Μπορώ να εισαγάγω RAM 16Gb στο MacBook Pro στις αρχές του 2011;

MacBook Pro 13 'Unibody αρχές 2011

Μοντέλο αρχές 2011, επεξεργαστής A1278 / 2,3 GHz i5 ή 2,7 GHz i7.



Rep: 295



Δημοσιεύτηκε: 26/26/2012



Η Apple λέει ότι μπορώ να αναβαθμίσω τη μνήμη RAM μου από 4 GB σε 8 GB (2x4GB RAM). Είναι δυνατή η εγκατάσταση καρτών 2x8GB DDR3 SoDIMM 1333MHz στο Mac μου;



Προχώρησα και εγκατέστησα RAM 16 GB RAM στο Macbook μου. Λειτουργεί καλά, εκτός από όταν προσπαθώ να τρέξω τα Windows 7 Pro στο bootcamp. Έρχεται στην οθόνη σύνδεσης και σταματά. μερικές φορές απλώς έρχεται σε μια λευκή οθόνη. Νομίζω ότι το win pro7 μπορεί να χειριστεί 192 GB REM, οπότε ποιο είναι το πρόβλημα; Μπορεί να είναι το μοντέλο μνήμης; Αγόρασα το Crucial DDR3 16GB 1333MHz SODIMM για Mac.

Ευχαριστώ!

Σχόλια:



Λυπούμαστε που σκάψαμε παλιές δημοσιεύσεις, αλλά θέλω να αναβαθμίσω το mbp μου σε 16 gb και θέλω να μάθω αν θα αναγνωριστεί όλο το ram.

Έχω αναζητήσει τον Ιστό στο αμμώδη που είμαι ικανός και μπορώ να βρω μια σαφή απάντηση οπουδήποτε.

Ευχαριστώ

12/31/2013 με Τεκόνε

Γεια σας παιδιά, έχω ένα Macbook pro στις αρχές του 2011 και το έχω αναβαθμίσει σε RAM 8Gb (RAM 2x4Gb). Η Apple αναφέρει ότι «4 GB (δύο 2 GB SO-DIMM) μνήμης DDR3 1333MHz, δύο υποδοχές SO-DIMM υποστηρίζουν έως και 8 GB» από αυτόν τον σύνδεσμο:

http://support.apple.com/kb/sp620

Είναι δυνατή η αναβάθμιση από 8 σε 16Gb;

Γνωρίζω ότι αυτή η ανάρτηση έχει απαντηθεί και έλεγε «ναι μπορούμε να αναβαθμίσουμε στα 16gb», όχι με αυτές τις λέξεις, αλλά το καταλαβαίνετε. Ήθελα απλώς να σιγουρευτώ.

Ευχαριστώ.

Arjun

04/04/2014 με Arjun

Arjun - Για μελλοντική αναφορά δημοσιεύσατε μια ερώτηση στον τόπο όπου μόνο Οι απαντήσεις ανήκουν. Σας παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τον σύνδεσμο προσθήκης σχολίων στην κατάλληλη απάντηση ή Ξεκινήστε το O.Q σας. Και τα 011 μοντέλα μπορούν να εκτελέσουν 16 GB RAM, δεν είναι υποστηρίζεται αγοράστε την Apple, αλλά, λειτουργεί.

05/04/2014 με originalmachead

Γεια σου, πρόσθεσα 16 συναυλίες στο MacBook Pro στις αρχές του 2011 και το έκανα ολοένα αυξανόμενη απόδοση. Ήταν γυμνοσάλιαγκας έως ότου άλλαξα το κριάρι.

Είμαι βέβαιος ότι μπορείτε να πάρετε πολλή επιπλέον ταχύτητα με ένα SSD, αλλά γιατί ξοδεύετε τα χρήματα όταν μπορείτε να βελτιώσετε την ταχύτητα για το κλάσμα του κόστους. Κάθε φορά που αναβαθμίζω το λειτουργικό σύστημα, το σύστημα φαινόταν να επιβραδύνεται. Έβαλε τόση μεγάλη μνήμη στο κριό που το μηχάνημά μου ήταν σχεδόν άχρηστο. Τώρα η ταχύτητα είναι σωστή όπου μου αρέσει να είναι και δεν έχω κανένα πρόβλημα με όλα αυτά. Ακόμα και το παλιό πρόβλημα της αναζήτησης στο Wi-Fi κάθε πέντε δευτερόλεπτα δεν είναι πραγματικά πρόβλημα. Αγόρασα τη μνήμη στο Amazon και ήταν φθηνή και μπορείτε να ελέγξετε στο YouTube για οδηγίες σχετικά με τον τρόπο αντικατάστασης της στο μηχάνημά σας.

Το MacBook Pro και το iMac μου έχουν και τα δύο 16 συναυλίες και το παλιό iMac είναι ένα I5 και το MacBook Pro είναι ένα I7.

Δοκιμάστε τη μνήμη πρώτα, είναι φθηνή και, στη συνέχεια, αποφασίστε αν θέλετε SSD. Μπορεί να ανακαλύψετε ότι το SSD δεν είναι απαραίτητο.

Καλή τύχη και καλές επισκευές

10/11/2015 με miata90redd

Πρόσθεσα επίσης 16 ram στο MacBook Pro στις αρχές του 2011 και μια μονάδα δίσκου 500 SSD .. 300 $ για τα πάντα .. Ολοκαίνουργιος υπολογιστής .. Πολύ εύκολο να το κάνετε μόνοι σας .. τόνοι βίντεο στο You Tube .. Συνιστώ ανεπιφύλακτα να κάνετε και τα δύο. ..

09/01/2016 με Κλασικό σπορ

12 απαντήσεις

Επιλεγμένη λύση

Rep: 115,8k

Ναί.

Εάν αυτή η απάντηση ήταν χρήσιμη, παρακαλώ θυμηθείτε να επιστρέψετε ένα σημάδι έγινε αποδεκτό.

Σχόλια:

Επιβεβαιώθηκε, αυτήν τη στιγμή Mac: Mac book pro 15inch στις αρχές του 2011

4gb dfr3 1067 MHz 204 pin ναι Έχω αναβαθμίσει πάρα πολύ σε 16Gb ram σε αυτό το MacBook. Μόνος εγκατέστησε το κριού. Σημειώστε στους χρήστες, βεβαιωθείτε ότι έχετε αποφορτίσει τους συμπιεστές πριν επιχειρήσετε αυτό με επαναφορά Mac στον υπολογιστή και γειώστε τον εαυτό σας και χρησιμοποιήστε αντιστατική προστασία για να μην προκαλέσετε ζημιά στον υπολογιστή. Βεβαιωθείτε ότι η μνήμη είναι πλήρως τοποθετημένη. Ενεργοποιήστε τον υπολογιστή και εκκινήστε την αρχική σας σελίδα και ελέγξτε τη μνήμη για επαλήθευση μετά την εγκατάσταση μεταβαίνοντας σε αυτόν τον Mac για να δείτε τον νέο εγκατεστημένο αριθμό ram.

12/10/2016 με Γιάννης

Ναι, το έκανα επίσης. Εγκαταστάθηκε με επιτυχία.

01/17/2017 με Μωάμεθ Φαρόκι

Έχω ένα Mac Book Pro (15 ιντσών, τέλη 2011) και έχω εγκαταστήσει 2 8 GB (1600 MHz DDR3) στη μητρική πλακέτα. Δεν είχα κανένα σφάλμα, κανένα πρόβλημα και τρέχω

(2) 2 TB στο σύστημα για συνολικά 4 TB (1 στην κανονική θέση για το HD, και έχω αφαιρέσει το CD-ROM και το αντικατέστησα με ένα Docking Bay για το 2ο SSD). Δεν είχα πρόβλημα.

αντικαταστήστε το σκληρό δίσκο καλώδιο macbook pro

11/16/2019 με dov

Rep: 7.4k

Θα λειτουργήσει;

Ναί.

Είναι ολικό απόβλητο εάν εξακολουθείτε να έχετε έναν περιστρεφόμενο σκληρό δίσκο;

ΑΠΟΛΥΤΩΣ!

Αποκτήστε ένα SSD και στη συνέχεια RAM. Θα προτιμούσα να έχω SSD και 2 GB μνήμης RAM από έναν σκληρό δίσκο και 20 GB μνήμης RAM. Όσο ένας υπολογιστής εξακολουθεί να χρησιμοποιεί σκληρό δίσκο, είναι σπασμένος, κατά τη γνώμη μου, και δυστυχώς άχρηστος.

Σχόλια:

Δεν καταλαβαίνω το σχόλιό σας. Ο σκληρός δίσκος του MacBook Pro 2011 είναι ενσωματωμένος. Πώς δεν θα χρησιμοποιούσα τον σκληρό μου δίσκο;

05/13/2016 με ευχαριστώ

Νομίζω ότι η αναφορά είναι ότι εάν εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε μια μονάδα σκληρού δίσκου «τύπου πιατέλας» (HDD), τότε είναι άχρηστο .. Αλλά νομίζω ότι αυτή είναι μια απλή εξήγηση. Ένας σκληρός δίσκος SSD θα αποδίδει πολύ πιο γρήγορα από έναν σκληρό δίσκο τύπου πιατέλας. Σκεφτείτε το ως αριθμομηχανή έναντι μολυβιού, όταν κάνετε μαθηματικά. Η αριθμομηχανή είναι πολύ πιο γρήγορη, καθώς είναι όλα ψηφιακή / ηλεκτρονική. Ένα μολύβι, όπως ένας τυπικός σκληρός δίσκος τύπου πιατέλας, είναι πολύ πιο αργός (σε σύγκριση) με την αριθμομηχανή, καθώς είναι μια συσκευή «μηχανικής ανάγνωσης».

06/30/2016 με Ρικ Τείχος

Ένας σκληρός δίσκος δεν είναι άχρηστος, αλλά είναι αλήθεια ότι ένα SSD είναι εύκολα η πιο αποτελεσματική αναβάθμιση για οποιονδήποτε υπολογιστή που δεν διαθέτει ακόμη. Σε ένα Macbook, μπορείτε να διατηρήσετε το σκληρό δίσκο για πιο αργή αποθήκευση μεγάλης κλίμακας εάν θυσιάζετε τη μονάδα οπτικού δίσκου. Πήγα με μονάδα οπτικού δίσκου + SSD, αλλά εξαντλείται συνεχώς ο χώρος στο δίσκο, εν μέρει επειδή ελπίζω να αλλάξω πάρα πολύ ότι το OS X δεν φαίνεται να καθαρίζει. Ελπίζω ότι η επιπλέον μνήμη RAM θα ​​το λύσει, φέρνοντας αυτήν την ερώτηση σε πλήρη κύκλο.

03/10/2016 με Martijn Vos

Rep: 73

Έχω ένα macbook pro 15 '2.0Ghz στις αρχές του 2011 και εγκατέστησα 2 μονάδες Corsair 8 GB και αναγνωρίζει και λειτουργεί.

Αλλά δεν έχω παρατηρήσει καθόλου βελτίωση στην απόδοση :-(

Νομίζω ότι αν κάνετε αναβάθμιση σε 8 GB θα κάνετε το κόλπο ..

Σε μερικά μηχανήματα απλά δεν θα τα χρησιμοποιήσει όλα. Δεν ξέρω, ίσως το έκανε και δεν το έχω παρατηρήσει.

Σχόλια:

Η τοποθέτηση 16 GB μνήμης RAM σε έναν υπολογιστή δεν είναι σαν να ρίχνετε ένα Hemi 600HP σε ένα αυτοκίνητο… Του περισσότερο σαν προσθήκη πακέτου ρυμούλκησης σε αυτοκίνητο, φορτηγό ή SUV… αν τραβάτε ήδη ένα μεγάλο φορτίο, ένα πακέτο ρυμούλκησης (π.χ. περισσότερη μνήμη RAM) βοηθά στην ολοκλήρωση της εργασίας πιο αποτελεσματικά. Βγάζει νόημα αυτό? Εάν δεν το χρησιμοποιούσατε εντατικές εφαρμογές επεξεργαστή ( Εφαρμογές που χρησιμοποιούνται σε εφαρμογές δημιουργίας περιεχομένου όπως PhotoShop, Illustrator, Final Cut Pro ) πριν από το διακόπτη, τότε όχι δεν θα παρατηρήσετε αλλαγή μετά. Η μνήμη RAM καθορίζει πόσες εφαρμογές και πόσα δεδομένα μπορεί να παρακολουθεί ο Mac χωρίς να χρειάζεται να διαβάσει ή να γράψει στο μέσο αποθήκευσης (πρόσβαση στο VMEM που επιβραδύνει μια διαδικασία). Η ταχύτητα του e-mail ή της περιήγησης στο Διαδίκτυο ... ή της αναπαραγωγής μουσικής δεν θα αλλάξει αισθητά μετά τη μέγιστη μνήμη RAM. Το μηχάνημα εκτελεί ήδη αυτές τις εφαρμογές όσο γρήγορα μπορεί να εντοπίσει ένας άνθρωπος και το επιτρέπει η εφαρμογή .. αυτές οι χρήσεις απλά δεν επωφελούνται από την κατοχή 16 GB RAM.

10/03/2014 με originalmachead

«Εάν δεν χρησιμοποιούσατε εφαρμογές εντάσεως επεξεργαστή» από το originalmachead

Είμαι πολύ σίγουρος ότι εννοούσε RAM εντατική και όχι επεξεργαστή Αν και μπορούν να είναι ένα στο ίδιο, δεν είναι απαραίτητα. Το άνοιγμα μιας τεράστιας εικόνας στο photoshop μπορεί να είναι εντάσεως RAM, ενώ ένα σύνθετο φίλτρο μπορεί να είναι απαιτητικό από τον επεξεργαστή. Μπορεί να είναι χρήσιμο να έχετε περισσότερη μνήμη RAM, αλλά δεν θα επιταχύνει την εργασία που απαιτεί εντατική επεξεργασία.

02/03/2016 με μηκεντρικός

Αυτό είναι λοιπόν στο originalmachead. Έχω επίσης ένα MacBook Pro 2011 και από το El Capitan γίνεται όλο και πιο αργό. Συνήθως δεν χρησιμοποιώ εφαρμογές όπως το Photoshop ή το InDesign ... μόνο Apple Mail, Google Chrome και Pages. Λοιπόν, λέτε ότι αν αυξήσω τη μνήμη RAM, δεν θα βοηθήσει την συνεχώς αργή ταχύτητα του υπολογιστή;

05/13/2016 με ευχαριστώ

@euchreyou - Θα επικεντρωθώ στην πρώτη εκκαθάριση HD. Η επιβράδυνση του συστήματός σας σημαίνει ότι η μονάδα δίσκου γεμίζει και τα αρχεία είναι κατακερματισμένα. Εκτελέστε το Disk Utility από μια εξωτερική μονάδα εκκίνησης και, στη συνέχεια, εκτελέστε Δίσκος γιατρός ή κάποια άλλη καθαριστική μνήμη cache & log. Στη συνέχεια, καθαρίστε όσο περισσότερα σκουπίδια μπορείτε. Θέλετε να έχετε τουλάχιστον το 1/4 της μονάδας σας δωρεάν, μια μικρότερη μονάδα χρειάζεται περισσότερη (1/3). Μόλις έχετε τον ελεύθερο χώρο, εκτελέστε μια καλή εφαρμογή ανασυγκρότησης όπως: Οδηγήστε το Genus . Μόλις η μονάδα σας επιστραφεί σε σχήμα, θα δείτε μια μεγάλη βελτίωση!

05/14/2016 με Και

Όσο για το επόμενο βήμα θα αυξήσω τη μνήμη RAM σας δεδομένου ότι κάνετε επεξεργασία εικόνας. Πιθανότατα τα προβλήματα των δίσκων σας οφείλονταν στο γεγονός ότι η χρήση σας δημιούργησε πολλά κατακερματισμένα αρχεία, καθώς δεν είχε αρκετή μνήμη RAM για να διατηρήσει την εικόνα στη μνήμη RAM. Θα ήθελα επίσης να εξετάσω είτε την εναλλαγή του HD σε ένα μεγάλο SSD (1 ή 2 TB) εάν μπορείτε να το αντέξετε οικονομικά. ή σκεφτείτε ένα SSHD. Δεν θα πήγαινα σε διπλή μονάδα, εκτός εάν το σύστημά σας μπορεί να το υποστηρίξει (υπάρχει κάποιο πρόβλημα σε ορισμένα μοντέλα)

05/14/2016 με Και

Rep: 61

Ναι είναι δυνατό. Να είστε προσεκτικοί μόνο με τις μάρκες. Δεν θα λειτουργούν τέλεια όλες οι μάρκες. Είχα μερικά φθηνά να δουλεύουν τέλεια και μερικά να μην δουλεύουν καθόλου.

Σχόλια:

Γεια σας Μιλάν. Μπορείτε να πείτε τις μάρκες που λειτούργησαν και τις μάρκες που δεν λειτούργησαν; ευχαριστώ

10/11/2015 με Επικοινωνία

@Επικοινωνία Υπάρχουν πολλά πακέτα για αυτήν την αναβάθμιση που μπορούν να βρεθούν στο ebay μπορεί να είναι πιο ακριβά, αλλά είναι πολύ πιο πιθανό να λειτουργήσουν

10/16/2020 με Master CNG

Rep: 25

Το MBP2011 μου λειτουργεί πολύ καλά μετά την εγκατάσταση 16 GB Rams και Samsung SSD 850 EVO 500GB. Χρειάζεται μόνο 14 δευτερόλεπτα για να ανοίξει η σελίδα προβολής. Αξίζει την αναβάθμιση και το MBP σας μοιάζει με νεότερο υπολογιστή.

Rep: 35

Για όλους σας που θέλετε να αναβαθμίσετε σε 16BG RAM ... ΜΗΝ!

Γιατί, όχι επειδή το μηχάνημα δεν θα το αποδεχτεί, γιατί και αν έχετε μια καλή μάρκα, θα λειτουργεί καλά και θα το αναγνωρίσει, παρόλο που η Apple έχει δηλώσει σαφώς ότι το 8Gb είναι το μέγιστο.

Ωστόσο, οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι ένας αργός υπολογιστής οφείλεται στη μνήμη, ο οποίος είναι ένας παράγοντας, αλλά η αναβάθμιση σε 16gigs σπαταλάει μόνο τα χρήματά σας, τα 8GB είναι άφθονα εκτός αν σκοπεύετε να εκτελέσετε ταυτόχρονα 5 εικονικές μηχανές, απίθανο.

Ίσως θελήσετε να λάβετε υπόψη άλλους παράγοντες όπως τη μνήμη γραφικών σας, στους οποίους μπορείτε να κάνετε αναβάθμιση επειδή είναι στο chipset και ταχύτητα σκληρού δίσκου. Κάποια στιγμή η μνήμη γραφικών σας είναι υπερφόρτωση, φαίνεται πως είναι μόνο 256MB σε σύγκριση με την έκδοση 2.2GHz MacBook Pro (MC723LL / A) στις αρχές του 2011 που έχει 1 GB μνήμης γραφικών. Στη συνέχεια, στο σκληρό σας δίσκο, μπορεί να βομβαρδιστεί με τόσα δεδομένα αρχείων μουσικής και αρχείων βίντεο που δεν μπορεί καν να βρει αυτό που ψάχνετε έγκαιρα.

Σκεφτείτε αυτά πριν ξοδέψετε σπατάλη χρημάτων στο Memory Upgrade. Πραγματικά δεν θα δείτε μια μεγάλη διαφορετική μνήμη RAM 16 GB.

Σχόλια:

Μπράιαν, συμφωνώ με μέρος της δήλωσής σας «8GB είναι αρκετό για τους περισσότερους ανθρώπους». Παίρνω εξαίρεση από την παρατήρησή σας σχετικά με την Apple που δήλωσε σαφώς ότι το 8GB είναι το όριο. Το όριο της Apple βασίζεται στην πρώτη ημέρα του ιστορικού μοντέλων και όχι σε ποιες μονάδες μνήμης βγήκαν αργότερα. Αν και είναι αλήθεια η Apple δεν επέστρεψε για να δοκιμάσει τις νεότερες μονάδες μνήμης που έχουν άλλοι. Επιπλέον, ορισμένα συστήματα (Core2 Duo) έχουν όριο λόγω της CPU και της λογικής του ελεγκτή μνήμης που χρησιμοποιούνται σε αυτά. Συστήματα που μπορούν να αντιμετωπίσουν περισσότερη μνήμη (i3 / i5 / i7) και το πιο πρόσφατο OS-X μπορούν να την αξιοποιήσουν. Το τελευταίο κομμάτι εδώ είναι η εφαρμογή: δεν μπορούν όλες οι εφαρμογές να χρησιμοποιούν όλη αυτή τη μνήμη (ούτε να τη χρειάζονται). Η ταυτόχρονη εκτέλεση διαφορετικών εφαρμογών μπορεί να επιτρέπει σε κάθε εφαρμογή που εκτελεί όλη τη μνήμη που απαιτεί η καθεμία. Έχοντας μία εφαρμογή που έχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε όλο αυτό το υψηλότερο ποσό μνήμης RAM, θα πρέπει να επαληθευτεί από τον συγκεκριμένο προμηθευτή εφαρμογών. Για παράδειγμα, το CadCam μπορεί να αξιοποιήσει αυτήν την πρόσθετη μνήμη RAM.

05/13/2014 με Και

Η VM μπερδεύει μόνο το ζήτημα εδώ, καθώς το όριο μνήμης του λειτουργικού συστήματος της VM θα πρέπει να ληφθεί υπόψη και τέλος, ο αριθμός των VM και γιατί χρησιμοποιείτε τα VM. Τα περισσότερα άτομα που χρησιμοποιούν VM πρέπει να εκτελέσουν Windows ή UNIX / Linux για να αποκτήσουν πρόσβαση σε μια δεδομένη εφαρμογή και στη συνέχεια η ίδια ιστορία ισχύει ποιο είναι το όριο του λειτουργικού συστήματος και της εφαρμογής ανά δεδομένο VM. Στη συνέχεια, η απόδοση CPU, αποθήκευσης (HD / SSD) ή / και δικτύου γίνεται το όριο απόδοσης. Η GPU αντικατοπτρίζει μόνο την ικανότητα του συστήματος να επεξεργάζεται. Έτσι, ένα σύστημα με προβλήματα λειτουργίας θα αντιμετωπίσει ζητήματα ανεξάρτητα από την ποσότητα μνήμης RAM που έχει. Οι άνθρωποι δεν λαμβάνουν υπόψη όλα τα κομμάτια και την ισορροπία κάθε στοιχείου που δημιουργεί έναν υπολογιστή. Ποια είναι η κατώτατη γραμμή εδώ και συμφωνώ μαζί σας και σε αυτό το σημείο.

05/13/2014 με Και

Υπερψήφισα αυτήν την απάντηση επειδή είναι λανθασμένη.

04/29/2015 με δήμαρχος

Συνιστώ ανεπιφύλακτα να αντικαταστήσετε το HD με SSD. Θα δείτε μεγάλη βελτίωση στο χρόνο εκκίνησης και στη συνολική απόδοση.

10/11/2015 με hgontijo

Το αν θα δείτε τον αντίκτυπο μιας αναβάθμισης μνήμης εξαρτάται εξ ολοκλήρου από τη χρήση σας. Δεν τρέχω κανένα VM, αλλά χρησιμοποιώ 7,9 GB και ο Mac μου δημιουργεί πάρα πολλά αρχεία ανταλλαγής. Νομίζω ότι περισσότερη μνήμη θα μου έκανε πολύ καλό. Η μνήμη RAM είναι φθηνή.

03/10/2016 με Martijn Vos

Rep: 561

Ναι μπορείς. Επίσης, μπορείτε πάντα να ελέγχετε στον ιστότοπο του Kingston. Παραθέτει ποια είναι η μέγιστη μνήμη κατά επιλογή μηχανήματος.

http: //www.kingston.com/us/memory/search ...

Rep: 19

16gigs μνήμης RAM είναι καλή μόνο για συστήματα 64bit, στο 32Bit, υπάρχουν περίπου 8gigs ram που χρησιμοποιούνται πριν από τον υπολογιστή.

Σχόλια:

Μπορεί να σας σοκάρει όταν ακούτε ότι το OS X 10.8 και νεότερη έκδοση και όλο το υλικό με δυνατότητα εκτέλεσης 10.8 και άνω, είναι 64 bit. Από όσο γνωρίζω, οι μόνοι υπολογιστές που θα αντιμετωπίζουν περισσότερα από 8 GB μνήμης RAM συνηθισμένος Το Run 10.8 είναι οι πύργοι G5 τελευταίας γενιάς και οι πύργοι Mac Pro πρώτης γενιάς.

09/01/2016 με αετός

Ένας υπολογιστής 32 bit δεν μπορεί να αντιμετωπίσει περισσότερα από 4 GB. Ακόμη και 8 GB είναι ένα χάσιμο σε αυτήν την περίπτωση.

03/10/2016 με Martijn Vos

Είναι αλήθεια ότι? Δεν είχα ιδέα. Ευχαριστώ. 8 GB είναι η μισή τιμή των 16 .. πιστεύω ότι το 16 μοιάζει με μια σύγχρονη βασική γραμμή. Ακόμα και το 8 στο νεότερο MBP μου αισθάνεται αδύναμο

03/27/2019 με Σον

Μόλις πρόσθεσα 16 συναυλίες στο MacBook Pro στις αρχές του 2011 και όταν από το slug σε μια μηχανή αγώνων. Επίσης, βελτίωσε το Διαδίκτυο. Εάν κάνετε αναβάθμιση, κοιτάξτε την οθόνη δραστηριότητας και στην πραγματικότητα χρησιμοποιεί πάνω από 10 συναυλίες για να λειτουργήσει.

Χρησιμοποίησα τη μνήμη Mac.

Το μηχάνημά μου επιβραδύνθηκε με κάθε αναβάθμιση του λειτουργικού συστήματος και νομίζω ότι είναι η μέθοδος της Apple για να σας πω ότι χρειάζεστε ένα νέο μηχάνημα. Χρησιμοποιώ ένα καλώδιο συνδέσμου για να τραβήξω φωτογραφίες από την κάμερα μου Raw αρχεία και τώρα λειτουργεί τέλεια.

06/06/2015 με miata90redd

Εάν είχατε σύστημα 4 GB τότε θα μπορούσατε να σταματήσετε στα 8 GB και να δείτε το ίδιο αποτέλεσμα. Η μεγαλύτερη νίκη εδώ είναι ο καθαρισμός της συλλογής σκουπιδιών. Ένα καλό εργαλείο είναι Δίσκος γιατρός μπορείτε να πραγματοποιήσετε λήψη από το App Store. Το επόμενο πράγμα είναι να εκτελέσετε το Drive Utility από μια άλλη μονάδα με δυνατότητα εκκίνησης και να επιδιορθώσετε και να διορθώσετε τα δικαιώματα. Το τελευταίο είναι να ανασυγκροτήσετε το HD σας καθώς με την πάροδο του χρόνου τα αρχεία κατακερματιστούν. Εάν μπορείτε να το μετακινήσετε, πάρτε ένα SSHD ή SSD για να αντικαταστήσετε το πιο αργό σας HD. Σε συνδυασμό με τη μνήμη RAM των 8 GB θα έχετε μια κραυγή!

06/06/2015 με Και

Rep: 1

Αναβάθμισα επίσης το Macbook pro του 2011 την περασμένη εβδομάδα από 4 σε 16 και το μόνο που μπορώ να πω είναι WOW.

Σχόλια:

Τώρα που είναι τον Ιανουάριο του 2018, είναι ακόμα εντυπωσιακό ή είχατε προβλήματα; Και χρησιμοποιείτε ένα SSD ή το πρωτότυπο HD; Και ποιο λειτουργικό σύστημα χρησιμοποιείτε; Έχω ένα macbook pro 2011 που εκτελεί 10,6,8 και σκέφτηκα να ενημερώσω το λειτουργικό σύστημα, αλλά διαβάζω αυτές τις σκέψεις ότι πρέπει να κάνω και τη μνήμη. Ποια μνήμη μάρκας χρησιμοποιήσατε; Θέλετε επίσης να βεβαιωθείτε ότι το cs3 θα λειτουργεί σε νέο λειτουργικό σύστημα.

01/16/2018 με συντριβάνι

Δύο χρόνια αργότερα αγόρασα ένα MBP στα τέλη του 2011, ήταν υπέροχο, πήγα στα 16 gig και η ευτυχία μου διπλασιάστηκε, έβαλα στη συνέχεια ένα Intel SSD για Mac (σειρά 535) και η ευτυχία μου διπλασιάστηκε ξανά. Είχα ένα ASUS VX7 το 2011 που είχε 16 gig ram και ίδιο i7 με αυτό το MBP, η Apple κλωτσάει το ASUS VX7. Τώρα έχω 30 δευτερόλεπτα εκκίνηση σε διπλά παράθυρα εκκίνησης 10, μερικές φορές λιγότερο και έχει πολλά προγράμματα. Πώς μπορείτε να είστε τόσο ευχαριστημένοι με έναν υπολογιστή ηλικίας 9 ετών; Όλα με νέο ram και νέο SSD όχι 2ih, μου κόστισε περίπου 750 $ (αρχική τιμή 450 $ στο eBay. Δεν υπάρχει νέος υπολογιστής windows για το οποίο θα ανταλλάξαμε αυτό το 9χρονο MBP, κανένας από αυτούς δεν θα μπορούσε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες μου μετά από και Μου αρέσουν τα καταστήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών για να εξετάσω την ταχύτητα, όχι μόνο τις φανταχτερές γραπτές προδιαγραφές. Ω, τρέχοντας την Catalina με ευκολία και πλήρως λειτουργική. Η Catalina ξεκινά γρηγορότερα από τα παράθυρα των 30 δευτερολέπτων, είναι φρικιό;

06/28/2020 με Ρικ γυαλί

Rep: 25

δήλωση μίας γραμμής ... στο MBP 13, στις αρχές 11, η Κοινή μνήμη βίντεο θα αυξηθεί απλώς. Είχα ram 3xxMB βίντεο όταν είχα 4 GB RAM .. Τώρα έχω 512 MB βίντεο ram με 10 GB RAM. τα γραφικά λειτουργούν τόσο ομαλά. (Adobe suite) ειδικά ...

όποιος λέει ότι τίποτα δεν θα αλλάξει είναι υπερβολικά τεχνικό.

Σχόλια:

10 GB RAM ... Είστε σίγουροι αυτό

10/16/2020 με Master CNG

Rep: 1

Έχω εισαγάγει 16gbs στο μου 8, 1 Στις αρχές του 2011, το MBP δεν αναγνωρίζει τη μία υποδοχή του κριού. Δοκίμασε τον Ram στο memtest86 και στα μέσα του 2012 το MBP λειτουργεί καλά. Ενημέρωσα στο high sierra, επαναφέραμε το καροτσάκι και το smc δεν έχω τύχη να κάνω το mac να το δει. ίσως η ταχύτητα του κριού είναι πολύ αργή. Ωστόσο, έβλεπα μια φορά το mac να λέει 16gb ram. οπότε ίσως έχω ελαττωματική θύρα. αλλά όταν έτρεξα τον αρχικό μου Ram 2x4GB, είδα και τα δύο εντελώς καλά. Έτσι είμαι πραγματικά χαμένος

Σχόλια:

το στεγνωτήριο μου χρειάζεται πολύ χρόνο για να στεγνώσει

Μόλις έβαλα 16 GB στο macbook pro 13 ιντσών στις αρχές του 2011 και το 'about mac' δείχνει μόνο 8 GB με μία υποδοχή ανοιχτή. Είμαι επίσης σε υψηλή sierra. Αναρωτιέμαι επίσης αν ο υπολογιστής μου δεν τον αναγνωρίζει;

12/01/2020 με ζακάρ

Πιθανότατα να έχετε μια κακή πρίζα ή δεν έχετε καθίσει πλήρως το SO-DIMM

10/25/2020 με Και

Rep: 1

Δημοσιεύτηκε: 15/03/2020

Ο Intel core i7 2860QM που χρησιμοποιείται στα 15 'και 17' MBP υποστηρίζει έως 32 GB μνήμης RAM. Τώρα, η ενδιαφέρουσα ερώτηση είναι πώς θα ανταποκριθούν αυτά τα MBP σε ένα μόνο 16 GB stick DDR3 RAM 1600, 1333 και 1066 MHZ 204 pin; Φυσικά, υποθέτοντας ότι το RAM stick θα χωρέσει φυσικά στην υποδοχή RAM του MBP.

θα το δοκιμάσω σύντομα με το 2011 μου 17 ”-MBP.

Σχόλια:

Δεν πρόκειται να συμβεί! Ακριβώς επειδή η αρχιτεκτονική της CPU έχει την ικανότητα, αυτό δεν σημαίνει ότι η Apple ενεργοποίησε όλες τις γραμμές διευθύνσεων ή ρυθμίζει τη μνήμη, ώστε να μπορεί να γίνει. Δοκιμάστηκε πριν από 32 GB δεν είναι εφαρμόσιμο.

10/25/2020 με Και

Άλεξ

Δημοφιλείς Αναρτήσεις