Το κουμπί αρχικής οθόνης του iPhone 7 δεν λειτουργεί μετά την αντικατάσταση της οθόνης

iPhone 7

Κυκλοφόρησε στις 16 Σεπτεμβρίου 2016. Μοντέλο 1660, 1778 Διατίθεται σε GSM ή CDMA / 32, 128 ή 256 GB / Rose gold, gold, silver, black και jet black.



Rep: 455





Δημοσιεύτηκε: 09/19/2016



Το κουμπί αρχικής οθόνης iphone 7 δεν λειτουργεί μετά την αντικατάσταση της οθόνης, βοήθεια

Σχόλια:

Έχετε αντικαταστήσει την οθόνη σε ένα τηλέφωνο που κυκλοφόρησε μόνο πριν από τρεις ημέρες;



09/19/2016 με δήμαρχος

Ναι, έχω κάνει πραγματικά

09/19/2016 με Αλβερτος

Έχω το ίδιο πρόβλημα, δοκιμάσαμε δύο τηλέφωνα και το ίδιο πρόβλημα συνέβη μετά την αλλαγή της αρχικής οθόνης !!!!!!

09/20/2016 με τζιχάντ

είναι ο σωστός τίτλος, «iPhone 7»

09/23/2016 με Abdul Galib |

Πώς το έκλεισες ήδη;

09/23/2016 με Gigabit87898

39 απαντήσεις

Επιλεγμένη λύση

Rep: 40,5k

Πολλές ερωτήσεις εδώ και λίγες απαντήσεις. Εδώ είναι η δική μου γνώμη μετά την εκτίμηση της κοινότητας επισκευών και κάνοντας κάποιες αντικαταστάσεις οθόνης στο κατάστημά μας:

ΠΡΟΣΟΧΗ 1: το κουμπί αρχικής σελίδας διαθέτει ενσωματωμένο τσιπ στο πίσω μέρος του κουμπιού. Για να χρησιμοποιήσετε απλές λέξεις, αυτό το τσιπ αποθηκεύει το κλειδί που επιτρέπει στον πίνακα να το αναγνωρίζει. Έτσι, εάν χρησιμοποιείτε ένα διαφορετικό αρχικό κουμπί, είτε πρωτότυπο είτε μετά την αγορά, ο πίνακας δεν θα αναγνωρίσει το κουμπί αρχικής σελίδας.

Ως αποτέλεσμα, το μη εγγενές κουμπί αρχικής σελίδας δεν θα μπορεί να σαρώσει το δακτυλικό αποτύπωμα και δεν θα αντιδράσει σε καμία είσοδο. Το τηλέφωνο θα λειτουργήσει σαν να λείπει εντελώς το κουμπί αρχικής σελίδας. Θα εμφανιστεί επίσης ένα μήνυμα «Το Touch ID δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί». Ο μόνος τρόπος για να έχετε τη λειτουργία του κουμπιού αρχικής σελίδας σε αυτήν την περίπτωση είναι χρησιμοποιώντας το βοηθητικό άγγιγμα και εικονικό κουμπί αρχικής οθόνης. Και ο μόνος τρόπος για να ξυπνήσετε το τηλέφωνο θα ήταν να χρησιμοποιήσετε το κουμπί λειτουργίας ή να σηκώσετε για να ξυπνήσετε.

ΠΡΟΣΟΧΗ 2: Η Apple - και μόνο σε ένα Apple Store που ανήκει στην Apple, αλλά αρχίζει να εμφανίζεται σε ορισμένα AASP καθώς το γράφω - μπορεί να αντικαταστήσει το κουμπί οθόνης και αρχικής οθόνης και να επαναπρογραμματίσει το νέο κουμπί αρχικής σελίδας και να το συνδυάσει με την πλακέτα / τηλέφωνο. Εάν κάποιο κατάστημα επισκευής τρίτου μέρους ή DIYer καταστρέψει το κουμπί αρχικής σελίδας κατά τη διάρκεια της επισκευής ή ο ιδιοκτήτης το σπάσει κατά κάποιο τρόπο ή αποτύχει, ο μόνος τρόπος για να αποκατασταθεί η λειτουργία του κουμπιού σπιτιού αυτήν την ημερομηνία είναι να το μεταφέρετε σε ένα κατάστημα Apple ή σε ένα από τα εκείνα τα AASP που αρχίζουν να λαμβάνουν τη μηχανή αντιστοίχισης.

ΓΕΓΟΝΟΤΑ 3: Η Apple δεν έκανε τίποτα για να αποτρέψει την αντικατάσταση οθονών με ανταλλακτικά OEM ή ανταλλακτικά. Εάν αντικαταστήσετε την οθόνη και μεταφέρετε το κουμπί αρχικής χωρίς να την καταστρέψετε, όλα θα λειτουργούν κανονικά. Αλλά περιμένετε ότι τα φθηνά ανταλλακτικά δεν έχουν καλή απόδοση. Έτσι, επενδύστε σε ανταλλακτικά καλής ποιότητας από αξιόπιστους προμηθευτές. Οι οθόνες αντικατάστασης πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στις οθόνες της Apple όσον αφορά: πιστότητα χρώματος, οπίσθιο φωτισμό, αφή, δύναμη αφής, ανθεκτικότητα, ανύψωση πλαισίου, φινίρισμα πλαισίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ 4: πολλές οθόνες αντικατάστασης έχουν ελαττωματικό καλώδιο διασύνδεσης κουμπιού αρχικής οθόνης. Όταν το κουμπί αρχικής οθόνης λειτουργεί με την αρχική οθόνη αλλά όχι με την οθόνη αντικατάστασης, είναι μια κακή οθόνη και πρέπει να την εγγυηθείτε ή να την αντικαταστήσετε. Και ναι μια ολόκληρη παρτίδα μπορεί να είναι ελαττωματική.

Ωστόσο, μερικές φορές κατά την αποσυναρμολόγηση του iPhone, καταστρέφετε το καλώδιο επέκτασης του κουμπιού αρχικής οθόνης στη σπασμένη οθόνη και, στη συνέχεια, προσπαθείτε να τοποθετήσετε ένα κακό ανταλλακτικό. Τώρα το κουμπί αρχικής οθόνης δεν λειτουργεί ούτε στην παλιά ούτε στη νέα οθόνη και υποθέτετε ότι το ίδιο το κουμπί αρχικής σελίδας έχει αποτύχει. Λοιπόν όχι, μερικές φορές δεν έχει.

ΠΡΟΣΟΧΗ 5: ενδέχεται να προκαλέσετε ζημιά στο κουμπί αρχικής σελίδας και να χάσετε εντελώς όλες τις λειτουργίες, ειδικά εάν σκίζετε το καλώδιο του κουμπιού αρχικής σελίδας. Μερικοί πολύ υπομονετικοί άνθρωποι αναλύουν τα κομμάτια μαζί. Θα προτιμούσα να χωρέσω μια αρχική σπασμένη οθόνη μαζί με το κατεστραμμένο κουμπί αρχικής σελίδας και να τα στείλω σε ένα Apple Store για πλήρη αντικατάσταση και αντιστοίχιση συναρμολόγησης οθόνης (βλ. FACT 2). Το κόστος της νέας οθόνης από την Apple είναι συγκρίσιμο ως προς το κόστος με το κόστος του σπασμένου κουμπιού αρχικής σελίδας μαζί κατά τη γνώμη μου.

FACT 6: σε ορισμένες περιπτώσεις, ένα τσιπ (διαφορετικό από αυτό στο FACT 1) που υπάρχει στο κουμπί αρχικής σελίδας έχει υποστεί ζημιά (ειδικά κατά τη μεταφορά του κουμπιού αρχικής από σπασμένη σε νέα οθόνη). Όταν καταστραφεί και αποτύχει, αυτό το τσιπ θα αποτρέψει τη λειτουργία της αρχικής κουμπιών, όπως να βγείτε από μια εφαρμογή και να επιστρέψετε στην αρχική οθόνη. Ωστόσο, ο σαρωτής δακτυλικών αποτυπωμάτων θα εξακολουθούσε να λειτουργεί και μπορείτε να ξυπνήσετε / ξεκλειδώσετε την οθόνη με το δάχτυλό σας / το δακτυλικό σας αποτύπωμα και να χρησιμοποιήσετε την προσβασιμότητα. Αυτό το τσιπ είναι προσβάσιμο (σε αντίθεση με το τσιπ σαρωτή δακτυλικών αποτυπωμάτων στο FACT 1 το οποίο είναι πρακτικά απρόσιτο) μπορεί να αντικατασταθεί και το πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί. Μερικές φορές ένα μερικό σχίσιμο στο καλώδιο του κουμπιού σπιτιού μπορεί να προκαλέσει την ίδια βλάβη. Είναι επίσης επισκευάσιμο από ορισμένα άτομα με τα σωστά εργαλεία, δεξιότητες και νοοτροπία ασθενών.

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ: Νέο γεγονός (7)

ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 7: ορισμένες τεχνικές επισκευής παρατήρησαν ότι ένα κατεστραμμένο συγκρότημα μπροστινού έκκεντρου μπορεί να επηρεάσει τη λειτουργία του Home Button / Touch ID. Για να αποκλείσετε αυτήν τη δυνατότητα, δοκιμάστε τις λειτουργίες Home Button + Touch ID αφού αποσυνδέσετε το καλώδιο flex της μπροστινής κάμερας. ΑΛΛΑ, ξεκινώντας από το iOS 11, ενδέχεται να χρειαστεί να υπάρχει / συνδέεται το συγκρότημα μπροστινού εκκέντρου για την εκκίνηση του iPhone. Επομένως, μπορείτε να δοκιμάσετε ένα διαφορετικό / γνωστό καλό.

Επεξεργασία: iOS 11.0.0-11.0.3

ΠΡΟΣΟΧΗ 8: μετά την κυκλοφορία εάν το iOS 11 και μέχρι το iOS 11.0.3, παρατηρήσαμε ότι ορισμένες συσκευές iPhone 7 δεν μπορούν να εκκινήσουν εντελώς ή ενδέχεται να κάνουν βρόχο εκκίνησης εάν το κουμπί αρχικής σελίδας λείπει ή έχει υποστεί ζημιά (καθώς και το συγκρότημα μπροστινού εκκέντρου). [Δεν έχει επαληθευτεί ακόμη: ένας συνάδελφος τεχνικός παρατήρησε ότι κάποια i7 θα εκκινήθηκαν χωρίς να επισυνάπτεται το κουμπί home. Η θεωρία του είναι ότι η έκδοση της πλακέτας που διαθέτει ένα συγκεκριμένο τσιπ Intel θα εκκινήσει χωρίς το αρχικό κουμπί, ενώ η έκδοση της πλακέτας με ένα τσιπ Qualcomm απαιτεί την εγκατάσταση του κουμπιού αρχικής σελίδας για εκκίνηση].

Ελπίζω ότι αυτό θα έχει οποιαδήποτε βοήθεια και μη διστάσετε να μου στείλετε μήνυμα για επιπλέον πληροφορίες ή διευκρινίσεις. Θα χαρώ να μοιραστώ.

Σχόλια:

@ τραύματα , Ευχαριστώ για τα FACT, ωραία διατύπωση.

06/15/2017 με L Pfaff

Λέτε ότι εάν αντιγράψετε το ίδιο το κουμπί αρχικής σελίδας ότι μπορείτε να αφαιρέσετε το τσιπ και να το μετακινήσετε σε ένα νέο κουμπί αρχικής οθόνης και θα λάβετε και πάλι τη λειτουργικότητα αφής και το πλήκτρο αρχικής οθόνης;

04/07/2017 με Ramsey F.

Όχι RamseyF Δεν το λέω αυτό. Διαβάστε ξανά την τελευταία παράγραφο.

04/07/2017 με Πληγές

Έκανα το iPhone 7 / 7P μόλις ήταν διαθέσιμη η οθόνη αντικατάστασης. Διορθώσαμε με επιτυχία πάνω από 100 iPhone 7 / 7P, ωστόσο απλά κοίταξα να αντιμετωπίζω αυτήν την κατάσταση με το κουμπί home να μην λειτουργεί, συνέβη με 4 από τις πρόσφατες επισκευές μου. Στην αρχή, αν και ήταν μια παρτίδα ελαττωματικών οθονών, παραγγείλαμε τις υψηλότερης ποιότητας οθόνες αντικατάστασης OEM iPhone 7 / 7P και το ίδιο πρόβλημα συνέβη με το αρχικό κουμπί του iPhone 7. Το συμπέρασμά μου λοιπόν είναι ότι οι τελευταίες 2 ενημερώσεις IOS μπέρδεψαν το λογισμικό, με έναν συνδυασμό της οθόνης αντικατάστασης. Ακόμα και μετά την αντικατάσταση της αρχικής σπασμένης οθόνης με το αρχικό κουμπί αρχικής οθόνης, εξακολουθεί να μην λειτουργεί. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι μετά από 100 επιτυχείς επισκευές, βγάζω λάθος το κουμπί αρχικής σελίδας. Ως ή τώρα σταμάτησα να δέχομαι επισκευές για το Iphone 7 / 7P μέχρι να βρεθεί μια επικυρωμένη λύση.

11/07/2017 με M&D GLOBAL WIRELESS

Αδερφέ @ μ & δ θα πρέπει να δέχεστε σε άλλους για όλους να βρούμε αυτή τη θεραπεία. Χωρίς το τηλέφωνο στο χέρι δεν μπορείτε να βρείτε το ακριβές πρόβλημα. Ορισμένα τηλέφωνα πρέπει να είναι εργαστήρια για το πείραμα. Και πάλι σίγουρα το πρόβλημα δεν ήταν με τη δυσαρέσκεια ενημέρωσης bcos, αυτός που δημιούργησε αυτό το νήμα αντιμετώπισε το πρόβλημα λιγότερο από μία εβδομάδα μετά την κυκλοφορία του τηλεφώνου. Στο οποίο ήταν το OS στα 10. Ωστόσο, βιώνει αυτόν τον μύθο. Έτσι θα μπορούσα να πω ότι κάνατε κάτι σωστό κατά τη διάρκεια της επιτυχίας σας 100. Αλλά δεν ήταν το πρόβλημα του λειτουργικού συστήματος.

12/07/2017 με Abdul Galib |

Rep: 3.1k

Γεια! Jasen εδώ, από την ομάδα του iFixit. Παίξαμε με μερικές από τις μονάδες iPhone 7 και ανταλλάξαμε μερικές οθόνες. Καταφέραμε να ανταλλάξουμε με επιτυχία μια οθόνη από το ένα iPhone 7 στο άλλο iPhone 7 - και το κουμπί Touch ID / home λειτούργησε μετά την ανταλλαγή για εμάς.

Ενδιαφέρεστε να δείτε μερικά από τα αποτελέσματα που έχετε όλοι μετά την ανταλλαγή οθονών, επίσης. Συνεχίστε να δημοσιεύετε εδώ με τα αποτελέσματά σας! Θα συνεχίσουμε να δοκιμάζουμε και από την πλευρά μας.

Σχόλια:

Γεια Τζέσεν, ευχαριστώ για τα υπέροχα νέα σας!

Προσπαθήσατε να ανταλλάξετε το πλήκτρο με το αρχικό κουμπί ενεργοποιημένο ή μεταφέρατε επίσης το κουμπί αρχικής οθόνης από τη μία οθόνη στην άλλη;

09/24/2016 με Αλντρίν

Γεια Aldrin, μεταφέραμε το αρχικό κουμπί από οθόνη σε οθόνη, αλλά το διατηρήσαμε με το αρχικό iPhone 7.

09/24/2016 με Ash Friedle

Αχ υπέροχα! Θέλω να βεβαιωθώ ότι το κουμπί δεν σπάει όταν προσπαθείτε να το αφαιρέσετε :-) ευχαριστώ για τις πληροφορίες Jasen.

Καλο σαββατοκυριακο!

09/24/2016 με Αλντρίν

Έχω αλλάξει μια ανέπαφη οθόνη iphone 7 σε ένα σπασμένο lcd iphone 7 (μόνο lcd χωρίς κουμπιά αρχικής οθόνης)

Το πρώτο αποτέλεσμα ήταν εντελώς μη ανταποκρινόμενο κουμπί home.

Ως δεύτερη δοκιμή, ανταλλάξαμε το lcd με κουμπιά στο σπίτι, το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο.

3η δοκιμή: έχω ενημερώσει το IOS, χωρίς αλλαγή

4η δοκιμή: τοποθέτησα τη σπασμένη οθόνη πίσω με το αρχικό κουμπί, λειτουργεί.

Οποιαδήποτε ιδέα ή οδηγός σχετικά με τον τρόπο αλλαγής της οθόνης του iphone 7;

Έχω κατάστημα επισκευών, αλλά δεν έχω ακόμα εμπειρία για το iphone 7

Ευχαριστώ

12/20/2016 με mehmet fatih daban

Το ίδιο πράγμα συμβαίνει μαζί μου το μήλο δεν μπορεί να κάνει οτιδήποτε φαίνεται όπως πρέπει να περιμένω 5-10 ημέρες για να το διορθώσουν

12/29/2016 με Έκτορ Μπατίστα

Το lg g3 δεν θα παραμείνει συνδεδεμένο με Wi-Fi

Rep: 277

Ενημέρωση (02/09/2017)

Εντάξει νομίζω ότι τελικά βρήκα το πρόβλημα, οπότε πρώτα θέλω να εξηγήσω κάτι.

Ένας άντρας έγραψε εδώ ότι μόλις άνοιξε ένα iPhone 7 και δεν αποσύνδεσε τίποτα και το κουμπί του σπιτιού σταμάτησε να λειτουργεί. Έχω ήδη ανοίξει 4 iphone 7 και μετά το άνοιγμα του τηλεφώνου χρησιμοποιώντας ένα πιστόλι θερμότητας, το κουμπί αρχικής οθόνης εξακολουθεί να λειτουργεί καλά πριν αποσυνδέσω τίποτα, ώστε η θερμότητα να μην καταστρέψει το κουμπί αρχικής σελίδας.

Άλλοι άνθρωποι γράφουν ότι ίσως οφείλεται στο ότι η οθόνη αντικατάστασης δεν είναι πρωτότυπη και δεν είναι ο λόγος για τον οποίο το κουμπί home δεν σταματά να λειτουργεί ούτε επειδή απλά αντικαθιστώ το γυαλί από την οθόνη LCD για δύο iPhone 7 και το κουμπί home αρχίζει να λειτουργεί και αυτό συμβαίνει με την αρχική οθόνη LCD και τα καλώδια.

Έτσι, το πρόβλημα που βρήκα μέχρι στιγμής είναι όταν ναι προσπάθησα να αφαιρέσω τη μεγάλη μεταλλική πλάκα από την οθόνη όπου το μεγάλο καλώδιο του κουμπιού αρχικής σελίδας περνάει με κόλλα. Εφαρμόζουμε θερμότητα σε αυτήν την πλάκα για να μπορέσουμε να διαχωρίσουμε αυτήν την πλάκα από το καλώδιο και φαίνεται ότι το καλώδιο είναι πραγματικά πολύ μαλακό, οπότε ακόμα κι αν δεν το σπάσετε μέσα, θα υποστεί ζημιά, οπότε αντικαθιστούμε τον οπίσθιο φωτισμό με αυτό το καλώδιο και την έναρξη του κουμπιού αρχικής οθόνης για να λειτουργήσει ξανά καλά.

Συμπέρασμα: διαπιστώσαμε ότι η χρήση της αρχικής LCD αλλά η αντικατάσταση του οπίσθιου φωτισμού με το μακρύ καλώδιο θα λύσει το πρόβλημα (επιλύουμε το πρόβλημα δύο φορές μέχρι τώρα)

Σχόλια:

Είχα μια υπόθεση που αποκλείει την ιδέα σας.

Η ραγισμένη οθόνη i7 ανταλλάσσεται από ένα άλλο i7 διατηρώντας το αρχικό HB.

Εφαρμόσα το πιστόλι και για τις δύο οθόνες για να αντικαταστήσω το HB.

Η οθόνη αντικατέστησε το i7 HB δεν απάντησε καθόλου. Το αντικατέστησα ξανά τις οθόνες. Η HB λειτούργησε τέλεια.

αν είχα καταστρέψει τα εύκαμπτα καλώδια αρχικού κουμπιού που τρέχουν στο πίσω μέρος της οθόνης, η ερώτησή μου είναι ότι «γιατί το δικό σας κουμπί home λειτουργεί καλά με κατεστραμμένο καλώδιο HB»

Η απάντηση πρέπει να είναι «πρέπει να υπάρχει άλλη μυστήριο»

Δεν τολμώ να αντικαταστήσω την οθόνη i7 για τους πελάτες, έχω ένα επισκευαστικό σημείο με 5-10 οθόνες επισκευασμένες την ημέρα,

02/14/2017 με mehmet fatih daban

Άλλαξα μια οθόνη iphone 7. Έκανα μια πλήρη ανταλλαγή με το κουμπί αρχικής οθόνης από μια καλή οθόνη iPhone 7 σε άλλο iPhone 7 με μια κακή οθόνη. Το κουμπί αρχικής σελίδας δεν λειτούργησε, νόμιζα ότι ίσως χρειάζεστε το αρχικό κουμπί αρχικής σελίδας, αλλά βλέποντας αυτό το νήμα φαίνεται ότι αντιμετωπίζετε το ίδιο πρόβλημα. Το κουμπί αρχικής σελίδας δεν κάνει κλικ ή δεν ανταποκρίνεται

02/17/2017 με Τζον ντε

Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι αυτή η λύση λειτουργεί. Έκανα το πρώτο μου σήμερα. Πρέπει να κόψετε προσεκτικά την κόλλα γύρω από την κορυφή και το 1/4 'της κορυφής κάθε πλευράς. Από εκείνο το σημείο, χρησιμοποιήστε μια παιγνιόχαρτο με κερί, κόψτε περίπου 1/2 'από το πλάτος και διαχωρίστε την υπόλοιπη πλάκα στήριξης από τα στρώματα της οθόνης LCD. Προσέξτε να μην προκαλέσετε ζημιά στο τελικό στρώμα αλουμινίου πάνω από την επιφάνεια αφής 3D. Αφαιρέστε τα μέρη της νέας οθόνης και αντικαταστήστε την από την παλιά οθόνη. Το τσιπ που βρίσκεται στην πλάκα υποστήριξης περιέχει κάποιο είδος υπογραφής που λειτουργεί σε συνδυασμό με το αρχικό κουμπί. Βεβαιωθείτε ότι έχετε καθαρίσει ΟΛΑ τα συντρίμμια από τα εσωτερικά στρώματα της οθόνης LCD. Ακόμα και ένα καθαρό κομμάτι συντρίμμια εμφανίζεται σε μαύρο σημείο στην οθόνη. 91% αλκοόλ και μέσο χωρίς χνούδι / γρατσουνιές. ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΙΒΕΡ !!!

Από περιέργεια και για τον πειραματισμό και τη συζήτηση: θα λειτουργούσε παρόμοια μια οθόνη 6s; Τα κουμπιά λειτουργούσαν πάντοτε για μένα, αλλά εάν απαιτείται να αλλάξω ένα κουμπί αρχικής οθόνης, θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε ένα από ένα σπασμένο / άχρηστο τηλέφωνο, εάν αντικαταστήσετε το επίπεδο αφής 3D όπως περιγράφεται παραπάνω;

Επεξεργασία: Έχω αποσυναρμολογήσει μια οθόνη 6S. Είναι πανομοιότυπα, εκτός από το ότι ο οπίσθιος φωτισμός βρίσκεται στο κάτω μέρος του 7, και απέναντι στο πάνω μέρος του 6S. Θα το επεξεργαστώ στο μέλλον καθώς παρουσιάζεται η ευκαιρία. Θα ήμουν ευτυχής να περπατήσω κάποιον προσπαθώντας να το δοκιμάσει, αν έχουν τα εφεδρικά σπασμένα τηλέφωνα.

02/18/2017 με Τζέιμι

Αφού διαβάσετε όλα αυτά τα μηνύματα, εδώ είναι μερικά ενδιαφέροντα για να δοκιμάσετε. Χαμηλή και κοίτα, η δεύτερη λύση λειτούργησε πραγματικά !! Έχω αφαιρέσει εντελώς αυτή τη βίδα, επανεκκίνηση του τηλεφώνου και το κουμπί αρχικής αρχίζει να λειτουργεί τέλεια.

06/27/2017 από τον sam

Δοκιμάστε να αντικαταστήσετε το επάνω καλώδιο flex του αισθητήρα κάμερας / ηχείου / αισθητήρα εγγύτητας με ένα νέο, και όλα θα πρέπει να λειτουργούν ξανά καλά. Αυτό φαίνεται ελαττωματικό εάν προκαλεί την ενεργοποίηση του τηλεφώνου κατά τη σύνδεση. Μπορείτε να το αντικαταστήσετε με νέο και θα πρέπει να διορθώσετε τα πάντα.

05/31/2017 από screensavers

Χαλάρωσα τη βίδα πίσω από το κέντρο του κουμπιού αρχικής σελίδας (κρατώντας τη στο μεταλλικό βραχίονα) και λειτουργεί μαγικά τώρα. Αυτό μπορεί να μην διορθώσει πολλά από αυτά, αλλά λειτούργησε για μένα. Απλώς σφίγγαμε αυτό το βιδωτό, αλλά πρέπει να ήμουν πολύ άνετο.

09/03/2018 με billa.4you

Ο Jack Nicolsen μερικές φορές μπορούμε να επισκευάσουμε τα σχισμένα κουμπιά στο σπίτι. Εξαρτάται πραγματικά από την έκταση της ζημιάς και τη θέση του σχισίματος.

04/12/2018 με Πληγές

Rep: 169

Όταν το κουμπί του σπιτιού μου αρνείται να συνεργαστεί, του δίνω μια νέα ζωή

Πώς να αντικαταστήσετε το IC αφής στο κουμπί αρχικής οθόνης

Rep: 263

Γεια σας παιδιά,

Ίσως πρέπει να το δημοσιεύσω και στο νήμα iPHone 6S. Μετά την ενημέρωση στο iOS 10, διαπιστώνω ότι οι οθόνες εκτός OEM δεν λειτουργούν στο iPhone 6S.

Αυτό μπορεί να σχετίζεται εδώ εάν η αντικατάσταση που χρησιμοποιείτε για το iPHone 7 δεν είναι OEM. Νομίζω ότι η Apple έχει προσθέσει ένα νέο μέτρο «ασφάλειας».

Σχόλια:

Παρατηρήστε το τσιπ στο πίσω μέρος των οθονών iPHone 6S. Θα μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν για έλεγχο ταυτότητας με τη μητρική πλακέτα ...

09/20/2016 με Michel Lavache

Το τσιπ αφής είναι επίσης πίσω από την οθόνη. Μην το ξεχνάτε αυτό.

09/20/2016 με Μπεν

Αλλάζω σίγουρα τις οθόνες τρίτων σε 6S με ios10 beta. Είμαι σχεδόν θετικός μόλις το έκανα τις προάλλες, σε ένα 6S με iOS 10. Ήταν ένας πελάτης για πολύ καιρό και προλάβαμε. Έτσι θα μπορούσα να κάνω λάθος. Δεν έχει δουλέψει ακόμα σε 7. Ποιος λαμβάνει οθόνες ή πελάτες που επιθυμούν να πληρώσουν λιγότερα από 250 $;

12/29/2016 με iMedic

Στην πραγματικότητα υπήρχε ένα πρόβλημα όταν ένα από τα λογισμικά v11.x.x, έσπασε το τηλέφωνο, αλλά τελικά η Apple το διόρθωσε λόγω της υπερβολικής πίεσης του κοινού. Λοιπόν, τώρα με το iPhone X, εκτός αν αντικαταστήσετε την οθόνη με μια αρχική οθόνη (είναι μέρος $ 400!), Δεν θα λειτουργεί με τις φθηνότερες οθόνες $ 200. Ελέγξτε το φρικτό Η Apple είναι και πάλι!

08/14/2018 με billa.4you

Rep: 581

Είχα το ίδιο πρόβλημα. Αλλά το έκανα σταθερό. Το καλώδιο 3D Touch και home button (ένα καλώδιο) είναι πολύ εύθραυστο. Αφαιρέστε τη μεταλλική πλάκα στο πίσω μέρος της οθόνης και ελέγξτε το πλήρες καλώδιο. Η δική μου έσπασε. Αντικαθιστώ ολόκληρο τον οπίσθιο φωτισμό + 3D Touch (Η αφαίρεση του παλιού οπίσθιου φωτισμού + το 3D Touch είναι πολύ σκληρή) και το Touch ID λειτουργεί χωρίς προβλήματα.

Αν έχετε απορίες, μη διστάσετε να μου γράψετε ένα μήνυμα.

Σχόλια:

ίσως αυτό έχει νόημα.

09/02/2017 με Julius osilia

Αυτό επιβεβαιώνεται ότι λειτουργεί

02/18/2017 με Τζέιμι

Αυτό είναι σωστό. Έχω δώσει λεπτομερείς οδηγίες παραπάνω σχετικά με τον τρόπο εκτέλεσης της μεταφοράς. 3 για 3 μέχρι στιγμής.

02/27/2017 με Τζέιμι

Έκανα το ίδιο πράγμα ... απλά ανταλλάξατε το αρχικό κουμπί αρχικής οθόνης από μια αρχική ραγισμένη οθόνη σε μια δεύτερη οθόνη, μου έδωσε ένα μη ανταποκρινόμενο αναγνωριστικό αφής / κουμπί home. δοκιμάστηκε ανταλλαγή πίσω στο αρχικό σπασμένο scree και όλα λειτουργούν. λοιπόν, μην ξέρετε αν έφτασε η δεύτερη νέα οθόνη με κακή επίπεδη υποδοχή ή αν η μήλα έβαλε κάτι που πρέπει να ταιριάζει (όπως ένα τσιπ κάπου στον οπίσθιο φωτισμό) με το κουμπί home, αλλά ανταλλάξαμε τη νέα οθόνη, το παλιό μέταλλο backplate και ΟΛΑ ΕΡΓΑ ΟΚ :) ευχαριστώ Marius

https: //www.youtube.com/watch? v = 4DIuNHTN ...

05/31/2017 με Ονιγιάκι

Ενώ η παραπάνω μέθοδος μπορεί να λειτουργήσει, μοιάζει με μια αρκετά δύσκολη λειτουργία και μπορεί να μην είναι για όλους.

Αφού διαβάσετε όλα αυτά τα μηνύματα, εδώ είναι μερικά ενδιαφέροντα για να δοκιμάσετε. Χαμηλή και κοίτα, η δεύτερη λύση λειτούργησε πραγματικά !! Έχω αφαιρέσει εντελώς αυτή τη βίδα, επανεκκίνηση του τηλεφώνου και το κουμπί αρχικής αρχίζει να λειτουργεί τέλεια.

06/27/2017 από τον sam

Δοκιμάστε να αντικαταστήσετε το επάνω καλώδιο flex του αισθητήρα κάμερας / ηχείου / αισθητήρα εγγύτητας με ένα νέο, και όλα θα πρέπει να λειτουργούν ξανά καλά. Αυτό φαίνεται ελαττωματικό εάν προκαλεί την ενεργοποίηση του τηλεφώνου κατά τη σύνδεση. Μπορείτε να το αντικαταστήσετε με νέο και θα πρέπει να διορθώσετε τα πάντα.

05/31/2017 από screensavers

Χαλάρωσα τη βίδα πίσω από το κέντρο του κουμπιού αρχικής σελίδας (κρατώντας τη στο μεταλλικό βραχίονα) και λειτουργεί μαγικά τώρα. Αυτό μπορεί να μην διορθώσει πολλά από αυτά, αλλά λειτούργησε για μένα. Απλώς σφίγγαμε αυτό το βιδωτό, αλλά πρέπει να ήμουν πολύ άνετο.

09/03/2018 με billa.4you

Rep: 137

Αυτό είναι ένα repost, αλλά είχαμε το ίδιο ζήτημα να συμβεί σήμερα. είχαμε διορθώσει περίπου 10-12 i7 και 7 plus τηλέφωνα μέχρι σήμερα χωρίς προβλήματα, αλλά σε αυτό το κουμπί home σταμάτησε να ανταποκρίνεται (το δακτυλικό αποτύπωμα λειτούργησε καλά). Μετά την ανταλλαγή οθονών, δοκιμάζοντας τηλέφωνα δωρητών κ.λπ., τίποτα. Έτσι, δημιουργήσαμε αντίγραφα ασφαλείας του τηλεφώνου, το πέσαμε σε λειτουργία DFU και πραγματοποιήσαμε μια πλήρη επαναφορά. Το κουμπί αρχικής επέστρεψε μια χαρά.

Ενημέρωση (15/5/2017)

Δημοσιεύτηκα νωρίτερα ότι είχαμε αυτό το ζήτημα, κάναμε μια επανασύνδεση που έπεσε τηλέφωνο στο DFU και αποκαταστήσαμε και ήταν εντάξει. Έκτοτε έχουμε διορθώσει 50+ μοντέλα iphone 7 και 7 plus, και δεν υπάρχουν καθόλου προβλήματα, νομίζω ότι το πρώτο ήταν ένα πρόβλημα πρώιμης παρτίδας παρόμοιο με ζητήματα με απτικά σχόλια για τη σειρά 6s.

Σχόλια:

Πώς μπήκατε στη λειτουργία dfu εάν το κουμπί home δεν λειτουργούσε ο Peter;

04/13/2017 με Λογκάν

Υπάρχουν βοηθητικά προγράμματα που μπορούν να αναγκάσουν τα τηλέφωνα σε λειτουργία DFU. Χρησιμοποιώ ένα στο κατάστημά μου όλη την ώρα για επισκευές. Ονομάζεται RecBoot. Βασικά, συνδέετε το τηλέφωνο σε έναν υπολογιστή και έχετε το RecBoot να το αναγκάσει σε λειτουργία DFU. Πολύ εύκολο.

04/19/2017 με Καπετάνιος Σάτμο

Το iPhone 7 δεν χρησιμοποιεί κουμπιά αρχικής σελίδας για να μεταβεί στη λειτουργία dfu, χρησιμοποιεί το κουμπί λειτουργίας και μείωσης έντασης

05/09/2017 με austin taylor

Austin Taylor FTW !!!!

05/23/2017 με Οι Γιατροί Τεχνολογίας

Είναι περίεργο! Έκανα το DFU και το κουμπί αρχικής μου δεν λειτουργεί ακόμα. Ωστόσο, πήρα ένα εικονικό κουμπί αρχικής σελίδας.

06/10/2019 με kathwick2

Rep: 60.3k

Ανταλλάξατε το αρχικό κουμπί αρχικής οθόνης στη νέα οθόνη LCD;

Σχόλια:

το αρχικό κουμπί αρχικής οθόνης δεν λειτουργεί στη νέα οθόνη LCD, μόνο στην παλιά οθόνη LCD

09/20/2016 με Αλβερτος

Ακόμα και για 2 νέες LCD;

09/20/2016 με Τομ Τσάι

Ναι για 2 νέες LCD

09/20/2016 με Αλβερτος

Ενδιαφέρων. Τώρα χρειαζόμαστε περισσότερα δείγματα για πειραματισμό, ώστε να μπορούμε να επιβεβαιώσουμε το ζήτημα και ίσως να βρούμε μια λύση.

09/20/2016 με Τομ Τσάι

Επίσης ενδιαφέρομαι και εγώ, δεν βρήκα κανέναν που να έχει αλλάξει την οθόνη, διατηρώντας το κουμπί αρχικής οθόνης ώστε να λειτουργεί κανονικά.

09/22/2016 με Μπεν

Rep: 57.3k

Δημοσιεύστε εδώ για να μπορώ να μείνω σε αυτό το νήμα

Σχόλια:

Η ακόλουθη τελεία ->.

05/28/2018 με Πληγές

Rep: 73

Είναι μετά από οθόνες της αγοράς, το βλέπουμε κάθε χρόνο με τα νέα iPhone. Πάντα υπάρχει κάτι που οι κατασκευαστές πρέπει να επιλύσουν. Το 5C είχε προβλήματα κακού αφής, τα 6 είχαν προβλήματα ανύψωσης καρέ, 6s με δύναμη αφής και τώρα με το 7 είναι και πάλι η δύναμη αφής / οπίσθιου φωτισμού.

Πρέπει να λαμβάνουμε απαντήσεις από προμηθευτές. Και οι οθόνες iFixit κάνουν το ίδιο πράγμα, έχω δοκιμάσει. Έχω δουλέψει μόνο δύο οθόνες από διαφορετικούς προμηθευτές. Είναι σαν μια βελόνα σε άχυρα αυτή τη στιγμή.

Rep: 157

Αφού είχα πρόβλημα με το κουμπί αρχικής οθόνης του iPhone 7 που δεν λειτουργεί (αλλά το touchID στην οθόνη αντικατάστασης λειτουργούσε, παράξενα) χθες, ήμουν αρκετά προσεκτικός με το iPhone 7 σήμερα. Χρησιμοποίησα ένα πιστόλι θερμότητας για να ζεσταίνω το πίσω μέρος του τηλεφώνου (χαμηλή θερμότητα στο σημείο του μετάλλου που μόλις «ζεσταίνει») και λίγο θερμότητα στις άκρες της οθόνης, αποφεύγοντας το κουμπί αρχικής οθόνης. Χρησιμοποίησα ένα ξυράφι για να γλιστρήσω κάτω από τα άκρα της οθόνης, όχι περισσότερο από 1/8 ''. Δεν αποσυνδέθηκα ΤΙΠΟΤΑ, αλλά όταν ενεργοποίησα ξανά το τηλέφωνο για δοκιμή, ούτε το κουμπί αρχικής οθόνης ούτε το touchID λειτούργησαν πλέον . Και πάλι, εκτός από την απλή ανύψωση της οθόνης από το μεταλλικό σκελετό, αυτό είναι το άθικτο αρχικό κουμπί και το αρχικό κουμπί για το οποίο μιλώ. Επίσης, σκέφτηκα ότι θα μπορούσε να ήταν η φαντασία μου, αλλά θα μπορούσα να ορκιστώ ενώ θερμαίνω την πλάτη (και το τηλέφωνο ήταν απενεργοποιημένο) ένιωσα ότι η απτική μηχανή ανάδρασης δονείται, όπως το άγγιγμα του κουμπιού σπιτιού.

Ενημέρωση 15 λεπτά αργότερα: τόσο το touchID όσο και το κουμπί αρχικής οθόνης λειτουργούν στην οθόνη αντικατάστασης μετά την αγορά, οπότε υποθέτω ότι τα καλώδια του αρχικού κουμπιού της αρχικής οθόνης είχαν καταστραφεί κατά την επισκευή. Νομίζω ότι ήταν η ζέστη, ακόμη και ελαφρώς όπως ήταν - ΔΕΝ υπάρχει ζημιά στα καλώδια από το ξυράφι. Δεν έχω εγκαταστήσει ακόμη το πίσω μεταλλικό πλαίσιο στην οθόνη μετά την αγορά. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ένα πράγμα που έκανα διαφορετικά από την χθεσινή αποτυχημένη επισκευή ήταν αυτή τη φορά ΔΕΝ αφαίρεσα το μικροσκοπικό λαστιχένιο δακτύλιο στο εσωτερικό του κουμπιού του σπιτιού, το οποίο νόμιζα ότι ήταν απλώς για στεγανοποίηση. Σκέφτομαι ίσως αυτό είναι ζωτικής σημασίας για τη λειτουργικότητα αυτού του νέου κουμπιού αρχικής σελίδας. Εξασφαλίζω επίσης ότι ο μεταλλικός βραχίονας του κουμπιού σπιτιού ήταν σωστά στη θέση του (το πλαστικό χτύπημα στην αριστερή πλευρά βρισκόταν πλήρως μέσα στο κυκλικό κενό του βραχίονα) και οι τρεις άλλες βίδες ήταν στη θέση τους πριν βάλω τη βίδα για το πραγματικό κουμπί στο σπίτι Έχω επίσης τη συνήθεια να μην βάζω το κουμπί home στο μαγνητικό μου μαξιλάρι.

Τελική ενημέρωση: μετά την πλήρη εγκατάσταση της οθόνης αγοράς και το touchID και το κουμπί αρχικής σελίδας εξακολουθούν να λειτουργούν σωστά.

Σχόλια:

Ευχαριστώ .. αυτό είναι ενδιαφέρον .. καθώς αυτό δείχνει «θερμότητα» και πάλι ως ένοχος. Όπως περιγράψατε, αποφύγατε το HB να δείχνει το πιστόλι θερμότητας μόνο στις πλευρές, αλλά μπορεί να είναι, ότι πήρε κάποια θερμότητα ούτως ή άλλως. Συχνά εκπλήσσομαι, πόσο «rouge heat» συλλέγεται από ακούσια αντικείμενα, όπως μεταλλικά εργαλεία που βρίσκονται δίπλα ή ακόμα και κοντά σε π.χ. iPads .. όπου χρησιμοποιώ περισσότερη θερμότητα από οποιαδήποτε άλλη επισκευή. Όταν παίρνω το συγκρότημα οθόνης, το ξεσκονίζω στο κάτω μέρος και μετά δουλεύω με το νύχι μου, ενώ σηκώνω το πλαίσιο μακριά. Είναι πολύ πιο γρήγορο και 100% ασφαλές για το περίβλημα - Χωρίς γρατσουνιές - Όχι θερμότητα!

Παρεμπιπτόντως Εάν διαβάσετε αυτό το 'Ged', παρακαλώ μην δώσετε σε αυτόν τον τύπο μείον για να μοιραστείτε την εμπειρία του, ενώ μπορεί να μην είναι μια 'λύση', ο δρόμος για ένα τέτοιο πράγμα συχνά ανοίγεται με εμπειρίες ... ευχαριστώ!

07/03/2017 με FIX4U.DK

Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο συνέβη χθες. Δεν κάνω επισκευές για τα προς το ζην, αλλά μόνο για οικογένεια και στενούς φίλους. Ήξερα ότι το iPhone 7 απαιτούσε ένα πρόγραμμα οδήγησης τριών πτερυγίων, αλλά δεν κατάλαβα ένα 000. Άνοιξα το τηλέφωνο χρησιμοποιώντας πολύ ελαφριά θερμότητα γύρω από τις άκρες και χρησιμοποίησα μεταλλικό spudger για να το σπάσω. Κατάφερα να αφαιρέσω τις ασπίδες για να βγάλω τα καλώδια και μετά συνειδητοποίησα ότι οι κεφαλές των βιδών ήταν πολύ μικρές για την άκρη που είχα. Προχώρησα απλώς στην επαναφορά του τηλεφώνου και τώρα το κουμπί αρχικής σελίδας είναι άχρηστο και το 3D Touch. Ήμουν εξαιρετικά προσεκτικός με αυτό το τηλέφωνο. Είμαι πάντα στην αρχή, αλλά ειδικά όταν είναι η πρώτη φορά που κάνω ένα. Καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι ακόμη και η πιο ελαφριά θερμότητα προκαλεί έμμεσα αυτό το ζήτημα; Αυτό είναι τρελό. Έχω τη νέα οθόνη και όταν παίρνω τα κατάλληλα εργαλεία θα προχωρήσω και θα κάνω το swap. Τυχόν προτάσεις προχωρούν;

06/08/2017 με Τζάρεντ Γκούθρι

Jared Guthrie όχι, δεν καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η θερμότητα προκάλεσε ζημιά .. καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι έχετε εισαγάγει ένα εργαλείο περισσότερο από όσο θα έπρεπε και καταστρέψατε τα καλώδια ή σκίρατε όταν σηκώνετε τις οθόνες.

06/08/2017 με Πληγές

Η θερμότητα σίγουρα δεν είναι το θέμα.

Έχετε καταστρέψει το καλώδιο χρησιμοποιώντας το εργαλείο σας περισσότερο από πιθανό, καθώς και το 3D Touch και το κουμπί home δεν λειτουργούν, αυτό είναι ένα σαφές σημάδι ότι το καλώδιο έχει υποστεί ζημιά καθώς και οι δύο περνούν από το ίδιο καλώδιο.

07/08/2017 με Τζεντ

Η θερμότητα ή / και η φυσική ζημιά μπορεί να έχουν σχέση με αυτό, ωστόσο το ζήτημα του κουμπιού αρχικής σελίδας φαίνεται να είναι αρκετά τυχαίο. Ορισμένοι χρήστες έχουν διορθώσει δεκάδες τηλέφωνα στη σειρά χωρίς προβλήματα, ενώ άλλοι, συμπεριλαμβανομένου και εγώ, είχα 4-5 τηλέφωνα στη σειρά με το πρόβλημα του κουμπιού αρχικής σελίδας. Δουλεύω επαγγελματικά σε τηλέφωνα για πάνω από δύο δεκαετίες και είμαι εξαιρετικά προσεκτικός (όπως το ocd) ενώ δουλεύω σε τηλέφωνα, ωστόσο αυτό το ζήτημα φαίνεται να επιμένει τελευταία. Το συμπέρασμά μου είναι, ότι τα κατεστραμμένα κουμπιά και τα εύκαμπτα καλώδια συντελούν, αλλά είναι δύσκολο να εντοπίσετε την ακριβή αιτία σε κάθε περίπτωση.

Αφού διαβάσετε όλα αυτά τα μηνύματα, εδώ είναι μερικά ενδιαφέροντα για να δοκιμάσετε. Χαμηλή και κοίτα, η δεύτερη λύση λειτούργησε πραγματικά !! Έχω αφαιρέσει εντελώς αυτή τη βίδα, επανεκκίνηση του τηλεφώνου και το κουμπί αρχικής αρχίζει να λειτουργεί τέλεια.

06/27/2017 από τον sam

Δοκιμάστε να αντικαταστήσετε το επάνω καλώδιο flex του αισθητήρα κάμερας / ηχείου / αισθητήρα εγγύτητας με ένα νέο, και όλα θα πρέπει να λειτουργούν ξανά καλά. Αυτό φαίνεται ελαττωματικό εάν προκαλεί την ενεργοποίηση του τηλεφώνου κατά τη σύνδεση. Μπορείτε να το αντικαταστήσετε με νέο και θα πρέπει να διορθώσετε τα πάντα.

05/31/2017 από screensavers

Χαλάρωσα τη βίδα πίσω από το κέντρο του κουμπιού αρχικής σελίδας (κρατώντας τη στο μεταλλικό βραχίονα) και λειτουργεί μαγικά τώρα. Αυτό μπορεί να μην διορθώσει πολλά από αυτά, αλλά λειτούργησε για μένα. Απλώς σφίγγαμε αυτό το βιδωτό, αλλά πρέπει να ήμουν πολύ άνετο.

09/03/2018 με billa.4you

Rep: 439

Ελέγξτε τα εσωτερικά καλώδια όπου συνδέεται το κουμπί αρχικής οθόνης και βεβαιωθείτε ότι όλες οι συνδέσεις είναι σταθερές

Σχόλια:

Γεια,

Το έχω δοκιμάσει αρκετές φορές, αλλά το κουμπί αρχικής σελίδας δεν θα απαντήσει, έχω δοκιμάσει με δύο LCD,

λειτουργεί μόνο με την αρχική οθόνη LCD με το iPhone, είναι πραγματικά περίεργα προβλήματα.

09/19/2016 με Αλβερτος

πρέπει να είναι το αρχικό κουμπί για να λειτουργεί. Είναι μοναδικό στην αρχική οθόνη, οπότε το αναγνωριστικό αφής δεν θα λειτουργεί με αντικατάσταση οθόνης.

09/20/2016 με νεφελώματα

Το μυστήριο βαθαίνει, καθώς το αρχικό κουμπί σταμάτησε να λειτουργεί μετά την αντικατάσταση της οθόνης, και επίσης σταμάτησε να λειτουργεί ακόμη και μετά την επαναφορά της αρχικής οθόνης μαζί με το αρχικό κουμπί αρχικής οθόνης!

Λάβετε υπόψη ότι έχω χρησιμοποιήσει τη μέγιστη προσοχή κατά την εκτέλεση της επισκευής και επαλήθευσα όλες τις συνδέσεις και το εύκαμπτο καλώδιο με μικροσκόπιο $ 500 χωρίς απολύτως ορατή ζημιά. Μπορώ μόνο να συμπεράνω ότι το κουμπί αρχικής σελίδας έχει υποστεί κάποια ζημιά εσωτερικά κατά την αποσυναρμολόγηση ή / και κατά την αρχική πτώση ζημιάς στην οθόνη.

Αφού διαβάσετε όλα αυτά τα μηνύματα, εδώ είναι μερικά ενδιαφέροντα για να δοκιμάσετε. Χαμηλή και κοίτα, η δεύτερη λύση λειτούργησε πραγματικά !! Έχω αφαιρέσει εντελώς αυτή τη βίδα, επανεκκίνηση του τηλεφώνου και το κουμπί αρχικής αρχίζει να λειτουργεί τέλεια.

06/27/2017 από τον sam

Δοκιμάστε να αντικαταστήσετε το επάνω καλώδιο flex του αισθητήρα κάμερας / ηχείου / αισθητήρα εγγύτητας με ένα νέο, και όλα θα πρέπει να λειτουργούν ξανά καλά. Αυτό φαίνεται ελαττωματικό εάν προκαλεί την ενεργοποίηση του τηλεφώνου κατά τη σύνδεση. Μπορείτε να το αντικαταστήσετε με νέο και θα πρέπει να διορθώσετε τα πάντα.

05/31/2017 από screensavers

Χαλάρωσα τη βίδα πίσω από το κέντρο του κουμπιού αρχικής σελίδας (κρατώντας τη στο μεταλλικό βραχίονα) και λειτουργεί μαγικά τώρα. Αυτό μπορεί να μην διορθώσει πολλά από αυτά, αλλά λειτούργησε για μένα. Απλώς σφίγγαμε αυτό το βιδωτό, αλλά πρέπει να ήμουν πολύ άνετο.

09/03/2018 με billa.4you

Rep: 151

Γεια σας παιδιά

Μοιράζομαι εδώ, τις εμπειρίες μου με τις επισκευές οθόνης iPhone 7:

Μέχρι την περασμένη εβδομάδα, έχω κάνει 7-8 πρωτότυπες συναρμολογήσεις Foxconn LCD (και μία ανακαινισμένη συναρμολόγηση), όλα χωρίς κανένα κουμπί home ή άλλα θέματα.

Για όλα αυτά, έχω χρησιμοποιήσει ξανά το πλήκτρο HB / Touch και όλα τα άλλα «μικρά μέρη», μετακινώντας τα από τις ραγισμένες οθόνες. ΔΕΝ έχω μετακινήσει την πίσω πλάκα, με καλώδιο επέκτασης κλειδιού HB,

Έχω χρησιμοποιήσει ΠΟΛΥ λίγη θερμότητα στο κάτω μέρος της μεταλλικής πλάκας LCD, για να αφήσω την κόλλα να αφήσει το LCD / Touch flex. Απαιτείται πολύ λίγη θερμότητα, καθώς το υλικό είναι λεπτό και θερμαίνεται γρήγορα. Καλύτερα να εφαρμόσετε μια μικρή ποσότητα θερμότητας, παρά να τραβήξετε τα εύκαμπτα καλώδια.

ΑΛΛΑ η τυχερή μου σειρά τελείωσε ξαφνικά ... Αυτή που πήρα στο κατάστημα την περασμένη εβδομάδα, είχε μια σπασμένη οθόνη και μια μικρή ρωγμή στον γυάλινο δίσκο HB. Η HB ήταν / είναι νεκρή .. (επίσης πριν από την αντικατάσταση της οθόνης, την οποία ο πελάτης ξέχασε να μου πει). Έτσι, χωρίς κλικ / χωρίς άγγιγμα.

Έπεσε στο πεζοδρόμιο, από το 'ύψος του στήθους' και το τηλέφωνο είναι πλέον άχρηστο και δεν μπορώ να βοηθήσω τον πελάτη μου, λόγω αυτής της ύπουλης / παιδικής κατασκευής κατασκευαστικής πολιτικής από την Apple, και επειδή το έριξε, δεν έχει καμία εγγύηση ούτε .

Το αποτέλεσμα, είναι ένα γελοία ακριβό «Jet Black - 256GB» - μόλις ΕΝΑ μήνα και έτοιμο για θραύσματα.

Με εκπλήσσει, που η Apple ενοχλεί ακόμη και να ξοδεύει χρόνο και χρήμα δημιουργώντας εσκεμμένα ταλαιπωρία, και ενοχλήσεις για τους δικούς τους πελάτες και, στη συνέχεια, για εμάς «επισκευές». Κερδίζουν δισεκατομμύρια, οπότε πραγματικά δεν έχω το νόημα. Αυτό θα μπορούσε να αποδειχθεί ακόμη μεγαλύτερη ενόχληση από το «Σφάλμα 53», εάν δεν το διορθώσουν με κάποιο τρόπο, σε μεταγενέστερα IOS.

Ελπίζω πραγματικά, ότι υπάρχει μια άλλη εξήγηση σε αυτό, αλλά ακόμα και μετά από σοβαρές εικασίες, εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί τα HB πρέπει να συνδυαστούν με τους λογικούς πίνακες; Κάποιος ευφυής ppl προσπάθησε να εξηγήσει, ότι «είναι κατασκευασμένο με αυτόν τον τρόπο, για να δυσκολέψει την επεξεργασία της δυνατότητας Touch ID». Αλλά γιατί η αντιστοίχιση του συγκεκριμένου αναγνώστη με το ταμπλό καθιστά δυσκολότερη. Έχετε μόνο περίπου 5 προσπάθειες, έως ότου το iPhone απαιτεί τον κωδικό πρόσβασης ούτως ή άλλως. Επιπλέον, υποθέτω ότι τα «δεδομένα δακτυλικών αποτυπωμάτων», που διαβάζονται κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης, αποθηκεύονται στον πίνακα λογικής .. ΟΧΙ στο IC στο flex, και έτσι ολόκληρη η ιδέα ζευγαρώματος δεν έχει καμία απολύτως νόημα .. όχι για μένα.

Ως αποτέλεσμα όλων αυτών, μαζί με το μίνι βύσμα που λείπει, τον προεξέχοντα φακό της κάμερας, το αδέξια τοποθετημένο κλειδί «κλειδί ύπνου», το μονοπώλιο (και μερικές άλλες ενοχλήσεις), έχω αποφασίσει ότι το δικό μου επόμενο τηλέφωνο θα είναι επικοινωνήστε με τη μάρκα, που έχει ένα «i» στο τέλος του ονόματος ... όχι στην αρχή!

Σχόλια:

Αυτή δεν είναι μια λύση, είναι κάτι περισσότερο από μια κουβέντα.

02/28/2017 με Τζεντ

Και το κουμπί αρχικής σελίδας είχε σπάσει εκ των προτέρων, όπως αναφέρατε, επομένως αυτό δεν έχει καμία σχέση με την επισκευή.

02/28/2017 με Τζεντ

Ο σύνδεσμος HB to board πρέπει να είναι κρυπτογραφημένος για να βεβαιωθείτε ότι δεν είναι δυνατή η ανάγνωση των δεδομένων από κακόβουλες εισβολές υλικού ή λογισμικού. Ωστόσο, η Apple επέλεξε μια απλή κρυπτογράφηση στατικού συμμετρικού κλειδιού αντί για περίπλοκη, ασφαλή αλλά αντικαταστάσιμη ρύθμιση δημόσιου κλειδιού.

Κατά την άποψή τους, «μπορούμε» να το επισκευάσουμε, επομένως είναι επισκευάσιμο. «Δεν με νοιάζει τι κάνουν οι τρίτοι.

02/28/2017 με Τομ Τσάι

Ευχαριστώ Tom .. για την προσθήκη λίγο αίσθησης στην κατασκευή. Δεν το σκέφτηκα .. αλλά σοβαρά. Θα προσπαθούσε ποτέ να κλέψει δεδομένα δακτυλικών αποτυπωμάτων ..; Δυσκολεύομαι να το φανταστώ, αλλά φυσικά .. η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ είναι εκεί, και με το «τρελό σούπερ κορυφαίο επίπεδο ασφαλείας» της Apple, μπορεί να θέλουν απλώς να το μπλοκάρουν .. -)

02/03/2017 με FIX4U.DK

@Ged:

Ναι, ήμουν απογοητευμένος εκείνη τη στιγμή .. και, ποτέ δεν δήλωσα τι έγραψα ως λύση. Έγραψα ακόμη και στην πρώτη γραμμή, ότι «μοιράστηκα τις εμπειρίες μου», προφανώς όσον αφορά την αποσυναρμολόγηση αποφεύγοντας να καταστρέψω την επέκταση HB-flex .. προσπαθώντας έτσι να βοηθήσω άλλους χρήστες .. έτσι ευχαριστώ πολύ για το μείον .. Φυσικά έκανα λάθος, άξιζα το μείον, και σε σέβομαι πραγματικά, γιατί με έδειχναν έτσι.

02/03/2017 με FIX4U.DK

Rep: 13

Επιδιορθώσω ένα iPhone 7 plus και άλλαξα την οθόνη, καθώς το πρωτότυπο ήταν σπασμένο, διατηρώντας όλα τα άλλα γνήσια ανταλλακτικά, όπως το κορυφαίο κάμερα / ηχείο και το κουμπί home, έχω διαπιστώσει ότι με την κορυφαία κάμερα / ηχείο συνδεδεμένο στη μητρική πλακέτα, το κουμπί home σταματά να λειτουργεί και υπάρχει περίπου καθυστέρηση 5-10 δευτερολέπτων στην οθόνη, με την κορυφαία κάμερα / ηχείο αποσυνδεδεμένα, όλα λειτουργούν εντελώς καλά χωρίς καθυστέρηση και μπορώ να χρησιμοποιήσω το κουμπί αρχικής οθόνης εντελώς καλά, το δοκίμασα με την αρχική σπασμένη οθόνη και το ίδιο πρόβλημα συμβαίνει με αυτό, παρόλο που λειτούργησε καλά στο παρελθόν (ο ψηφιοποιητής είχε μόλις σπάσει άσχημα), επίσης τώρα αντικατέστησα το κουμπί home και την κάμερα / ηχείο με νέα μέρη και εξακολουθώ να έχω το ίδιο πρόβλημα.

σκέφτομαι ότι έχει να κάνει με το υλικό στο τηλέφωνο, αλλά δεν είμαι σίγουρος, παρακαλώ βοηθήστε.

Σχόλια:

Έχω το ίδιο πρόβλημα, βρήκατε κάποια λύση ;;;

03/07/2017 με joseang860724

Μετά από μερικές προσπάθειες βρήκα το πρόβλημα και τη λύση, ήταν η θέση του εύκαμπτου καλωδίου της κάμερας, πρέπει να βάλετε τη σύνδεση του flex στη θέση με το καλώδιο κάτω, εάν συνδέσετε το καλώδιο στην άλλη θέση το κουμπί αρχικής οθόνης ΣΤΑΜΑΤΑ να δουλευεις...

03/07/2017 με joseang860724

Σύμφωνα με την εμπειρία μου, είναι αλήθεια ότι το καλώδιο flex κάμερας / ηχείου πρέπει να είναι συνδεδεμένο, διαφορετικά το κουμπί αρχικής οθόνης θα δυσλειτουργεί. Ωστόσο, αφού διαβάσετε όλα αυτά τα μηνύματα, εδώ είναι μερικά ενδιαφέροντα για να δοκιμάσετε. Χαμηλή και κοίτα, η δεύτερη λύση λειτούργησε πραγματικά !! Έχω αφαιρέσει εντελώς αυτή τη βίδα, επανεκκίνηση του τηλεφώνου και το κουμπί αρχικής αρχίζει να λειτουργεί τέλεια.

06/27/2017 από τον sam

Δοκιμάστε να αντικαταστήσετε το επάνω καλώδιο flex του αισθητήρα κάμερας / ηχείου / αισθητήρα εγγύτητας με ένα νέο, και όλα θα πρέπει να λειτουργούν ξανά καλά. Αυτό φαίνεται ελαττωματικό εάν προκαλεί την ενεργοποίηση του τηλεφώνου κατά τη σύνδεση. Μπορείτε να το αντικαταστήσετε με νέο και θα πρέπει να διορθώσετε τα πάντα.

05/31/2017 από screensavers

Χαλάρωσα τη βίδα πίσω από το κέντρο του κουμπιού αρχικής σελίδας (κρατώντας τη στο μεταλλικό βραχίονα) και λειτουργεί μαγικά τώρα. Αυτό μπορεί να μην διορθώσει πολλά από αυτά, αλλά λειτούργησε για μένα. Απλώς σφίγγαμε αυτό το βιδωτό, αλλά πρέπει να ήμουν πολύ άνετο.

09/03/2018 με billa.4you

Rep: 1.4k

Το κουμπί Home στο iPhone 7 δεν θα λειτουργήσει εάν αντικαταστήσετε μια νέα οθόνη. Εάν η οθόνη σας είναι σπασμένη και θέλετε το κουμπί αρχικής οθόνης να λειτουργεί, στείλτε το iPhone σας σε ένα κατάστημα Apple.

Σχόλια:

Δεν είναι αλήθεια ... πρέπει να αφαιρέσετε το παλιό HB (προσεκτικά!) Στη νέα οθόνη. Απλή έρευνα φίλε μου :)

08/09/2017 με Ναι

τι είναι το HB;

08/26/2017 με σουλτάνος ​​393

HB σημαίνει Home Button

08/27/2017 με Κάι

Rep: 49

Στην πραγματικότητα, είχα το ίδιο πρόβλημα. Προσπάθησα να προσαρμόσω το κουμπί αφετηρίας ένταση, άλλαξε την ταχύτητα κλικ του κουμπιού αρχικής σελίδας και χρησιμοποιεί το AssistiveTouch για να παρακάμψει αυτό το ζήτημα. Και λειτούργησε πραγματικά για μένα.

macbook pro στις αρχές του 2015 αναβάθμιση ram

Σχόλια:

@ Angela Derkel

02/05/2018 με billa.4you

Rep: 13

Μπορώ να επιβεβαιώσω τουλάχιστον σε αυτή την περίπτωση ότι η αντικατάσταση του αισθητήρα prox στο iph 7 έφερε ξανά το κουμπί αρχικής οθόνης σε πλήρη λειτουργικότητα.

Rep: 13

Μια ενημέρωση - Είχα το ίδιο πρόβλημα HB-διόρθωσα τη δική μου οθόνη iPhone7 με μια οθόνη iFixit (όχι φθηνή), επαναχρησιμοποίησα το HB μου και την παλιά μου διάταξη κάμερας / ηχείων. Το Touch ID λειτούργησε, αλλά το κουμπί δεν ανταποκρίθηκε. Η αφαίρεση της βίδας από το πίσω μέρος του κουμπιού δεν ήταν η λύση. Πέρασα από το DFU και αυτό που μου έδωσε ήταν ένα «εικονικό» HB που εμφανίζεται στην οθόνη μου ως κουμπί φαντασμάτων. Το αναγνωριστικό αφής μου ανοίγει την αρχική οθόνη και όταν θέλω να επιστρέψω σε αυτήν από μια εφαρμογή, το μόνο που κάνω είναι να αγγίξω το εικονικό κουμπί. Είναι μια περίεργη δουλειά, αλλά λειτουργεί.

Σχόλια:

Και για να κάνετε το εικονικό αρχικό κουμπί ακόμα πιο εύκολο στη χρήση, μεταβείτε στις Ρυθμίσεις> Γενικά> Προσβασιμότητα> Υποβοηθούμενη αφή> Προσαρμογή και, στη συνέχεια, πατήστε το πλήκτρο '-' 10 φορές για να διαγράψετε όλες τις λειτουργίες, τέλος πατήστε '+' και προσθέστε μόνο το κουμπί ΑΡΧΙΚΗ. Με αυτόν τον τρόπο, το κουμπί αρχικής οθόνης στην οθόνη θα λειτουργεί ακριβώς όπως το κουμπί υλικού χωρίς όλη την επιπλέον ακαταστασία. )

08/10/2019 με billa.4you

Ωραία επιλογή, δεν το ήξερα, ευχαριστώ για την ενημέρωση

05/18/2020 με Άνταμ Μαϊρότ

Ευχαριστώ που με έχετε σώσει μερικά χρήματα

02/06/2020 με Μικολάι Λουκάνοβιτς

Rep: 13

ΓΕΙΑ:

Στην περίπτωσή μου ήταν η μπροστινή κάμερα / ηχείο / αισθητήρας flex, Μετά την αλλαγή flex, το κουμπί αρχικής οθόνης λειτουργεί με επιτυχία.

Σχόλια:

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι βγήκαν με νέα κουμπιά home aftermarket για τα iPhone7 και 8 που αποκαθιστούν τη λειτουργία οικίας μόνο, αλλά όχι τον αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων (δεδομένου ότι είναι κρυπτογραφημένο). Είναι καλύτερο από το τίποτα. )

Όταν αγοράζετε ένα από αυτά τα νέα κουμπιά, είναι είτε στην περιγραφή είτε η τιμή είναι πάνω από 10 $ / κουμπί. Οι παλιές φθηνές περίπου 3 δολάρια δεν λειτουργούν.

05/03/2020 με billa.4you

Μετά την αλλαγή flex, το κουμπί αρχικής οθόνης λειτουργεί με επιτυχία.

Ευχαριστώ, έχω το ίδιο πρόβλημα

04/29/2020 με Μικολάι Λουκάνοβιτς

Έχετε κάποιο σεμινάριο πώς να αλλάξετε flex;

05/14/2020 με Σάντερ Ίμαλλιν

Rep: 439

Δοκιμάστε να αλλάξετε το καλώδιο σύνδεσης του κουμπιού αρχικής οθόνης χρησιμοποιώντας το πρωτότυπο στη νέα οθόνη. Είναι κάτω από το wielding στο lcd

Σχόλια:

Γνωρίζετε ήδη εάν αυτό το έλυσε;

10/26/2016 με Γκρόε

Το κατάλαβα ότι το παρατηρήσαμε μετά την αποσύνδεση της οθόνης και την επανασύνδεσα στο κάτω μέρος του σπιτιού δεν λειτουργούσε πλέον. Είχα ένα λειτουργικό iPhone 7 χωρίς ρωγμή όταν το κεφάλι και έβγαλα την οθόνη και πραγματικά την άλλη και το homebotton ήταν δεν δουλεύω στο άλλο τηλέφωνο με διαφορετικό συγκρότημα και στο κάτω μέρος I όταν βρισκόμουν μπροστά και το έβγαλα και το έβαλα στην αρχική του οθόνη iPhone και orginAl αλλά το κάτω μέρος του σπιτιού σταμάτησε να λειτουργεί και στα δύο τηλέφωνα τι να κάνει αυτό που θα μπορούσε αυτό να σημαίνει πιθανώς ως επισκευή κατάστημα

12/29/2016 με Έκτορ Μπατίστα

Το πρόβλημα του ευέλικτου καλωδίου ήταν το 2016/2017 με οθόνες ανακαίνισης χαμηλής ποιότητας. Σήμερα αυτό έχει ταξινομηθεί περισσότερο από λιγότερο. Για να αποφύγετε αυτό το ζήτημα, μην αγοράζετε φτηνές οθόνες «προϋπολογισμού» (20-30 $), αντί να πάρετε τα καλά πράγματα (40-50 $). )

08/30/2018 με billa.4you

Σας ευχαριστώ για το σχόλιό σας, νομίζω ότι αυτό θα με βοηθήσει να επιλύσω το πρόβλημα με το τηλέφωνό μου

04/05/2020 με Zimbebabw Armete

Rep: 49

Κάποιος το δοκιμάσει, Δημιουργήστε ένα αντίγραφο ασφαλείας του iPhone 7, Αντικαταστήστε την οθόνη με μια οθόνη μετά την αγορά, σφραγίστε τη και, στη συνέχεια, τοποθετήστε τη σε λειτουργία DFU, αφήστε την να σκουπίσει μόνη της και, στη συνέχεια, επαναφέρετε τη σε λειτουργία DFU. απλά ενδιαφέρομαι να δω αν θα αντικαταστήσει το υλικολογισμικό και θα αποδεχτεί τη νέα οθόνη και το HB ως το πρωτότυπο. Θα το έκανα, αλλά δεν έχω iPhone 7 για δοκιμή.

Σχόλια:

Όχι δεν θα. Το HB πρέπει να γίνει επαναφορά από το λογισμικό υπηρεσίας, οποιεσδήποτε λειτουργίες επιπέδου χρήστη αρνούνται απλώς να λειτουργήσουν. Αυτό έχει αποδειχθεί αμέτρητες φορές, οπότε μην χάνετε χρόνο και χρήμα.

12/18/2016 με Τομ Τσάι

Και ξανα!!! να προσθέσω. Νομίζω ότι θα χρειαστείτε το HB για να θέσετε το τηλέφωνο σε λειτουργία DFU. Έτσι, μετά την εναλλαγή, το HB δεν λειτουργεί πλέον, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορείτε να μπείτε ξανά στο DFU. Αυτό είναι σοβαρό. Μην σπαταλάτε το χρόνο σας ως @tomchai είπε παραπάνω.

12/25/2016 με Abdul Galib |

Στο iPhone 7 αντί να κρατάτε πατημένο το κουμπί αρχικής οθόνης, κρατάτε πατημένο το κουμπί μείωσης της έντασης ήχου για την επαναφορά, οπότε πιστεύετε ότι θα πρέπει να μπορείτε να τοποθετήσετε το iPhone στο DFU χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο, δεν έχετε δοκιμάσει αλλά απλά πιστεύετε ότι θα λειτουργήσει.

12/26/2016 με DC LifeTech

Δεν έχω ακούσει ότι θα λειτουργούσε. Αλλά αν δεν ξέρουμε, πρέπει τουλάχιστον να προσπαθήσουμε. Αυτός θα μπορούσε να είναι ένας τρόπος με τον οποίο η Apple προσπάθησε να μας κλειδώσει (επισκευαστές) από την εργασία σε αυτά τα τηλέφωνα. Όπως το σφάλμα 53

12/26/2016 με iMedic

Ναι, αυτό δεν θα λειτουργήσει δυστυχώς, το τηλέφωνο θα επανεκκινήσει απλά και ξανά, χρειάζεστε τα ίδια ακριβώς μέρη για αυτό.

12/29/2016 με MARIAN IGNAR

Rep: 1

Έχει βρει κάποιος αξιόπιστη εργασία ή να επαληθεύσει ότι οι οθόνες αντικατάστασης δεν θα λειτουργούν. Λαμβάνω ακόμα αντιφατικές αναφορές. Μερικοί λένε ότι το κουμπί που δεν λειτουργεί είναι απλώς μια κακή επιδιόρθωση, άλλοι λένε ότι η Apple είναι ξανά σε άσχημη κατάσταση.

Σχόλια:

Φαίνεται ότι είναι όλα τα παραπάνω ... εάν το κουμπί αρχικής σελίδας ή το εύκαμπτο καλώδιο του είναι σπασμένο, τότε έχει τελειώσει τελείως, χωρίς να το μεταφέρει σε ένα κατάστημα της Apple για αντικατάσταση.

Από την άλλη πλευρά, θα μπορούσε επίσης να προκληθεί από το εύκαμπτο καλώδιο επέκτασης του αρχικού κουμπιού που τρέχει στο πίσω μέρος της οθόνης ή / και ένα κατεστραμμένο καλώδιο κάμερας / ηχείου στην κορυφή. Γι 'αυτό φροντίστε να τα ελέγξετε προσεκτικά πριν καταφύγετε στο κατάστημα της Apple.

Αφού διαβάσατε πολλές προτάσεις, εδώ μου φαινόταν ενδιαφέρουσα. Χαμηλή και κοίτα, αυτή η λύση λειτούργησε πραγματικά !! Έχω αφαιρέσει εντελώς αυτή τη βίδα, επανεκκίνηση του τηλεφώνου και το κουμπί αρχικής αρχίζει να λειτουργεί τέλεια.

05/31/2017 από screensavers

Χαλάρωσα τη βίδα πίσω από το κέντρο του κουμπιού αρχικής σελίδας (κρατώντας τη στο μεταλλικό βραχίονα) και λειτουργεί μαγικά τώρα. Αυτό μπορεί να μην διορθώσει πολλά από αυτά, αλλά λειτούργησε για μένα. Απλώς σφίγγαμε αυτό το βιδωτό, αλλά πρέπει να ήμουν πολύ άνετο.

10/03/2018 με billa.4you

Rep: 1

Το έλυσε. Πρόσφατα είχα αυτό το ζήτημα σε ένα iPhone 7 Plus. Αντικατέστησα την οθόνη μια χαρά την πρώτη φορά. Στη συνέχεια παρατήρησα ότι ο αισθητήρας που απενεργοποιεί την οθόνη κατά την πραγματοποίηση μιας κλήσης δεν λειτουργούσε.

Αφού άνοιξα το τηλέφωνο για δεύτερη φορά όταν το έβαλα ξανά, πήρα το μήνυμα σχετικά με το κουμπί home που ίσως χρειαζόταν σέρβις. Το τηλέφωνο ήταν επίσης εξαιρετικά αργό. Η μπροστινή κάμερα δεν λειτουργούσε, ούτε ο αισθητήρας. Πολλές εφαρμογές σταμάτησαν να λειτουργούν.

Με το μικροσκόπιο επισκευής ηλεκτρονίων θα μπορούσα να εντοπίσω ένα πρόβλημα με τη μητρική πλακέτα. Αντικατέστησα τις μικρές μάρκες και όλα λειτουργούσαν καλά. Μου έδωσε λίγες ώρες κεφαλής και τρυπήματος κουνελιών.

Αυτό το ζήτημα οφείλεται κυρίως σε μια ελαττωματική οθόνη, αλλά μερικές φορές μπορεί να είναι μητρική πλακέτα.

Είμαι ιδιοκτήτης και διευθύνω ένα μικρό κατάστημα επισκευής στη Σουηδία.

Σχόλια:

Καλή δουλειά Tony, δυστυχώς τα περισσότερα άτομα ή ακόμη και τα καταστήματα δεν έχουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για να κάνουν μικροεπισκευές σε επίπεδο πίνακα.

Μπορεί επίσης να προκληθεί από το καλώδιο ελαστικής επέκτασης του αρχικού κουμπιού που τρέχει στο πίσω μέρος της οθόνης ή / και ένα χαλασμένο καλώδιο κάμερας / ηχείου στο πάνω μέρος. Γι 'αυτό φροντίστε να τα ελέγξετε προσεκτικά πριν καταφύγετε στο κατάστημα της Apple.

Αφού διαβάσατε πολλές προτάσεις, εδώ μου φαινόταν ενδιαφέρουσα. Χαμηλή και κοίτα, αυτή η λύση λειτούργησε πραγματικά !! Έχω αφαιρέσει εντελώς αυτή τη βίδα, επανεκκίνηση του τηλεφώνου και το κουμπί αρχικής αρχίζει να λειτουργεί τέλεια.

05/31/2017 από screensavers

Χαλάρωσα τη βίδα πίσω από το κέντρο του κουμπιού αρχικής σελίδας (κρατώντας τη στο μεταλλικό βραχίονα) και λειτουργεί μαγικά τώρα. Αυτό μπορεί να μην διορθώσει πολλά από αυτά, αλλά λειτούργησε για μένα. Απλώς σφίγγαμε αυτό το βιδωτό, αλλά πρέπει να ήμουν πολύ άνετο.

10/03/2018 με billa.4you

Rep: 1

Είναι κάτι άλλο, άλλα πράγματα συμβαίνουν. Έχουμε διαρκώς πρόβλημα ότι έπρεπε να σταματήσουμε να επισκευάζουμε το iPhone 7 στο κατάστημά μας. Έπαιζα με το iPhone 7 του ατόμου μου σήμερα. Άνοιξα το τηλέφωνό μου 140 μοίρες και χωρίς να κάνω κάτι άλλο το έβαλα πίσω και το κουμπί στο σπίτι σταμάτησε να ανταποκρίνεται. Διαβάζει το δακτυλικό μου αποτύπωμα, αλλά χωρίς κλικ.

Σχόλια:

Έχω επισκευάσει πολλά iPhone 7 και 7 plus και δεν είχα προβλήματα.

Εάν το κουμπί αρχικής σελίδας σταμάτησε να αποκρίνεται αφού το ανοίξατε, είτε έχετε καταστρέψει το καλώδιο στη δεξιά πλευρά του τηλεφώνου.

Ή χρησιμοποιείτε υπερβολική θερμότητα, υπάρχει ένα μικρό τσιπ που βρίσκεται στο κουμπί home button flex, εάν αυτό είναι κατεστραμμένο, τότε το Touch ID θα συνεχίσει να λειτουργεί, αλλά η κανονική λειτουργία του κουμπιού αρχικής οθόνης δεν θα γίνει, αυτό θα πρέπει να αντικατασταθεί, να γίνει reballed , ή ίσως ακόμη και μια αναδιαμόρφωση θα λειτουργήσει.

Είναι όμως κάτι που κάνεις.

07/29/2017 με Τζεντ

Υποθέτω ότι έκανα 2 7 συν σήμερα, πήρα το χρόνο μου σε αυτό. Βγήκε πραγματικά καλό.

Νομίζω ότι πρέπει να είμαι πραγματικά προσεκτικός

07/29/2017 με ABDULLAH FARRUKH

Το λογισμικό της Apple. Έκανα όλες τις προτάσεις, premium οθόνη, κύκλος τροφοδοσίας, επαναφορά, επαναχρησιμοποιημένο εργοστάσιο κορδέλα, άλλες οθόνες κ.λπ. Χωρίς χαρά. Επιτράπηκε να ενημερωθεί από 10.3.2, σε 10.3.3 και voila! Λειτουργεί όλα.

Σύσταση: Μην αφήνετε το τηλέφωνο να τροφοδοτείται με οποιοδήποτε από το αποσυνδεδεμένο υλικό και διατηρείτε το αρχικό κουμπί αρχικής οθόνης. Το υλικό ήταν εντάξει. Το τηλέφωνο φαίνεται να είχε ανιχνεύσει ότι άνοιξε ή / και το υλικό αντικαταστάθηκε και μπήκε σε ένα χτύπημα. Χωρίς αμφιβολία η Apple θα ισχυριστεί ότι πρόκειται για ζήτημα ασφάλειας, πιθανώς για την ασφάλεια της επισκευής $$$$.

01/08/2017 με Τομ Χ

Είχα την ίδια απογοήτευση με 5 iPhone 7 στη σειρά, ενώ χρησιμοποιούσα ακριβές οθόνες 50 $ oem.

Μετά από πολλή έρευνα έχω συναντήσει μια πρόταση που μου φάνηκε ενδιαφέρουσα. Χαμηλή και κοίτα, αυτή η λύση λειτούργησε πραγματικά !! Έχω αφαιρέσει εντελώς αυτή τη βίδα, επανεκκίνηση του τηλεφώνου και το κουμπί αρχικής αρχίζει να λειτουργεί τέλεια.

05/31/2017 από screensavers

Χαλάρωσα τη βίδα πίσω από το κέντρο του κουμπιού αρχικής σελίδας (κρατώντας τη στο μεταλλικό βραχίονα) και λειτουργεί μαγικά τώρα. Αυτό μπορεί να μην διορθώσει πολλά από αυτά, αλλά λειτούργησε για μένα. Απλώς σφίγγαμε αυτό το βιδωτό, αλλά πρέπει να ήμουν πολύ άνετο.

03/14/2018 με billa.4you

Rep: 85

Η εμπειρία μου σε αυτό είναι δύο φορές ... είτε σπάτε το HB είτε η οθόνη flex είναι ελαττωματική. Από εκατοντάδες που έχω κάνει αυτό είναι το μόνο δύο ζητήματα που έχω δει. Νόμιζα ότι είχα ένα σπασμένο HB σε μια από τις τελευταίες επισκευές, δοκίμασα 5 διαφορετικές οθόνες και παραιτήθηκα. Αποδεικνύεται ότι είχα μια κακή παρτίδα οθονών χωρίς oem που είχαν ελαττωματικό flex (σοβαρή κακή τύχη εκεί!).

Απλώς να είστε προσεκτικοί με την αφαίρεση του HB (ελαφρώς ελαφρώς τραβήξτε λίγο προς τα δεξιά, αλλά ένα σπρέι iso και ένα παιγνιόχαρτο και βγαίνει ωραία, να είστε απαλοί γύρω από το τσιπ ic10 (το μεγάλο ic στη μέση του HB), μπορεί να αντικατασταθεί, αλλά χρειάζεστε skillz!

Λάβετε ποιοτικές οθόνες, ξέρω ότι οι άνθρωποι επιθυμούν να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη φθηνά σε οθόνες, αλλά δεν αξίζει τον κόπο για το ip7 ως έχει, καταλήγετε να μετακινείτε το HB περισσότερο και αυτό προκαλεί επιπλέον πίεση σε ένα ήδη αδύναμο καλώδιο. Πηγαίνουμε από τώρα και στο εξής ανακαινισμένες αρχικές LCD και έχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα, περίπου το 95% όλων των οθονών λειτουργούν τέλεια.

Δεν έχω δει κανένα πρόβλημα ή με το SW ή απλά ανοίγοντας τα, IMO είναι απλώς μύθοι για κακές επισκευές.

Σχόλια:

+1. Εάν το iPhone δεν λειτουργεί σωστά μετά την αντικατάσταση της οθόνης, το κουμπί αρχικής σελίδας είναι κατεστραμμένο, λόγω της πίεσης στο καλώδιο κατά την αφαίρεση. Ή να έχετε μια κακή ευελιξία στην οθόνη σας. Επίσης, απενεργοποιήστε το iPhone ενώ το συντηρείτε!

10/15/2017 με Ρίτσαρντ Ρόζενμπεργκερ

Rep: 1

Έσπασε την οθόνη i7 μου. Άνοιξα την οθόνη και συνειδητοποίησα ότι ήταν πολύ περισσότερη προσπάθεια από άλλα iphone. Έβαλα ξανά την οθόνη. Τώρα το κουμπί αρχικής σελίδας δεν θα αρχικοποιηθεί.

Οποιεσδήποτε προτάσεις?

Rep: 1

Το ζήτημα είναι ότι το κουμπί home i7 after market δεν μπορεί να λειτουργήσει, τουλάχιστον για μένα δοκίμασα μερικά από αυτά αλλά καμία επιτυχία.

Σχόλια:

Το ζήτημα είναι ότι τα κουμπιά home after after market δεν μπορούν να λειτουργήσουν για το i7, τουλάχιστον για μένα δοκίμασα μερικά από αυτά και τίποτα.

08/24/2017 με Ομάρ

Rep: 23

αντικαθιστώ την οθόνη μου το κουμπί αρχικής οθόνης λειτουργεί, αλλά το Touch ID ανιχνεύει ότι δεν λειτουργεί όλα, cl υπάρχουν ενδείξεις;

Rep: 1

Γεια σου Έχω αλλάξει μια πλήρη ανακατασκευή του ip6 για ένα νέο πίσω περίβλημα κυνηγώντας όλες τις κορδέλες από την αρχική οθόνη της Apple κάτω από τη μεταλλική πλάκα και το αρχικό αρχικό κουμπί μετακινήθηκε. Το HB λειτουργεί αλλά δεν αναγνωρίζει το σαρωτή δακτυλικών αποτυπωμάτων. Μου είπαν να πάρουν ένα μικρό τετράγωνο πιάτο κάτω από το βύσμα που συνδέει το βύσμα HB στην οθόνη είναι κάτω από την κορδέλα της οθόνης. Είναι αλήθεια; Έχω ενημερώσει το iOS αλλά δεν επικρατεί. Δεν με πειράζει να είμαι ειλικρινής επειδή μπορώ ακόμα να εισαγάγω έναν τετραψήφιο κωδικό πρόσβασης για να ανοίξω τηλέφωνο. Σκέφτομαι να κάνω την ίδια αναβάθμιση σε ένα μπλε ή κόκκινο πίσω για το ip7 μου αλλά μετά διαβάζοντας όλες τις δημοσιεύσεις Είμαι κουρασμένος από το eaven που ανοίγει το ip7 τώρα σε περίπτωση που το HB σταματήσει να λειτουργεί εντελώς. Αυτό είναι ακριβώς έτσι το τηλέφωνό μου είναι διαφορετικό όχι λόγω βλάβης. πολλές πληροφορίες σχετικά με αυτήν την αναβάθμιση, οπότε έχω ένα λειτουργικό HB μόλις γίνει και τι να προσέξετε.

Ενημέρωση (01/05/2018)

.

Rep: 23

Απλώς ενημερώστε ή επαναφέρετε το iOS.

Είναι βοήθεια για μένα.

Rep: 1

ΛΥΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΟΥΜΠΙΟΥ !!

Είχα το ίδιο πρόβλημα με το αρχικό κουμπί με πολλούς από εσάς, με 5 iPhone 7 στη σειρά, ενώ χρησιμοποιούσα ακριβές οθόνες 50 $.

Μετά από πολλή έρευνα έχω συναντήσει μια πρόταση που μου φάνηκε ενδιαφέρουσα. Χαμηλή και κοίτα, αυτή η λύση λειτούργησε πραγματικά !! Απλώς χαλαρώσαμε τη βίδα στο πίσω μέρος του κουμπιού αρχικής οθόνης που τη συγκρατεί στο μεταλλικό βραχίονα, επανεκκίνησα το τηλέφωνο και το κουμπί αρχικής αρχίζει να λειτουργεί τέλεια.

Όλες οι πιστώσεις πηγαίνουν σε:

05/31/2017 από screensavers

Χαλάρωσα τη βίδα πίσω από το κέντρο του κουμπιού αρχικής σελίδας (κρατώντας τη στο μεταλλικό βραχίονα) και λειτουργεί μαγικά τώρα. Αυτό μπορεί να μην διορθώσει πολλά από αυτά, αλλά λειτούργησε για μένα. Απλώς σφίγγαμε αυτό το βιδωτό, αλλά πρέπει να ήμουν πολύ άνετο.

Αυτό έχει νόημα, καθώς μια ελαφριά στρέβλωση του αισθητήρα αφής θα μπορούσε να προκαλέσει δυσλειτουργία, δημιουργώντας όλα τα φοβερά προβλήματα αφής. Τώρα, θα μπορούσαν να υπάρχουν και άλλες αιτίες, όπως η οθόνη αντικατάστασης φθηνής / χαμηλής ποιότητας (μην είστε cheapskate! Lol), σπασμένη κορδέλα ή κατεστραμμένο λογισμικό που όλα μπορούν να επιλυθούν αρκετά εύκολα, αλλά η χαλάρωση της βίδας του αρχικού κουμπιού πρέπει να είναι δοκίμασα πρώτα. :)

Σχόλια:

Κανένα πρόβλημα, και πιστέψτε με, ακόμη και για αυτήν την τεχνολογία από το 1999, ήμουν συγκλονισμένος από αυτό το ζήτημα για πολύ καιρό. Φαίνεται ότι μπορεί να προκληθεί από σπασμένη κορδέλα (αισθητήρες πάνω και κάτω) ή απλά από τη βίδα του αισθητήρα αφής που είναι πολύ σφιχτή, παρεμβαίνοντας στην κανονική λειτουργία του. Και ο λόγος για τον οποίο το άγγιγμα συγχρονίζεται με τον κύριο πίνακα είναι πέρα ​​από εμένα, νομίζω ότι είναι απλώς ηλίθιο και μονοπωλιακό. Δεν είναι σαν να κολλάει κάποιος σε καλώδια για να κλέψει το δακτυλικό σας αποτύπωμα. χαχαχα

31/3/2018 με billa.4you

Rep: 13

Είχα αυτό το πρόβλημα με ένα σπασμένο iphone 7 plus αγόρασα με κατεστραμμένη οθόνη. Το τηλέφωνο λειτούργησε τέλεια με τη ραγισμένη οθόνη, συμπεριλαμβανομένου του κουμπιού αρχικής οθόνης και του αναγνωριστικού αφής, αλλά όταν αντικατέστησα με μια οθόνη αντιγραφής το κουμπί αρχικής οθόνης και το αναγνωριστικό αφής και τα δύο δεν θα λειτουργούσαν, οπότε έβαλα τα μέρη πίσω στην παλιά αρχική οθόνη και και τα δύο λειτουργούσαν . Στη συνέχεια αγόρασα μια αρχική ανακαινισμένη οθόνη LCD από διαφορετικό κατάστημα και λειτουργούσαν και τα δύο κουμπιά αρχικής οθόνης και αφής.

Αυτό σχετίζεται με το υλικό .. για το iphone 7 / 7plus σας προτείνω να χρησιμοποιείτε LCD υψηλότερης τεχνολογίας αντί για το φθηνό αντίγραφο. Επίσης, αυτό το πρόβλημα μπορεί να προκύψει εάν ήσασταν πολύ σκληροί με το ίδιο το κουμπί home, οπότε φροντίστε να το ζεστάνετε πριν το αφαιρέσετε από το αρχικό lcd.

Σχόλια:

Είχα το ίδιο πρόβλημα με το αρχικό κουμπί με πολλούς από εσάς, με πέντε iPhone 7 στη σειρά, ενώ χρησιμοποιούσα ακριβά οθόνες 50 $ oem, αλλά αυτή δεν ήταν η πραγματική αιτία.

Μετά από πολλή έρευνα έχω συναντήσει μια πρόταση που μου φάνηκε ενδιαφέρουσα. Χαμηλή και κοίτα, αυτή η λύση λειτούργησε πραγματικά !! Απλώς χαλαρώσαμε τη βίδα στο πίσω μέρος του κουμπιού αρχικής οθόνης που τη συγκρατεί στο μεταλλικό βραχίονα, επανεκκίνησα το τηλέφωνο και το κουμπί αρχικής αρχίζει να λειτουργεί τέλεια.

Όλες οι πιστώσεις πηγαίνουν σε:

05/31/2017 από screensavers

Χαλάρωσα τη βίδα πίσω από το κέντρο του κουμπιού αρχικής σελίδας (κρατώντας τη στο μεταλλικό βραχίονα) και λειτουργεί μαγικά τώρα. Αυτό μπορεί να μην τα διορθώσει όλα, αλλά λειτούργησε για μένα. Απλώς σφίγγαμε αυτό το βιδωτό, αλλά πρέπει να ήμουν πολύ άνετο.

Αυτό έχει νόημα, καθώς μια ελαφριά στρέβλωση του αισθητήρα αφής θα μπορούσε να προκαλέσει δυσλειτουργία, δημιουργώντας όλα τα φοβερά προβλήματα αφής.

Τώρα, θα μπορούσαν να υπάρχουν και άλλες αιτίες, όπως φθηνή / χαμηλής ποιότητας οθόνη αντικατάστασης, σπασμένη κορδέλα ή κατεστραμμένο λογισμικό που όλα μπορούν να επιλυθούν αρκετά εύκολα, αλλά πρέπει να δοκιμάσετε πρώτα τη χαλάρωση της βίδας του κουμπιού σπιτιού. :)

31/3/2018 με billa.4you

Rep: 1

*** ΤΕΛΙΚΑ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΤΟΣ !! ***

Παιδιά, είχα την ίδια απογοήτευση με πέντε διαφορετικά iPhone 7, ενώ χρησιμοποιούσα ακριβά οθόνες 50 $ oem, οπότε δεν είναι πάντα η οθόνη που προκαλεί το πρόβλημα.

Αφού διαβάσετε όλα αυτά τα μηνύματα, εδώ είναι μερικά ενδιαφέροντα για να δοκιμάσετε. Χαμηλή και κοίτα, η δεύτερη λύση λειτούργησε πραγματικά !! Έχω αφαιρέσει εντελώς αυτή τη βίδα, επανεκκίνηση του τηλεφώνου και το κουμπί αρχικής αρχίζει να λειτουργεί τέλεια.

06/27/2017 από τον sam

Δοκιμάστε να αντικαταστήσετε το επάνω καλώδιο flex του αισθητήρα κάμερας / ηχείου / αισθητήρα εγγύτητας με ένα νέο, και όλα θα πρέπει να λειτουργούν ξανά καλά. Αυτό φαίνεται ελαττωματικό εάν προκαλεί την ενεργοποίηση του τηλεφώνου κατά τη σύνδεση. Μπορείτε να το αντικαταστήσετε με νέο και θα πρέπει να διορθώσετε τα πάντα.

05/31/2017 από screensavers

Χαλάρωσα τη βίδα πίσω από το κέντρο του κουμπιού αρχικής σελίδας (κρατώντας τη στο μεταλλικό βραχίονα) και λειτουργεί μαγικά τώρα. Αυτό μπορεί να μην διορθώσει πολλά από αυτά, αλλά λειτούργησε για μένα. Απλώς σφίγγαμε αυτό το βιδωτό, αλλά πρέπει να ήμουν πολύ άνετο.

Αυτό έχει νόημα, καθώς μια ελαφριά στρέβλωση του αισθητήρα αφής θα μπορούσε να προκαλέσει δυσλειτουργία, δημιουργώντας όλα τα φοβερά προβλήματα αφής.

Επίσης, πρέπει να είναι συνδεδεμένο το επάνω καλώδιο flex κάμερας / ηχείου, διαφορετικά το αρχικό κουμπί θα δυσλειτουργήσει.

Συμπερασματικά, χρησιμοποιήστε μόνο οθόνες υψηλής ποιότητας (μην είστε cheapskate! Lol) και μην σφίγγετε υπερβολικά τη μονή βίδα στο πίσω μέρος του αισθητήρα αφής. Αυτό έχει νόημα, καθώς μια ελαφριά στρέβλωση του αισθητήρα αφής θα μπορούσε να προκαλέσει δυσλειτουργία, δημιουργώντας όλα τα φοβερά προβλήματα αφής.

Ο υπολογιστής δεν θα ενεργοποιηθεί αλλά οι ανεμιστήρες λειτουργούν

Σχόλια:

@ Άνναρ Ζακίρ

04/18/2018 με billa.4you

@ Μπαλαδέβα Ράτνα

02/05/2018 με billa.4you

Ναι, αγοράστε πάντα ανταλλακτικά καλύτερης ποιότητας ...

05/21/2018 με Φλικα Χουσι

Σημείωση: Εάν διευθύνετε ένα κατάστημα επισκευής, μην φοβάστε να ρωτήσετε μια δίκαιη τιμή αντί για μια τιμή υπογείου για τα ανταλλακτικά και τις υπηρεσίες σας. Χρησιμοποιώντας μια καλή οθόνη υψηλής ποιότητας, μπορείτε να προσφέρετε με σιγουριά εγγύηση 1 έτους, ενώ ο άλλος τύπος δεν θα είναι σε θέση με τις φτηνές οθόνες τους, ή θα σπάσουν σε λίγο. Οι περισσότεροι πελάτες θυμούνται πότε έχουν καλά ανταλλακτικά και υπηρεσίες)

08/14/2018 με billa.4you

@ Άλεξ Σάντερ

Πολύ καλά, ο Alex, πολλά «φθηνά» καταβεβλημένα καταστήματα χρησιμοποιούν ανταλλακτικά απορριμμάτων και δεν συνειδητοποιούν ότι θα τους κοστίσει περισσότερο μακροπρόθεσμα και, στη συνέχεια, αγοράζοντας πρώτα καλής ποιότητας. Ακόμα κι αν ο προμηθευτής το ανταλλάξει, ο χρόνος και η προσπάθεια που χρειάζεται για τη συσκευασία, τη σύνταξη σημείωσης, την αποστολή, την παρακολούθηση, την αναμονή, θα κοστίσει περισσότερο.

Κάθε μέρα ένας πελάτης μπαίνει στο κατάστημά μου, αηδιασμένος εντελώς από μια επισκευή στο εμπορικό κέντρο που κάνει αυτό το είδος χάλια. Φαντάζομαι άσχημα για αυτούς, καλό για μένα. )

08/31/2018 με billa.4you

Rep: 1

Λοιπόν, αγοράζω το iphone 7 με σπασμένη οθόνη και κουμπί home, οπότε ποια εργαλεία και ανταλλακτικά πρέπει να αγοράσω; Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;

Σχόλια:

Αυτή είναι μια ερώτηση όπως, 'Μόλις αγόρασα ένα αυτοκίνητο που εμπλέκεται σε συντριβή, ποια ανταλλακτικά και εργαλεία χρειάζομαι για να το διορθώσω;' Σίγουρα δεν θα σκεφτόμουν καν να επισκευάσω ένα αυτοκίνητο που έχει συντριβεί, οπότε μάλλον καλύτερα να το πάρετε σε ένα τοπικό επαγγελματικό τηλεφωνικό κατάστημα. Μερικές φορές είναι μια πρόκληση ακόμη και για επαγγελματίες που το έχουν κάνει εδώ και χρόνια, πόσο μάλλον για κάποιον που ζητά ποια ανταλλακτικά και εργαλεία θα χρειαζόταν. Δεν κοστίζει τόσο πολύ (λιγότερο από εκατό) και θα σας εξοικονομήσει έναν τόνο πονοκέφαλου. Απλώς μια πρόταση, κάνετε ό, τι θέλετε.

10/09/2018 με billa.4you

Rep: 1

Νομίζω ότι αυτή είναι μια νέα λύση για το κουμπί home Iphone 7

https://youtu.be/JV6tl04-Rdk

https: //www.unionrepair.com/new-charging ...

Rep: 1

το τηλέφωνό μου 7 συν το σπίτι κλειδί δεν λειτουργούν μετά οθόνη αντικατάσταση πώς να λύσετε αυτά τα προβλήματα

Rep: 325

Είτε το flex για το αρχικό κουμπί στη νέα οθόνη δεν λειτουργεί - είτε το καλώδιο στο κουμπί αυτό είναι κατεστραμμένο. Εάν είναι το εύκαμπτο στην οθόνη - χρησιμοποιήστε άλλη οθόνη, εάν είναι ένα δάκρυ στο εγχώριο κουμπί, υπάρχει πρόβλημα. Μόνο το μήλο μπορεί να αντικαταστήσει τα κουμπιά στο σπίτι για το iPhone 7/8. Ωστόσο, πρόσφατα «εφευρέθηκε» μια λύση που αφορά το μήλο. Μπορείτε να αγοράσετε ένα νέο φορτιστικό φόρτισης, όπου υπάρχει ένα νέο κουμπί στο σπίτι, το οποίο θα παρακάμψει τον έλεγχο υλικού κατά την εκκίνηση και θα σας κάνει να χρησιμοποιήσετε το τηλέφωνο. Ωστόσο, χωρίς αναγνωριστικό αφής και σε ορισμένες περιπτώσεις η θύρα αστραπής δεν λειτουργεί και με ακουστικά .. :)

Rep: 1

Λοιπόν, ενημερώστε… η κόρη μου έριξε το iPhone 7Plus και η οθόνη γκρεμίστηκε. Το αντικατέστησα με το κιτ αντικατάστασης οθόνης από ένα που αντικατέστησε όλα όσα λειτούργησαν εκτός από το κουμπί αρχικής οθόνης. Ούτε η λειτουργικότητα ούτε η σάρωση δακτυλικών αποτυπωμάτων λειτούργησαν. Το χώρισα και έλεγξα τις συνδέσεις αρκετές φορές χωρίς αποτέλεσμα. Περίπου τρεις εβδομάδες αργότερα το έριξε ξανά και χτύπησε και η αυτοπεποίθησή μου συντρίφθηκε το πήγα σε ένα περίπτερο επισκευής στο εμπορικό κέντρο και αντικατέστησαν την οθόνη και όλα λειτουργούν τώρα; Επομένως, δεν είμαι σίγουρος τι το διόρθωσε ή γιατί δεν λειτούργησε πριν.

Σχόλια:

ειλικρινά ήταν πιθανότατα η οθόνη που χρησιμοποιήσατε. Δουλεύω σε μια εγκατάσταση επισκευής και περνάμε περίπου εκατό την εβδομάδα. τυχαία θα έχουμε ολοκαίνουργιες οθόνες που είτε δεν θα αναγνωρίσουν το κουμπί αρχικής σελίδας είτε θα προκαλέσουν την εκκίνηση της συσκευής. επιβεβαιώνουμε δοκιμάζοντας την ίδια οθόνη σε άλλες συσκευές. ανταλλάξτε την οθόνη με διαφορετική και λειτουργεί καλά. η θεωρία μας είναι ότι είναι το καλώδιο που πηγαίνει από τον σύνδεσμο του κουμπιού αρχικής σελίδας στον πίνακα λογικής. ίσως μια συστροφή ή απλά μια κακή κορδέλα. έτσι κι αλλιώς συμβαίνει συχνά σε πολλούς κατασκευαστές οθόνης. Αναζητώ επιστροφή χρημάτων σε αυτήν την οθόνη που δοκιμάσατε αρχικά αν ήμουν εγώ.

02/04/2019 με Κρις κ

Rep: 1

Γεια σε όλους, βιώνω αυτόν τον πόνο και στο ** ... πριν από λίγες μέρες, ανταλλάξαμε μια σπασμένη οθόνη με μια όχι τόσο καλή νέα και το δοκίμασα (δυστυχώς χωρίς να εγκαταστήσω αμέσως το κουμπί home) για να δω αν λειτούργησε. Μόλις είδα ότι λειτούργησε, εγκατέστησα το κουμπί αρχικής οθόνης στη νέα οθόνη, προσπαθώντας να είμαι τόσο ευγενής όσο το δυνατό, και το τηλέφωνο μου έδωσε το μήνυμα σφάλματος αναγνωριστικού αφής. Έτσι, έβαλα ξανά το κουμπί αρχικής οθόνης στη σπασμένη οθόνη, αλλά βρήκα μια περίεργη συμπεριφορά: η οθόνη αφής δεν ανταποκρίνεται (και το κουμπί αρχικής σελίδας δεν λειτούργησε πια). Μετά από μερικές προσπάθειες, παρατήρησα ότι εάν η σύνδεση οθόνης στα δεξιά είναι συνδεδεμένη, η οθόνη αφής δεν αποκρίνεται, με ή χωρίς τη σύνδεση του κουμπιού αρχικής σελίδας. Εάν έχει συνδεθεί μόνο η αριστερή υποδοχή οθόνης, η οθόνη αφής λειτουργεί, αλλά όχι το κουμπί αρχικής οθόνης. Στη νέα οθόνη, η οθόνη αφής λειτουργεί με τους δύο συνδέσμους συνδεδεμένους, αντ 'αυτού, αλλά το κουμπί αρχικής οθόνης δεν λειτουργεί. Έχει κάποιος από εσάς κάτι τέτοιο; Ευχαριστώ!

Σχόλια:

Μπορώ να συμφωνήσω μαζί σας, το ίδιο μου συνέβη πριν από δύο ημέρες - (λυπημένο πρόσωπο)

05/20/2020 με Jerry Mindful

Αλβερτος

Δημοφιλείς Αναρτήσεις