναφορά: Συνδυασμοί πλήκτρων εκκίνησης Mac

Τώρα βγείτε από το Disk Utility και ξεκινήστε το πρόγραμμα εγκατάστασης του OS αφήνοντάς το να κάνει τα πράγματα! Το σύστημά σας θα επανεκκινήσει μερικές φορές και η οθόνη θα σβήσει επίσης, ώστε να μην πανικοβληθείτε !!

Σε λίγες ώρες το σύστημά σας θα έπρεπε να έχει ολοκληρώσει την εγκατάσταση του λειτουργικού συστήματος. Τώρα πριν κάνετε οτιδήποτε άλλο εφαρμόστε όλες τις απαραίτητες ενημερώσεις. Και πάλι, το σύστημά σας θα επανεκκινήσει καθώς η Apple έχει ενημερώσει το υλικολογισμικό του συστήματος μερικές φορές ανάλογα με το macOS που εγκαθιστάτε.

Λειτούργησε;

Σχόλια:

Ευχαριστώ πολύ! Θα το δοκιμάσω αυτό και θα σας ενημερώσω για την πρόοδό μου

10/30/2019 με Δαβίδ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Προσπάθησα να εγκαταστήσω το Mojave και το Catalina, όταν προσπαθώ να εγκαταστήσω το Mojave δείχνει σφάλμα, ωστόσο η Catalina εγκαθίσταται με επιτυχία, αλλά εμφανίζει το ίδιο ακριβώς σφάλμα κατά την εκκίνηση. Πιστεύω ότι έχω πρόβλημα υλικού :(

01/11/2019 με Δαβίδ

@dzavoo - Ποιο ήταν το μήνυμα σφάλματος που λάβατε με το Mojave κατά τη μορφή ή την εγκατάσταση;

Ώρα να επισκεφθείτε ένα Apple Store! Πείτε μας τι σας λένε.

01/11/2019 με Και

@και Εχω μία ερώτηση.

Γι 'αυτό δοκίμασα κάθε πιθανή επιδιόρθωση λογισμικού (επαναφορά nvram / SMC, επανεγκατάσταση διαφορετικής έκδοσης macOS από συσκευή usb και από ανάκτηση Διαδικτύου, προσπάθησα επίσης να εκκινήσω από bootable ssd κ.λπ.) και όλα δείχνουν την ίδια ακριβώς οθόνη.

Προσπάθησα επίσης να αφαιρέσω τα πάντα από τη μητρική πλακέτα (αποσυνδεδεμένη οθόνη, γραμμή αφής, κουμπί λειτουργίας, trackpad κ.λπ.) μόνο με μπαταρία συνδεδεμένη και εξωτερική οθόνη. και ακόμα πήρε την ίδια οθόνη. Αυτό σημαίνει ότι το πρόβλημα είναι 100% με τη μητρική πλακέτα;

Προσπάθησα επίσης να αντικαταστήσω το καλώδιο της γραμμής αφής (όχι ολόκληρη η μονάδα της γραμμής αφής μόνο το καλώδιο σύνδεσης) νομίζετε ότι πρέπει να αντικαταστήσω την πλήρη γραμμή αφής πριν αγοράσω μια νέα μητρική πλακέτα; ή είναι 100% με τη μητρική πλακέτα.

02/01/2020 με Δαβίδ

Ναι, έχετε μια αποτυχία λογικής πλακέτας.

Σε αντίθεση με τα παλαιότερα μοντέλα που μπορείτε να αντικαταστήσετε το SSD και ακόμη και τα παλαιότερα μοντέλα, θα μπορούσατε να αντικαταστήσετε τη μνήμη RAM που έχει συγκολληθεί και από τη σειρά!

02/01/2020 με Και

Rep: 25

Δεν σας .... μερικές ώρες μετά τη δημοσίευσή του, το 2017 MacBook Pro 15 (A1707) μου ξεκίνησε μια χαρά και η γραμμή αφής λειτουργούσε ξανά. Αυτό είναι μετά από 3 μέρες χτύπημα το κεφάλι μου στο γραφείο προσπαθώντας να καταλάβω έναν τρόπο γύρω του. Νομίζω ότι η ενημέρωση του macOS 10.15.3 είχε κάποια σχέση με αυτήν, καθώς μόλις βγήκε και το σύστημά μου ενημερώθηκε σε αυτήν κατά την ασφαλή λειτουργία.

Ξέρω για ένα γεγονός αυτό που σκότωσα ήταν να σκουπίζω ολόκληρη τη μονάδα δίσκου (όλα τα διαμερίσματα, συμπεριλαμβανομένου αυτού που έχει ρυθμιστεί ειδικά για τη γραμμή αφής). Δούλεψε πολύ καλά μέχρι που το έκανα και μετά επανεγκαταστήσαμε το λειτουργικό σύστημα. Γιατί το έκανα αυτό, ρωτάτε; Μόλις αγόρασα αυτό το MBP από κάποιον στο Facebook και ήθελα να είμαι σίγουρος ότι ξεκινούσα από μια εντελώς καθαρή πλάκα.

Όλα όσα διαβάζω στο Διαδίκτυο λένε ότι δεν πρέπει να σκουπίζετε όλα τα διαμερίσματα στα MBP με τη γραμμή αφής, μόνο το κύριο διαμέρισμα του λειτουργικού συστήματος. Μου μυρίζει εντελώς σαν ένα πρόβλημα λογισμικού για μένα και όχι ως πρόβλημα υλικού. Ειδικά επειδή η δική μου ήταν μια χαρά, μέχρι που έκανα όλα τα χωρίσματα. Επίσης, αυτός ο ιστότοπος μου έδωσε πολλές πληροφορίες για το τι έκανα ενδεχομένως για να δημιουργήσω το ζήτημα. Δείτε την 6η προσπάθεια του συγγραφέα (Workflow 6):

The Untouchables - Apples New OS Activation για Touch Bar MacBook Pros

Σχόλια:

Έλεγξα τους αισθητήρες της γραμμής αφής και οι δύο αισθητήρες δεξιά και αριστερά λειτουργούσαν καλά. Είχα την ίδια ιστορία με τη διαγραφή του πλήρους SSD, η γραμμή αφής έχει φύγει. Στην αρχή η κρίσιμη ενημέρωση λογισμικού απαγόρευε την είσοδο στο mac μου, αλλά κατά κάποιο τρόπο αυτό επιλύθηκε. Δοκίμασα τα πάντα για αυτήν την ενημέρωση υλικολογισμικού, αλλά τίποτα δεν θα μπορούσε να το αναζωογονήσει. Δεν υπάρχει επίσης υπηρεσία ταινιών ελέγχου. Νομίζω ότι το λογισμικό που εκτελεί τη γραμμή αφής δεν εγκαθίσταται κατά την εγκατάσταση καθώς συνεχίζει να πιστεύει ότι δεν υπάρχει γραμμή αφής στο MBP μου (1707). μπορεί κάποιος να μου πει εάν υπάρχει ούτως ή άλλως η εγκατάσταση των υπηρεσιών γραμμής ελέγχου στο mac μου.

02/11/2020 με Εργασία Upal

Rep: 13

Γεια σας παιδιά,

Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Αυτό έκανα. Σπάνια έκλεισα τον υπολογιστή μου, αυτή τη φορά σκέφτηκα ότι θα το ξεκουράσω. Είχα συνδέσει το Samsung SSD και ένα WD MyBook Duo στις θύρες USB C. Παρόλο που έχω κάνει εκκίνηση με το SSD πριν μην ανησυχώ, αυτή ήταν η πρώτη φορά με το MyBook Duo. Είχα το μήνυμα να εμφανιστεί στην οθόνη εκκίνησης, πίεσα το κλείσιμο. Εκκινήθηκε ξανά σε ασφαλή εκκίνηση (κρατήστε πατημένο το αριστερό πλήκτρο μέχρι να φορτωθεί το λογότυπο της Apple στα μισά του δρόμου, αφήστε το) Αποκτήστε πρόσβαση στην αρχική οθόνη. Απενεργοποιήθηκε το Wi-Fi και αποσυνδέθηκε το MyBook Duo από το USB C. Πιέστηκε επανεκκίνηση και ξεκίνησε χωρίς να ανησυχείτε. Νομίζω ότι ο ένοχος εδώ μπορεί να ήταν ο εξωτερικός δίσκος. Δεν λέω ότι αυτή είναι η επιδιόρθωση για όλους, αλλά αν αντιμετωπίζετε παρόμοιο πρόβλημα και έχετε συνδέσει κάτι στο USB C που δεν είχατε ποτέ πριν από την εκκίνηση, μπορεί να σας βοηθήσει να ακολουθήσετε τη διαδικασία που έκανα .

Ελπίζω κάποιος να το βρει αυτό χρήσιμο

Σχόλια:

Ναι, είχα το ίδιο πρόβλημα και μετά την αποσύνδεση της περιφερειακής συσκευής από τη θύρα USB-C, μπόρεσα να φορτώσω στην οθόνη καταγραφής.

07/08/2020 με Lai Pau εβδομάδα

Rep: 1

Άλλαξα την οθόνη για ένα MBP 2017 με γραμμή αφής και μετά έλαβε αυτό το πρόβλημα, καθαρίστε την εγκατάσταση και λάβετε αυτό το μήνυμα στο τέλος, επιλύθηκε με την αφαίρεση του καλωδίου οθόνης από τη μητρική πλακέτα, καθώς το τσιπ t1 αναγνώρισε την μη πρωτότυπη οθόνη και μετά στην HDMI εξωτερικά, έφτασα στο πράγμα ρύθμισης για να ολοκληρώσω την εγκατάστασή μου. Μόλις τελειώσω, συνδέω ξανά το καλώδιο lcd και τώρα ο Mac λειτουργεί κανονικά, επίσης εγκατέστησα το Sierra. Όχι το τελευταίο osx

Rep: 1

Μετά την εξάντληση όλων των μεθόδων ανάκτησης, πήγα στο App Genius. Αμέσως με ζητούν να αλλάξω λογική. Αρνήθηκα και είδα την ανάρτησή σας.

Δοκίμασε τη μέθοδο εκκίνησης Mojave.

Αμέσως μετά την επανεγκατάσταση, μπορείτε να κάνετε εκκίνηση σε MacOS. Η γραμμή αφής λειτουργεί.

Εγκατέστησε όλες τις ενημερώσεις συστήματος (εκτός από την Catalina) και επανεκκινήθηκε αυτόματα κατά την εγκατάσταση ενημερώσεων συστήματος, επιτέλους! Χτυπήστε με κρίσιμη ενημέρωση λογισμικού.

Άρα είναι και πάλι βρόχος.

(Αντικατέστησα την οθόνη μου με έναν τρίτο επισκευαστή λόγω της μπάρας αφής MBP 2016 που αντιμετώπισε πρόβλημα με τον οπίσθιο φωτισμό). Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό σχετίζεται.

- Πρόσθετη ενημέρωση. Μετά το 'Δοκιμάστε ξανά' και εμφανίσετε το λογότυπο της Apple, η γραμμή αφής αναβοσβήνει / αναβοσβήνει περίπου 3 φορές. Κάθε φορά λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο.

- Προσπάθησε να απενεργοποιήσω το τείχος προστασίας του δρομολογητή μου, χωρίς vail.

Ενημέρωση (05/06/2020)

Αφού διάβασα το TS που αποσύνδεσε το καλώδιο οθόνης, σκέφτηκα ότι κάνω το ίδιο, καθώς η οθόνη μου δεν είναι πια πρωτότυπη.

Πριν από την αποσυναρμολόγηση, σκέφτηκα ότι έκανα μια επαναφορά SMC και συνέδεσα το Mac μου στην τηλεόρασή μου. Και με κάποιο τρόπο λειτουργεί! Επανεκκινήθηκα μία φορά και έκλεισα μία φορά πριν την ενεργοποίηση. Δεν απαιτείται σύνδεση με τηλεόραση τώρα. Η γραμμή αφής λειτουργεί. Περίεργο.

(Προφανώς έγραψα πολύ νωρίς. 5 λεπτά στο mscOS Mojave, το μέσο της οθόνης βγήκε κάτι περίεργο και μπαίνει ξανά στο βρόχο εκκίνησης). Τίποτα δεν λειτουργεί τώρα.

Rep: 1

Βρήκα έναν τρόπο για να το διορθώσω από τον εαυτό μου.

Το Touchbar Controlboard είναι συνδεδεμένο σε ένα καλώδιο flex κάτω από το Logicboard και για κάποιο λόγο το Touchbar Controller έσπασε λόγω μιας καθαρής εγκατάστασης; Έτσι αγόρασα ένα νέο από την AliExpress για 8 € και το άλλαξα, η αντικατάσταση ήταν πολύ εύκολη. Μόνο ο λογικός πίνακας πρέπει να αφαιρεθεί, δεν χρειάζεστε μια νέα γραμμή αφής για αυτό. Μετά από αυτό το μόνο που χρειάζεται είναι μια επανεκκίνηση με ενσύρματη σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Σχόλια:

πώς να αλλάξετε την μπαταρία iphone 5

Γεια σας, εννοείτε ότι η αντικατάσταση του εύκαμπτου καλωδίου χρειάζεται να αφαιρεθεί ολόκληρος ο πίνακας λογικής; Πιστεύω ότι πρέπει να αφαιρέσω τον αισθητήρα αναγνώρισης δακτυλικών αποτυπωμάτων και τον ανεμιστήρα; (κρίνοντας από τον οδηγό).

05/15/2020 με Έντουαρντ Έντι

Όχι, δεν χρειάζεται να το αφαιρέσετε απλώς αποσυνδέστε το από τον πίνακα. Και οι δύο βιδώνονται στην κορυφή

05/16/2020 με Κρίστοφερ Φρόλι

Κατάλαβα. Ευχαριστώ. Θα αγοράσω ένα για να το δοκιμάσω. Τώρα ξεκινάω μόνιμα το bootcamp. Αλλιώς είναι απλώς ένα μεγάλο τούβλο ...

05/16/2020 με Έντουαρντ Έντι

Μπορείτε να εκκινήσετε σε ασφαλή λειτουργία απενεργοποιώντας το WiFi και, στη συνέχεια, κάντε επανεκκίνηση κανονικά. Αυτό σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση στον κανονικό λογαριασμό χρήστη σας με όλες τις λειτουργίες εκτός από το Touchbar.

Σημαντικό είναι να απενεργοποιήσετε το WiFi σας όταν το κλείσετε ή το θέσετε σε κατάσταση αναμονής

05/17/2020 με Κρίστοφερ Φρόλι

Christopher: Ευχαριστώ πολύ για τη γνώση που έχετε φέρει σε αυτήν τη συνομιλία. Η εμπειρία σας με έκανε να αναρωτιέμαι αν το δικό μου ζήτημα μπορεί να είναι ένα άκαμπτο βύσμα. Σίγουρα, μετά από περισσότερο από μια εβδομάδα απογοήτευσης, έκανα πάλι προσεκτικά το καλώδιο flexbar Touchbar και εν μέρει μέσω της εκκίνησης, η μπάρα αφής ανάβει και μετά από ένα λεπτό περίπου, η διαδικασία εκκίνησης ολοκληρώθηκε και είχα ένα Macbook που λειτουργεί πλήρως πάλι. Ανακουφισμένος!

Αυτό με αφήνει ακόμα ένα άλλο A1706 που έχει αποτύχει το Touch ID ...

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Απλώς διορθώσατε και το άλλο A1706! Είναι εκπληκτικό το πόσο λίγες πληροφορίες υπάρχουν για αυτά τα δύο προβλήματα (δυσλειτουργία Touch Bar και Touch ID). Αυτό που υπάρχει δείχνει κάποιο είδος κρυφού υλικολογισμικού T1 που δεν είναι προσβάσιμο από εμάς. Και ίσως αυτό είναι αλήθεια, αλλά και τα δύο ζητήματα επιλύθηκαν τελικά από έναν τελικό χρήστη εδώ. Στην περίπτωσή μου, το πρόβλημα της γραμμής αφής ήταν τόσο απλό όσο το καλώδιο flex που έπρεπε να επανατοποθετήσει και το άλλο πρόβλημα με το αναγνωριστικό αφής / δακτυλικών αποτυπωμάτων του Mac επιλύθηκε επιστρέφοντας στο High Sierra (και πιθανώς μια επαναφορά SMC πριν).

05/21/2020 με Έρικ

Rep: 1

Γεια σε όλους,

πώς να διορθώσετε μια τηλεόραση sanyo που δεν θα ενεργοποιηθεί

Το ενσωματωμένο SSD στο macbook pro 15 'A1707 μου έσπασε και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί πια, επομένως εγκατέστησα το Catalina σε εξωτερικό SSD και κολλήσαμε με αυτό το είδος προβλήματος (Απαιτείται μια κρίσιμη ενημέρωση λογισμικού για το Mac….).

Είναι ακόμη δυνατό να εγκαταστήσετε αυτές τις ενημερώσεις υλικολογισμικού σε μια εξωτερική μονάδα δίσκου; … Αν όχι, μια συσκευή με σπασμένο εσωτερικό SSD δεν θα είναι πλέον χρησιμοποιήσιμη / κάδος απορριμμάτων.

Σχόλια:

Το υλικό σας πρέπει να είναι εντάξει! Το πρόβλημα είναι ένα πρόβλημα ενημέρωσης λογισμικού. Θα χρειαστεί να βρείτε το δρόμο σας για ένα Apple Store καθώς χρειάζονται τότε εργαλεία για να το διορθώσουν!

04/08/2020 με Και

Rep: 1

Πρέπει να συμφωνήσω ότι αυτό το πρόβλημα δεν θα έπρεπε να έχει επισημανθεί ως «Λυθεί» και νομίζω ότι το οριστικό συμπέρασμα - «Ναι, έχετε μια αποτυχία λογικού πίνακα» - δεν δικαιολογείται από τα γεγονότα όπως παρουσιάζονται. Η αναβάθμιση της Catalina έσπασε ξεκάθαρα το TouchBar του OP, ένα μοτίβο αιτιώδους συνάφειας που εμφανίζεται σε πολλές άλλες δημοσιεύσεις γύρω από το δίκτυο. Το ΕΠ ήταν εξαντλητικό στις προσπάθειές του, οπότε το επόμενο λογικό βήμα ήταν ίσως να καταφύγουμε στην Apple, αλλά αυτό είναι πολύ διαφορετικό από το να γνωρίζουμε κατηγορηματικά ότι το mainboard είχε αποτύχει. Επίσης, η «λύση» σας όπως επισημάνθηκε δεν έλυσε τίποτα.

Είχα δύο μονάδες A1706 με θέματα Touch. Έχω αγωνιστεί για πάνω από μια εβδομάδα και στους δύο, δοκιμάζοντας κάθε είδους βουντού. Άρχισα πραγματικά να πιστεύω ότι και τα δύο μηχανήματα είχαν πρόβλημα υλικού ή τουλάχιστον ένα πρόβλημα υλικολογισμικού EFI που μόνο η Apple μπορούσε να επιλύσει. Ένα από αυτά ζωντανεύει όταν έκανα ξανά το καλώδιο flex. Το άλλο επιλύθηκε μόνο όταν εγκατέστησα ξανά το High Sierra. Το ζήτημα του OP ήταν πιθανότερο να είναι ένα λογισμικό.

Ενημέρωση (30/5/2020)

Στην πραγματικότητα ήταν το ίδιο πρόβλημα με το πρώτο μου μηχάνημα - «Απαιτείται κρίσιμη ενημέρωση λογισμικού». Τα ομαδοποίησα μόνο επειδή τα θέματα TouchID είναι μορφολογικά τα ίδια, δηλαδή παραπλανητικά, μη περιγραφόμενα μηνύματα σφάλματος που δημιουργούνται από απρόσιτη καταστροφή υλικολογισμικού. Έχω δημοσιεύσει τη δική μου «επιδιόρθωση» τρεις φορές στη συζήτηση εδώ, οπότε αυτό πρέπει να είναι αρκετό.

Πήρατε το κύριο σημείο της απάντησής μου, που ήταν ένα από τα βασικά επιστημολογία. Δεν ξέρετε * ότι αυτό ήταν μια αποτυχία του λογικού πίνακα. * Πιστεύατε ότι ήταν, γιατί δεν μπορούσατε να φανταστείτε τι απομένει να αλλάξετε / κάνετε. Δεν υπάρχει ντροπή σε αυτό - έφτασα στο ίδιο σημείο μετά από μια εβδομάδα συνεχούς προσπάθειας. Αλλά συνεισφέρω εδώ, ως κάποιος με μικρή εμπειρία σε αυτό το συγκεκριμένο ζήτημα, για να πω ότι το λογισμικό μπορεί και σπάει το Touch Bar, και η περιγραφή των γεγονότων του ΕΠ έδειξε το ίδιο.

Εάν η Apple παρείχε ένα καλύτερο μήνυμα σφάλματος ή / και καλύτερα εργαλεία λογισμικού για να το διορθώσει, τότε περισσότεροι άνθρωποι θα μπορούσαν να το διορθώσουν οι ίδιοι. Κάνουμε ένα κακό για τους ανθρώπους όταν θεωρούμε τυχαία κάτι «αποτυχία λογικής πλακέτας», διότι ισοδυναμεί με το ρητό, «Μην ενοχλείτε να το διορθώσετε μόνοι σας», κάτι που έρχεται σε αντίθεση με το ίδιο το πνεύμα αυτού του ιστότοπου και το μανιφέστο του αυτο-επισκευή.

Σχόλια:

@μεομπί - Έρικ! Γίνετε μέλος του συλλόγου! Υποστηρίξτε το Δικαίωμα επισκευής κίνηση!

Δεν συμφωνώ με την εκτίμησή σας. Η αποτυχία του λογικού πίνακα δεν συνεπάγεται πάντα πρόβλημα υλικού! Αν το πίστευες τότε λυπάμαι.

Η απάντησή σας χάνεται ως σχόλιο και όχι ως απάντηση! Γράψτε μια νέα ως απάντηση, εξηγεί ξεκάθαρα το ζήτημα και τη λύση! Και αν μπορείτε γιατί!

Το μόνο που κάνετε είναι να καθίσετε στις πλάγιες γραμμές, ήρθε η ώρα να ανεβείτε στο πιάτο και όταν είστε σίγουροι για τα γεγονότα σας, τότε φυτέψτε το σταθερά! Ένα σχόλιο είναι απλώς ότι δεν είναι απάντηση! Δεν μπορώ να είμαι ο μόνος που απαντά σε ερωτήσεις.

Ενώ παραδέχομαι ότι έπρεπε να ενημερώσω την απάντησή μου με το σχόλιό μου Ώρα να επισκεφθείτε ένα Apple Store! Πείτε μας τι σας λένε. ' Νομίζω ότι είναι σαφές ότι πρέπει να παραδώσουμε το ζήτημα στην Apple!

05/30/2020 με Και

Rep: 1

Το 2017 μου MacBook Pro 15 ”καταστράφηκε κυριολεκτικά μετά την ενημέρωση στο Catalina. Το ζήτημα της γραμμής αφής έκανε τον υπολογιστή να κολλήσει στον κρίσιμο βρόχο ενημέρωσης λογισμικού. Αφού έφεραν το φορητό υπολογιστή μου σε έναν τοπικό επισκευαστή, δοκίμασαν τα πάντα και πρότειναν την αντικατάσταση του λογικού πίνακα. Πριν από 1,5 χρόνια, αυτός ο υπολογιστής άξιζε $ 3k τώρα είναι πλήρης κάδος απορριμμάτων. Μπορεί η Apple να θεωρηθεί υπεύθυνη; Οτιδήποτε άλλο μπορώ να κάνω για να το διορθώσω;

Σχόλια:

Θα πρέπει να βρείτε το δρόμο σας για ένα Apple Store, καθώς στη συνέχεια χρειάζονται εργαλεία για τη διόρθωση του λειτουργικού σας συστήματος.

04/08/2020 με Και

Rep: 1

Αντιμετωπίζουμε λοιπόν αυτό το ζήτημα σε 10-20 μηχανήματα. 15in 2016-17 Pro και δοκιμάσαμε τα πάντα εκτός από την οθόνη LCD για να διορθώσουμε το πρόβλημα. Μια μονάδα έχει ένα ολοκαίνουργιο Logic Board και Top Case και εξακολουθεί να έχει το κρίσιμο σφάλμα ενημέρωσης. Έχετε πολλά χαρτιά εδώ ..

Σχόλια:

Απλώς διαγράψτε το EFI PERTITION και μετά κάντε επανεκκίνηση. Η κρίσιμη ενημέρωση λογισμικού θα εμφανιστεί αμέσως. συνδεθείτε σε ένα ανοιχτό Διαδίκτυο (χωρίς αποκλεισμό, κάτι που είναι δύσκολο να βρεθεί τώρα ημέρες). Κεραία....

11/17/2020 με Εργασία Upal

Η πρώτη μου σκέψη είναι ότι το τείχος προστασίας της επιχείρησής σας θα μπορούσε να εμποδίζει τη λήψη υλικολογισμικού Touchbar. Δοκιμάστε να μεταφέρετε μία από τις μονάδες στο σπίτι και δείτε αν μπορεί να ολοκληρώσει την «κρίσιμη ενημέρωση λογισμικού».

11/17/2020 με Έρικ

Γιατί δεν συνδέεται το iPhone με τον υπολογιστή μου

Rep: 1

Είναι η γραμμή αφής. Έχω εγκαταστήσει παράθυρα στο μηχάνημά μου και επειδή δεν αναγνωρίζει τη γραμμή αφής λειτουργεί άψογα.

Μπορώ να εκκινήσω σε λειτουργία ανάκτησης στο mac, ασφαλή λειτουργία στο mac, αλλά μόλις ξεκινήσει η κανονική εκκίνηση, η γραμμή αφής υποτίθεται ότι ανάβει και τότε γίνεται επανεκκίνηση ολόκληρου του υπολογιστή και μεταβαίνει στο κρίσιμο μήνυμα. Έχω ακόμη εκκινήσει αυτό το σύστημα σε ένα άλλο mac μέσω της λειτουργίας στόχου και το λειτουργικό σύστημα εκκινεί καλά.

Σκοπεύω απλώς να το χρησιμοποιήσω ως μηχάνημα δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας windows / linux προς το παρόν.

Rep: 1

Έχω παρόμοιο πρόβλημα στις 06-01-2021. Το macbook pro μου είναι 15 ιντσών με γραμμή αφής. μετά από πολλή έρευνα, απογοητεύτηκα διαβάζοντας πολλά blogs όπου η λύση αντικατάστασης της λογικής πλακέτας παρέχεται από την apple και για πολλούς είχαν αντικαταστήσει τους φορητούς υπολογιστές τους που καλύπτονται από εγγύηση.

Ωστόσο, μετά από λίγη έρευνα, θα μπορούσα να καταλήξω στο συμπέρασμα ότι το πρόβλημα έγκειται στην ενημέρωση του firmwere για το touchbar, το οποίο δεν είναι συγχρονισμένο με την τελευταία ενημέρωση του catalina, οπότε όταν γίνεται επανεκκίνηση του φορητού υπολογιστή δεν μπορεί να βρει το firmwere για το touchbar.

Πιστεύω ότι ορισμένες από τις ενημερώσεις του Apple OS δεν είναι συγχρονισμένες με τη γραμμή αφής, γι 'αυτό παρουσιάζεται αυτό το πρόβλημα.

Και η υποστηριζόμενη ενημερωμένη έκδοση κώδικα δεν είναι προσβάσιμη ή δεν είναι διαθέσιμη για την ενημέρωση.

Αντιμετώπισα αυτό το πρόβλημα κάνοντας είσοδο σε ασφαλή λειτουργία πατώντας το αριστερό πλήκτρο Shift κατά την επανεκκίνηση και έπειτα συνδεθώ ξανά στον λογαριασμό μου στο Apple και έπειτα εγκαθιστώντας την τελευταία έκδοση OS Mac OS Big Sur 11.1, η οποία ενεργοποίησε ξανά τη γραμμή αφής μου και επίσης δεν μου δίνει τυχόν προβλήματα μετά την επανεγκατάσταση.

Πιστεύω ότι αυτό το λειτουργικό σύστημα διαθέτει ενημερωμένο Touchbar Firmwere και έτσι επιλύεται το πρόβλημα.

Ελπίζω να βρείτε αυτή τη λύση χρήσιμες ευθυμίες.

Rep: 1

Αντικατέστησα τη γραμμή αφής, την κορυφαία θήκη, δοκίμασα ένα νέο συγκρότημα οθόνης και το χειρότερο από όλα αντικατέστησα ακόμη και τον πίνακα λογικής σε ένα με το σφάλμα ενημέρωσης. Παρουσιάστηκε ακόμα το σφάλμα ενημέρωσης. Όλο το λογισμικό που σχετίζεται με τη διαγραφή του ενσωματωμένου χώρου αποθήκευσης μέσω βοηθητικού προγράμματος δίσκου και διαγράφει το 'κρυφό' λειτουργικό σύστημα γραμμής αφής

Rep: 1

Ουάου. Αυτό το νήμα συνεχίζεται. Λοιπόν, τα τελευταία νέα σχετικά με το MBP μου στα τέλη του 2016, A1706.

Υποβλήθηκε σε όλα τα είδη αντικειμένων και 2 ταξίδια στο κέντρο εξυπηρέτησης της Apple αναφέρθηκαν περίπου $ 1k για αντικατάσταση του λογικού πίνακα.

Κουράστηκα κάθε είδους αντιμετώπιση προβλημάτων σχετικά με το λογισμικό, χωρίς κανένα πρόβλημα.


Υπάρχει 1% πιθανότητα το MBP μου να εκκινήσει σε MacOS όπου η γραμμή αφής μπόρεσε να ανάψει. Αυτό με οδήγησε να σκεφτώ ότι ο πυκνωτής ή το τσιπ που τροφοδοτεί την γραμμή αφής απέτυχε.

Αγόρασα μια νέα γραμμή αφής, αλλά απέτυχε να ανάψει.

Αυτό σημαίνει ότι ο αποτυχημένος πυκνωτής ή το τσιπ είναι συνδεδεμένο στον λογικό πίνακα. Το έστειλε στο τοπικό μου κατάστημα επισκευής. Επιβεβαίωσαν ένα από τα τσιπ, τροφοδοτώντας την μπάρα αφής κάηκε. Ανέφεραν 200 $ για αντικατάσταση chip.

Έχω στείλει το MBP μου και θα πρέπει να επιστρέψει σε μερικές ημέρες. Θα ενημερωθεί ξανά.

Έντουαρντ από τη Σιγκαπούρη.

Σχόλια:

Γεια σου Έντουαρντ! πώς είναι το macbook σου τώρα;

28 Φεβρουαρίου με φράουλα_limz96

Rep: 1

Έχω ένα MBP 2016 και έχω ενεργοποιήσει και απενεργοποιήσει αυτό το μήνυμα 'σφάλματος' για τα ΧΡΟΝΙΑ. Το κατάλαβα ακόμη και όταν ο φορητός υπολογιστής ήταν 3 ημερών. Αν ο φορητός υπολογιστής αντικαταστάθηκε εξ ολοκλήρου από την Apple, ακόμα μια φορά είχε την ίδια κρίσιμη οθόνη ενημέρωσης. Σκεφτείτε γιατί η Apple θα είχε μια κρίσιμη ενημέρωση που δεν αναφέρεται στον επίσημο ιστότοπο υποστήριξης της Apple com όπου όλες οι λήψεις είναι διαθέσιμες ειδικά για λειτουργικό σύστημα. Από τώρα δεν υπάρχουν ενημερώσεις για το Catalina εκτός από το .2 .3 .4 .5 και το combo ενημερώσεις. Όλα τα προηγούμενα λειτουργικά συστήματα διαθέτουν ορισμένες ενημερώσεις ασφαλείας. Αλλά γιατί αυτή η ενημέρωση δεν θα αναφέρεται εκεί. Το παίρνω ακόμα μετά από νέα εγκατάσταση και εγκατάσταση του νεότερου διαθέσιμου 10.15.5. Δεν έχει νόημα ότι η Apple θα είχε μια κρίσιμη ενημέρωση ασφαλείας αμέσως μετά την ενημέρωση του λειτουργικού συστήματος. Επειδή δεν είναι η Apple - είναι ένα σημάδι κακόβουλου λογισμικού στο efi γνωστό ως υλικολογισμικό. Αυτός ο τύπος κακόβουλου λογισμικού είναι καλά τεκμηριωμένος και πραγματικός και υπάρχει από τουλάχιστον το 2016

Σχόλια:

Το λέτε αυτό με τόσο βεβαιότητα, αλλά είναι σαφές ότι έχετε λίγη κατανόηση αυτού του προβλήματος. Η «κρίσιμη ενημέρωση ασφαλείας» είναι στην πραγματικότητα η εγκατάσταση υλικολογισμικού TouchBar, επειδή το TouchBar είναι στην πραγματικότητα ένα ξεχωριστό κομμάτι υλικού που βασίζεται σε ARM με το δικό του λειτουργικό σύστημα («EmbeddedOS»). Οτιδήποτε διακόπτει τη διαδικασία λήψης, τη διαδικασία εγκατάστασης ή τη διαδρομή λογικής μεταξύ του κεντρικού υπολογιστή και του TouchBar θα δημιουργήσει αυτό το σφάλμα

05/30/2020 με Έρικ

Ώρα να επισκεφθείτε ένα Apple Store, καθώς έχουν τη μαγεία να διορθώσουν το λειτουργικό σύστημα λόγω της δυσλειτουργίας του ενημερωμένου λειτουργικού συστήματος.

04/08/2020 με Και

Μαγικά αλλάζει το λογότυπο με 1000 $

10/09/2020 με Βλαντιμίρ Ροστόφτσεφ

@μεομπί Εχεις απολυτο δικιο.

02/11/2020 με Εργασία Upal

Δαβίδ

Δημοφιλείς Αναρτήσεις