Χρειάζομαι πραγματικά έναν αντιστατικό ιμάντα / στρώμα για την αποσυναρμολόγηση μιας επιφάνειας εργασίας;

Επιτραπέζιος υπολογιστής

Οι υπολογιστές που γενικά δεν περιλαμβάνουν ενσωματωμένη οθόνη και προορίζονται να είναι ακίνητοι.



Rep: 166



Δημοσιεύτηκε: 06/24/2010



Εντάξει. Έχω μια αχρησιμοποίητη επιφάνεια εργασίας και θέλω να την τεμαχίσω για να βάλω φρέσκα μέρη σε αυτήν (τρέχει επί του παρόντος Pentium 4). Χρειάζομαι πραγματικά ένα αντιστατικό λουράκι / χαλί; Γιατί;



PS: ανέγγιχτο από το 2007/2008

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Εκσυγχρονίζω

έτσι χρειάζομαι ακόμα ένα αντιστατικό χαλί;



Σχόλια:

Ναι, χρειάζεστε ιμάντα esd και χαλί, χρειάζονται σχεδόν 3000 βολτ στατικής για να νιώσετε το σοκ και χρειάζονται μόνο 100 βολτ στατικής για να τηγανίσετε τα ηλεκτρικά εξαρτήματα μέσα στο φορητό υπολογιστή. Χρησιμοποιείτε πάντοτε ιμάντα esd και mat όταν εργάζεστε με υπολογιστές, ΠΑΝΤΑ

08/24/2019 με Ρεξ Κλαρκ

Είχα πάρα πολλά συστατικά «νεκρά κατά την άφιξη» που έπρεπε να χάσω γιατί δεν χρησιμοποίησα αντιστατικό ιμάντα ... αυτή είναι η πιο απίστευτη στάση να μην ακολουθώ πρότυπα βέλτιστων πρακτικών «γιατί ξέρω καλύτερα» παρά όχι να κατανοήσουμε τα βασικά της ηλεκτρονικής και της ηλεκτρικής ενέργειας. Φοβερός...

01/28/2020 με Τσίλι Starz

17 απαντήσεις

Επιλεγμένη λύση

Rep: 12.9k

Επειδή υπάρχουν αντιφατικές απαντήσεις εδώ, επιτρέψτε μου να διευκρινίσω:

Δεν είναι ζωτικά Είναι σημαντικό είτε για την ασφάλειά σας, είτε για την ασφάλεια των ηλεκτρικών εξαρτημάτων του υπολογιστή σας ότι χρησιμοποιείτε αντιστατικό ιμάντα / τάπητα. Τούτου λεχθέντος, δεν βλάπτει τίποτα καθόλου να το χρησιμοποιείτε και σίγουρα θα σας βοηθήσει να βεβαιωθείτε ότι όλα όσα κάνετε ασφαλέστερα .

Anecdotally (πάρτε αυτό με έναν κόκκο αλατιού): Έχω κάνει άνετα επισκευές υπολογιστών για περισσότερο από μια δεκαετία και δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ έναν αντιστατικό ιμάντα / χαλάκι. Ποτέ δεν έκοψα κανένα από τα εξαρτήματα στα οποία δούλευα, αλλά σίγουρα έχω αναλάβει ορισμένους κινδύνους χωρίς να χρησιμοποιώ ένα λουράκι καρπού.

Αρέσει Χρειάζομαι πραγματικά έναν αντιστατικό ιμάντα / στρώμα για την αποσυναρμολόγηση μιας επιφάνειας εργασίας; , εάν λάβετε άλλες απαραίτητες προφυλάξεις, εσείς μπορώ ξεφύγετε χωρίς αυτό. Είναι περισσότερο μια ερώτηση για το πόσο άνετα είστε με το να βεβαιωθείτε ότι κρατάτε πάντα ένα γειωμένο πλαίσιο και πόσο σίγουροι είστε ότι δεν θα τραβήξετε τυχαία κάτι. Εάν κάνεις κάτι zap, σίγουρα θα λυπάσαι που δεν είσαι πιο προσεκτικός - αυτός είναι ένας κίνδυνος που είμαι πρόθυμος να αναλάβω.

Για αναφορά, το iFixit πωλεί αρκετά χαμηλό κόστος και αποτελεσματικό Αντιστατικός ιμάντας καρπού .

Αντιστατική ταινία ιμάντα καρπού' alt=Προϊόν

Αντιστατικός ιμάντας καρπού

7,99 $

Σχόλια:

Taylor, πιθανότατα κάνετε τις επισκευές σας σε ένα γραφείο με πλακάκια στο πάτωμα. Οι περισσότεροι άνθρωποι θα κάνουν επισκευές στα σπίτια τους με πολύ χαλί. Αφαίρεσα όλο το χαλί στο σπίτι μου και το αντικατέστησα το πλακάκι Saltilo. Το απίστευτο χρόνο που αφιερώνεται στην προσπάθεια διάγνωσης και των στοιχείων που επλήγησαν με ESD θα αλλάξει γνώμη.

04/18/2015 με δήμαρχος

Συμφωνημένο Mayer! Αυτή είναι η εποχή του χρόνου, είναι χειρότερη! Το ζήτημα είναι ότι το κλίμα σας παίζει μεγάλο ρόλο στο πόση στατική ηλεκτρική ενέργεια υπάρχει (τι είναι το ESD). Ένα υγρό περιβάλλον δεν αντιμετωπίζει τους ίδιους κινδύνους με ένα πολύ ξηρό περιβάλλον. Έτσι, στα μέσα του χειμώνα στην Αλάσκα ή στη μέση της ερήμου της Σαχάρας είναι απαραίτητο !, στη μέση του τροπικού δάσους της Κεντρικής Αμερικής ή μια βροχερή μέρα την άνοιξη στο Μίσιγκαν όχι! Παίξτε το με ασφάλεια χρησιμοποιήστε τις κατάλληλες προφυλάξεις!

04/19/2015 με Και

Εάν χρησιμοποιείτε ένα ξύλινο τραπέζι ή σανίδα που είναι στεγνό, (δεν κρατά υγρασία), φοράτε κοντομάνικα βαμβακερά πουκάμισα, αγγίξτε παρατεταμένα το πλαίσιο, ενώ εργάζεστε στο σύστημα, χρησιμοποιήστε την αντιστατική σακούλα στην οποία ήρθε το μέρος όπου ήταν δυνατόν, μην μετακινείστε πολύ, μείνετε μακριά από το χαλί, εργαστείτε όταν ο αέρας δεν είναι πολύ στεγνός, χειριστείτε μόνο τα μέρη από τις άκρες τους και μην αγγίξετε το κύκλωμα, πιθανότατα θα είστε εντάξει. Θυμάμαι. Ακριβώς επειδή δεν βλέπετε ή δεν αισθάνεστε σοκ δεν σημαίνει ότι ένα ηλεκτρικό εξάρτημα δεν έχει υποστεί βλάβη για να αποτύχει αμέσως ή κάποια στιγμή στο μέλλον.

28/8/2015 με Άλεν Σκοτ

Είναι λοιπόν καλύτερο να έχετε αυτές τις προφυλάξεις κατά την επιδιόρθωση συγκεκριμένων πραγμάτων όπως υπολογιστών παρά για μικρότερων πραγμάτων όπως ένα iPhone; Ή μήπως αυτό θα ήταν αντίστροφο; Δεν βλέπω μεγάλη προφύλαξη όταν πρόκειται για άτομα που επισκευάζουν τηλέφωνα ...

Το κιτ γρήγορης φόρτισης xbox 360 δεν λειτουργεί

07/12/2016 με Felix Robinson

Ως φοιτητής ΤΠΕ, γιατί είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τα κοινά προβλήματα στον υπολογιστή;

11/10/2020 με ρολό

Επανάληψη: 675.2k

Το να χτυπήσετε τα ηλεκτρονικά με το ESD θα σας οδηγήσει. Η μνήμη RAM χτυπάται πιο συχνά, αλλά θα προκαλέσει διαλείπουσα σφάλματα και παράξενες δυσλειτουργίες που δεν εμφανίζονται πάντα με διαγνωστικά. Έχω περάσει μέρες προσπαθώντας να καταλάβω τι ήταν λάθος με ένα μηχάνημα επιτυχίας ESD. Το στρώμα αποτρέπει την ESD (ηλεκτροστατική εκφόρτιση) που μπορεί να βλάψει σοβαρά τα ηλεκτρονικά μέρη. Εδώ είναι το Wiki: http: //en.wikipedia.org/wiki/ Ηλεκτρονικός σταθμός ...

Αυτή είναι η προηγούμενη απάντησή μου σε αυτό το ζήτημα: Μπορείτε να δημιουργήσετε μια στατική φόρτιση φορώντας σχεδόν οτιδήποτε. ESD (Ηλεκτροστατική εκφόρτιση) 1/10 η ποσότητα ενός αισθητού σοκ μπορεί να καταστρέψει τη μνήμη RAM και άλλα ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Εάν οι πρίζες τοίχου γειωθούν μπορείτε να αποφορτιστείτε όταν κάθεστε. Προσεγγίστε και αγγίξτε την κεντρική βίδα της πλάκας. Εάν εξακολουθείτε να ανησυχείτε, μπορείτε να αγοράσετε έναν ιμάντα γείωσης στον καρπό που συνδέεται στον τοίχο για λιγότερο από 5,00 $ στο τοπικό Radio Shack ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα γειωμένο χαλί.

Ρίξτε επίσης μια ματιά σε αυτό: Έλεγχος ηλεκτροστατικής εκφόρτισης (ESD)

Για όσους πιστεύουν ότι είμαι τρελός, κάντε μια μικρή μελέτη για το θέμα προτού απαντήσετε, ακολουθεί ένα σεμινάριο για αυτό: http: //www.radio-electronics.com/info/el ...

Δείτε περισσότερα από την Ένωση ESD: http://www.esda.org/

Σχόλια:

Αλλά ποια είναι μερικά κοινά συμπτώματα βλάβης ESD σε φορητό υπολογιστή και μερικές από αυτές τις περίεργες δυσλειτουργίες; Δεν έχω δει μια ανάρτηση εδώ σχετικά με αυτό, και όπου ήταν το συμπέρασμα, ναι, καταλάβαμε, έχουμε χάσει άλλο ένα από ζημιά ESD! Υποθέτω ότι με χάνει - οι άνθρωποι μιλάνε για αυτό το ζήτημα στο επίπεδο των βουντού και της δεισιδαιμονίας, και όχι όσον αφορά τα απτά συμπτώματα που μπορούν πραγματικά να αναζητηθούν, οπότε είναι δύσκολο για μένα να το αντιμετωπίσω σοβαρά. Μου θυμίζει ολόκληρο το ζήτημα «πώς να φροντίζω σωστά τη μπαταρία του φορητού σας υπολογιστή».

12/09/2010 με rdklinc

Είμαι σχισμένος σε αυτήν την ερώτηση. Συμφωνώ με τον δήμαρχο σχετικά με τη βασική ιδέα της στατικής προστασίας. Το έμαθε και το χρησιμοποίησε ως εργαζόμενος τεχνικός τόσο στο Ναυτικό όσο και σε μια μεγάλη εταιρεία επισκευής υπολογιστών. Τούτου λεχθέντος στην προσωπική μου κατασκευή και επισκευή υπολογιστών ακολουθώ λίγο πολύ τον Taylor και τον rdklinc. Έτσι, όλα τα πράγματα που εξετάστηκαν δίνω και στα τρία

12/09/2010 με rj713

Rdkl, έχετε αρκετά ανταλλακτικά για να το δοκιμάσετε. Τραβήξτε ένα ραβδί μνήμης RAM και δείτε αν εμφανίζεται σε οποιαδήποτε δοκιμή RAM. Αυτό το ζήτημα μου έδωσε περισσότερη θλίψη για οτιδήποτε άλλο στον κόσμο των υπολογιστών. Έχω ένα iMac G5 στο οποίο εργάζομαι για δύο εβδομάδες και δεν είναι σωστό. Όλα λειτουργούν μέχρι το τελευταίο 2%. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ. Όλα λειτουργούν καλά μέχρι να μην το κάνουν. Το ηλεκτρικό σοκ που σταματά την καρδιά σας δεν έχει συμπτώματα τις περισσότερες φορές, αλλά είναι πραγματικό. Θα σε σκοτώσει ή θα σε φέρει πίσω.

12/09/2010 με δήμαρχος

Επειδή τα συμπτώματα της βλάβης μπορούν να ποικίλουν σε μεγάλο βαθμό. Θα χρειαζόταν εκατομμύρια δολάρια και ένα βιβλίο πάχους 900 σελίδων για να τεκμηριωθεί το πιθανό σύμπτωμα ESD. Το ESD μπορεί να λιώσει τα μικροκυκλώματα που περνούν από τα περισσότερα ηλεκτρονικά. Αυτή η σύνδεση μπορεί να μην έχει σημασία τώρα. Μπορεί να εξασθενίσει μόνο, αλλά τελικά μπορεί να πεθάνει μια εβδομάδα, ένα μήνα περίπου.

28/8/2015 με Άλεν Σκοτ

Είμαι τεχνολογία υπολογιστών για πάνω από 25 χρόνια. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ΠΟΤΕ έναν ιμάντα καρπού ή χαλάκι. Δούλεψε με βροντή και κεραυνό .. δούλεψε σε χαλί. ΠΟΤΕ δεν έχω ΠΟΤΕ «Σοκαριστεί» ή «τσακίσει» ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ υπολογιστή ή τα εξαρτήματά του Απλά λέγοντας ... Ο ιμάντας καρπού έχει βαθμολογηθεί υπερβολικά.

05/22/2020 με Claudia

Rep: 409k

Υποστηρίζω τη θέση των Mayers (παραχωρήθηκε λίγο αργά στο διάλογο)

Πρέπει να χρησιμοποιήσετε έναν ιμάντα γείωσης και ένα χαλί που συνδέεται σε ένα καλό σημείο γείωσης. Μερικές φορές κάνω εξαπάτηση. Όμως, το κάνω με τη σύνδεση της μονάδας στην οποία δουλεύω (μόνο συσκευές καλωδίου γείωσης) και απενεργοποιημένη. Στη συνέχεια, κρατάω το ένα χέρι κρατώντας το μεταλλικό πλαίσιο, έτσι είμαι στο ίδιο δυναμικό τάσης με τη συσκευή και τα εργαλεία μου που χρησιμοποιώ, ποτέ δεν μετακινώ ούτε αγγίζω τίποτα άλλο.

Το ζήτημα είναι ότι το κλίμα σας παίζει μεγάλο ρόλο στο πόσο υπάρχει στατικός ηλεκτρισμός (ESD). Ένα υγρό περιβάλλον δεν αντιμετωπίζει τους ίδιους κινδύνους από ένα πολύ ξηρό περιβάλλον. Έτσι, στα μέσα του χειμώνα στην Αλάσκα είναι απαραίτητο, στο τροπικό δάσος της Κεντρικής Αμερικής δεν χρειάζεται τόσο.

Εντάξει - Ποια απόδειξη υπάρχει ζημιά που δεν χρησιμοποιείται; Η ζημιά δεν είναι πάντα άμεση, συχνά μπορεί να χρειαστούν λίγες μέρες ή ένα ή δύο χρόνια για να εμφανιστεί. Αυτό καθιστά δύσκολο για πολλούς να πιστέψουν ότι ήταν ένας παράγοντας.

Όταν εργαζόμουν στο IBM μας έδωσαν ένα πολύ συναρπαστικό demo. Χρησιμοποιώντας ένα ηλεκτρονικό μικροσκόπιο μας δείχνουν ένα κύκλωμα το οποίο είχε εξερχόμενους δοκιμαστικούς αγωγούς που εφαρμόσαμε μια φόρτιση ESD. Με τα μάτια μας μπορούσαμε να δούμε την περιοχή να εξατμίζεται και να καταστρέφεται. Το κάναμε τρεις φορές με διαφορετικές τάσεις, οι δύο έδειξαν ζημιά, αλλά εξακολουθήσαμε να δουλεύουμε. Ήταν ξεκάθαρο ότι η ζημιά εξασθένισε το τσιπ καθώς τελικά απέτυχε.

Rep: 61

Απολύτως, εάν η πρόθεσή σας είναι να έχετε μακροχρόνιο, λιγότερο επιρρεπές σε προβλήματα, εξοπλισμό.

Πρώτον, το στρώμα και ο ιμάντας χρησιμοποιούνται όταν ο εξοπλισμός δεν είναι ενεργοποιημένος. Το χαλί υποτίθεται ότι είναι εμποτισμένο με μέταλλο για να βοηθήσει στην εξάλειψη των φορτίων, εάν χρησιμοποιείτε ενεργοποιημένο εξοπλισμό στο χαλί, εάν μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό στον εαυτό σας ή στον εξοπλισμό σας.

Δεύτερον, ο ιμάντας θα πρέπει να διαλύσει αργά τη φόρτιση σας και το στρώμα πρέπει να διαλύσει οποιαδήποτε φόρτιση του εξοπλισμού στη γείωση, πάλι αργά. Έτσι, όταν αγγίζετε τον εξοπλισμό σας, τόσο εσείς όσο και ο εξοπλισμός θα πρέπει να έχετε το ίδιο δυναμικό, περιορίζοντας έτσι οποιαδήποτε ροή ηλεκτρικής ενέργειας.

Δούλευα στην ηλεκτρονική στο Ναυτικό για δέκα χρόνια και ήταν αυτοκόλλητα για τη χρήση χαλιών και ιμάντων. Ξόδεψαν μεγάλα χρηματικά ποσά στο πρόγραμμα και παρείχαν μικροσκοπικές εικόνες της ζημιάς που προκλήθηκε από την ESD κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν μπορούν να δουν τη ζημιά που προκαλεί το ESD, αλλά όλοι όσοι γνωρίζουν τα ηλεκτρονικά το χρησιμοποιούν. Η CPU σας διατίθεται σε θωρακισμένη τσάντα, όπως και η μνήμη RAM, η μητρική πλακέτα, η GPU κ.λπ. ... όλοι οι κατασκευαστές αναγνωρίζουν τη σημασία του. Σίγουρα οι «περισσότεροι» άνθρωποι πηγαίνουν χωρίς να τα χρησιμοποιήσουν, αλλά ένα χαλάκι και λουράκι 25 $ είναι μικρές επενδύσεις για εσάς, γιατί το διακινδυνεύετε.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ. Ακούτε πάντα για άτομα που έχουν παράξενα προβλήματα με τον νέο εξοπλισμό, τον εξοπλισμό DOA κ.λπ. ... ορισμένοι είμαι βέβαιος ότι σχετίζονται με ζημιά από ESD. Οι εταιρείες θα το χρησιμοποιούσαν αν δεν πίστευαν ότι ήταν απαραίτητο, καθώς προσθέτει κόστος στην παραγωγή.

Rep: 33,8k

Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και δεν είδα ποτέ ζημιά που θα μπορούσε να αποδοθεί στο ότι δεν τη χρησιμοποίησα. Με αυτά τα θέματα που είναι τόσο συζητήσιμα, η απάντηση είναι συνήθως ότι, όχι, μάλλον δεν έχει σημασία. Εάν συνέβαινε, τα στοιχεία θα ήταν πολύ πιο σαφή. Θέλω να πω, θα πρότεινα να μην εγκαταστήσετε μοκέτες στην περιοχή όπου επισκευάζετε υπολογιστές, να αγοράζετε πέρα ​​από προφανή πράγματα όπως αυτό, θα έλεγα ότι είστε εντάξει.

Rep: 49

Αυτό είναι πολύ απλό. Ήμουν επαγγελματική τεχνολογία για ολόκληρη την ενήλικη ζωή μου, πάνω από 20 χρόνια. Εάν σκοπεύετε να δέσετε το χέρι σας σε κάτι ενώ εργάζεστε στον υπολογιστή σας, γιατί όχι απλώς να προχωρήσετε και να χειροπεράσετε αυτό το χέρι σε έναν πίσω βρόχο ζώνης; Θα λειτουργήσει περίπου το ίδιο, είναι το θέμα μου. Ναι, υπάρχουν πολλοί λαοί που θα λατρέψουν την αγάπη να σας πουλήσουν τριάντα πέντε σεντ σε κόστος υλικού και κατασκευής με μόλις $ 20 USD, αλλά η αλήθεια; Πάντα έχετε πάντα τη συνήθεια να έχετε το χέρι σας στο μεταλλικό πλαίσιο που είναι το εσωτερικό πλαίσιο κάθε υπολογιστή, διακομιστή, τερματικού σημείου πώλησης, κ.λπ. κ.λπ. Πρέπει να έχει αυτό το μεταλλικό πλαίσιο, επειδή οι προδιαγραφές το απαιτούν για άλλα πράγματα στη γείωση για να αποφευχθεί η πυρκαγιά. Το στατικό είναι λόγω ενός διαφορετικού ηλεκτρικού δυναμικού (φανταστείτε το σώμα σας είναι ένας μεγάλος πυκνωτής ole, γιατί στην πραγματικότητα είναι. Το σώμα σας και η ικανότητά του να συγκρατεί ηλεκτρικό δυναμικό είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της τεχνολογίας της οθόνης αφής, στην πραγματικότητα.) Μεταξύ δύο αντικειμένων, και αυτό απορρίπτει, ακυρώνοντας αυτό το διαφορετικό ηλεκτρικό δυναμικό. Ωστόσο, το πλαίσιο του υπολογιστή σας θα αποφορτίζει πάντα στατικά με ασφάλεια, εάν είναι το πρώτο μέρος του υπολογιστή που αγγίζετε. Απλώς πάρτε τη συνήθεια να το μετακινείτε φυσικά γύρω από τον πάγκο με αυτό το πλαίσιο με ένα χέρι χωρίς γάντια, και θα είστε εντάξει. Δεν έχω φορέσει ποτέ έναν ιμάντα καρπού, ούτε μία φορά σε 20 χρόνια. Όχι μια φορά σε 20 χρόνια έχω σκοτώσει ένα μέρος με στατικό. Στην πραγματικότητα, στοιχηματίζω αν στέκεστε πίσω από έναν επαγγελματικό πάγκο που ψάχνατε να χτυπήσετε και να κάψετε 40 επισκευές σε μια βάρδια και τραβήξατε έναν ιμάντα καρπού; Θα γελούσατε prolly με ένα χλευασμένο πίσω από την πλάτη σας ως μια πρωκτική συγκρατημένη θήκη OCD. Ένας στατικός ιμάντας καρπού είναι μια λύση απεγνωσμένα για την αναζήτηση ενός προβλήματος και σας διαβεβαιώνω, όποιος ισχυρίζεται ότι χρειάζεστε δεν κάνει παραγωγική δουλειά σε σοβαρό υλικό.

Εκσυγχρονίζω

Είναι αστείο, ακόμη και οι άνθρωποι που εργάζονται περιστασιακά αγοράζουν σε αυτήν την ανοησία - δεν εννοώ ανοησίες όπως το ESD δεν υπάρχει, αλλά ανοησία ότι πρέπει να κάνετε τίποτα εκτός από την εκτόξευση του σώματός σας στο πλαίσιο. Έχω δει ακόμη και κάτι με την ένδειξη 'ζημιά ESD' στο εξερχόμενο ράφι, το τράβηξα και όχι ... απλά δεν φαίνατε αρκετά σκληρά, υπάρχουν γνωστά ζητήματα με οποιαδήποτε μνήμη RAM με μάρκες αναθεώρησης 2.0b από το ODM που τρέχει πάνω από αυτό το άλλο σκοτεινό Chipset VIA στο freeBSD .... χωρίστε τη μνήμη RAM 2 GB σε δύο πίνακες και αυτό το παράξενο σφάλμα που αντιμετωπίζετε θα σταματήσει εντελώς. Από την άποψή μου, το να δουλεύω στην πίσω πλευρά των μικρών καταστημάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών - το «ESD ζημιά» είναι μια διάγνωση όλων, και κάτι σαν το μισό χρόνο που μπορώ να βρω το πρόβλημα και να το διορθώσω. Βρίσκω πολλά τροφοδοτικά με φουσκωτές ράγες 12 volt μετά από κακές καταιγίδες που φέρουν την ένδειξη «ζημιά ESD» όταν δεν είναι πραγματικά. Σε απάντηση στο άτομο που δημοσιεύει όλους αυτούς τους υπέροχους οδηγούς ESD; Δεν μπορούμε να ξέρουμε ποιος έγραψε τη wikipedia, όχι πραγματικά - αλλά παρατηρώ ότι σχεδόν όλοι οι άλλοι στη λίστα σας, βολικά, έχουν ιμάντες καρπού προς πώληση με σήμανση 1200% ... Μήπως έχω λάθος να υποψιάζομαι τους ισχυρισμούς που είναι απολύτως απαραίτητοι όταν εγώ το έχουν αγνοήσει απολύτως αυτό επαγγελματικά για όλη μου την καριέρα και δεν έχω ακόμη βλάψει ένα κομμάτι; Βλέπω, μπορώ να το ξέρω γιατί επειδή αν έπαιζα προβλήματα ESD, οι αριθμοί RMA μου σε ολοκαίνουργιο υλικό που θα εγκατασταθεί θα το αποκαλύψουν.

Σχόλια:

Έτσι, η IBM, η HP και η Apple για να αναφέρουμε μερικές εταιρείες που το παίρνουν πολύ σοβαρά, είναι όλα βρεγμένα. Δεν το νομίζω! Είστε σαφώς. Η ζημιά που δημιουργείτε δεν είναι πάντοτε ορατή τη στιγμή που έχετε κάνει τη λογική. Πρέπει να κάνετε κάποια ανάγνωση των τεχνικών εργασιών στον ιστότοπο του IEEE.

05/28/2014 με Και

Υπάρχει ESD; Συμφωνώ.

Το ESD μπορεί να είναι εξαιρετικά επιβλαβές για το υλικό; Συμφωνώ επίσης.

Νομίζω ότι δεν λαμβάνετε υπόψη την ομάδα εργασίας, την κατάρτιση, τις πολιτιστικές διαφορές και επίσης, αναφέρεστε στην εταιρική πολιτική σαν να είχε ποτέ κάποια λογική σε αυτήν.

Τα κάνει σωστά; Σίγουρα, εάν εμπιστεύεστε το λάθος άτομο να χειρίζεται τα στοιχεία του υπολογιστή.

Ωστόσο...

Αυτό είναι απλό επίπεδο μαθηματικών τρίτου βαθμού - Κάθε νέο μέρος που αγγίζω (και αγγίζω τόνους, κάθε μέρα) στη δουλειά μου ανατίθεται σε μια βάση δεδομένων, περίοδο. Κάθε μέρος που στέλνω πίσω σε ένα ODM είναι επίσης σε πίνακα. Εάν είχα προβλήματα ESD, οι αριθμοί μου θα αποκλίνουν από τα ποσοστά αστοχίας του κατασκευαστή κατά παραγγελίες μεγέθους και απλά όχι. Δεν είναι δική μου γνώμη, είναι ένα αναμφισβήτητο μαθηματικό γεγονός. Δεν χρησιμοποιώ, ούτε αντιλαμβάνομαι την ανάγκη, ένα λουράκι καρπού. Αυτό που κάνει η Apple είναι οι υπερπόντιοι κατασκευαστές είναι ακριβώς πέρα ​​από αυτό το σημείο.

05/29/2014 με Ρόμπερτ Σκοτ

Απλώς ισχυρίσατε ότι πρέπει να κάνω λάθος επειδή οι λαοί που θεωρείτε ως «ειδικοί» σε αυτόν τον τομέα ισχυρίζονται ότι αυτό είναι απαραίτητο- και ίσως είναι, εάν διαχειρίζεστε μεγάλο αριθμό ανθρώπων από μια ομάδα εργασίας που περιέχεται στην αγροτική Κίνα ... Δεν θα Έχω ιδέα για αυτό, ισχυρίζομαι μηδενική εμπειρία εργασίας για έναν υπερπόντιο κατασκευαστή. Αλλά το να προσπαθούμε να ισχυριστούμε ότι κάτι είναι σωστό, γιατί «αυτό, αυτό, και η άλλη ομάδα εμπειρογνωμόνων το λέει» είναι παθιασμένα ξεκαρδιστικοί, κάποτε, πίστευαν ότι η γη ήταν το κέντρο του σύμπαντος, ότι ο κόσμος ήταν επίπεδος , κ.λπ. κλπ. Ότι μια γνώμη είναι δημοφιλής και αν έχει πραγματική ανάγκη με βάση την εμπειρία είναι δύο πράγματα που είναι αρκετά άσχετα - είναι ατυχές για τη θέση σας σε αυτήν τη συζήτηση ότι μπορώ να επισημάνω κυριολεκτικά χιλιάδες περιπτώσεις όπου ολόκληρος ο κόσμος οι ειδικοί αποδείχθηκαν εντελώς λανθασμένοι. Όσον αφορά; Εκτός αν το κάνετε αυτό επαγγελματικά και εννοώ όλη μέρα, τότε δεν έχετε την εμπειρία να υποστηρίξετε οποιαδήποτε γνώμη, ούτως ή άλλως.

05/30/2014 με Ρόμπερτ Σκοτ

Η διαφημιστική εκστρατεία βασίζεται σε εταιρείες που αισθάνονται την υποχρέωση να συμμορφώνονται με τις αντιληπτές ευθύνες. Μια μεγάλη εταιρεία δεν μπορεί να πει «δεν μας ενδιαφέρει το ESD» γιατί φαίνεται ανεύθυνο, οπότε προσπαθούν να αγοράσουν κατάλληλα προϊόντα ασφαλείας, παρόλο που κανείς δεν έχει δει ποτέ ζημιές που οφείλονται άμεσα στην ESD. Η επιδιόρθωση είναι μια λογική πειθαρχία που βασίζεται σε τεκμήρια, ωστόσο το ESD είναι αδύνατο να ξεκαθαριστεί, οπότε η πίστη σε αυτό πετά στο πρόσωπο εκείνων από εμάς που έχουμε μια λογική προσέγγιση. Η δήλωση «IBM, HP και Apple συμφωνούν ότι υπάρχει και επομένως το ίδιο και εγώ» αποτελεί προσβολή για αυτήν την προσέγγιση. Απλώς δεν έχουμε την ικανότητα να δοκιμάζουμε ESD με τον ίδιο τρόπο που λέμε, για παράδειγμα, μια κακή μονάδα οπτικού δίσκου. Κάνω χιλιάδες επισκευές ετησίως και ποτέ δεν κατάφερα να καταλήξω οριστικά στο συμπέρασμα ότι οποιαδήποτε ζημιά προκλήθηκε από την ESD ή ότι η ESD επηρέασε την επιχείρησή μου. Το ESD είναι πραγματικό εάν είστε επιστήμονας σε ένα εργαστήριο με τα κατάλληλα εργαλεία για να το δοκιμάσετε, αλλά για την πλειοψηφία είναι απλά υπερβολική διαφημιστική εκστρατεία και δεν έχει πραγματική πρακτική ανησυχία.

05/30/2014 με rdklinc

Τι είναι το ESD; Ελεύθερα ηλεκτρόνια, που κινούνται. Τι είναι ένα στοιχείο υπολογιστή; Πρακτική μιας απόπειρας διαχείρισης ελεύθερων ηλεκτρονίων που κινούνται για να ολοκληρώσουν την εργασία. Ας μιλήσουμε για την πραγματική ευαισθησία των ηλεκτρικών εξαρτημάτων που κατασκευάζονται από διαδικασίες κατασκευής όπως η λιθογραφία για μια στιγμή - είναι τόσο ευαίσθητα, είναι παράλογο. Κοιτάξτε αρκετά σκληρά στις εμπορικές προδιαγραφές CPU σε συσκευές για απολύτως κρίσιμη υποδομή δεδομένων και θα βρείτε αριθμούς σχετικά με τα σφάλματα που προκαλούνται από την περιστασιακή κοσμική ακτίνα που την έκανε να περάσει τη συσκευασία τσιπ και να παράγει ένα ελεύθερο ηλεκτρόνιο. Δεν είναι γειωμένο; Όχι, αυτό είναι περισσότερο «δεν καταλαβαίνει τι είναι η γείωση». Η γείωση χρησιμοποιεί τη γη σαν ένα γιγαντιαίο πυκνωτή. Τούτου λεχθέντος, ΟΛΑ τα κυκλώματα είναι γειωμένα - η γείωση είναι το μέρος που κάνει τα ηλεκτρόνια να ρέουν σε κύκλο, δημιουργώντας το κύκλωμα. Τα ηλεκτρονικά είναι τόσο ευαίσθητα που η ποσότητα της ιοντίζουσας ακτινοβολίας που βγαίνει από τη σόλα του παπουτσιού σας θα την καταστρέψει.

05/30/2014 με Ρόμπερτ Σκοτ

Rep: 377

Δεν χρειάζεστε αντιστατικό χαλί ή ιμάντα καρπού. Είναι καλύτερο να το συνδέσετε και να αποσυνδέσετε το βύσμα τροφοδοσίας από τη μητρική πλακέτα. Βεβαιωθείτε ότι έχετε το ένα χέρι ή το αντιβράχιο σας αγγίζει κάποιο μεταλλικό μέρος της θήκης ενώ εργάζεστε. Είμαι τεχνικός πεδίου και δεν έχω μεταφέρει ποτέ ένα χαλάκι ή ένα λουράκι. Απλώς πάρτε τις άλλες απαραίτητες προφυλάξεις.

Rep: 187

Όχι. Απλώς αποσυνδέστε όλες τις ηλεκτρικές πρίζες και όλα τα περιφερειακά και τις συσκευές από το μηχάνημα και αγγίξτε κάτι μέταλλο για να αποφορτίσετε το υπόλοιπο στατικό ηλεκτρικό ρεύμα (ειδικά αν έχετε χαλιά!).

Σχόλια:

Morris Levy, έχεις απόλυτο δίκιο. Ωστόσο, αυτή η ερώτηση απαντήθηκε πριν από ένα χρόνο και η απάντηση έγινε αποδεκτή. Ελπίζω να δώσετε μερικές καλές και χρήσιμες απαντήσεις όπως αυτή στις τρέχουσες ερωτήσεις ....-)

04/19/2011 με oldturkey03

Rep: 245

Πραγματικά, δεν χρειάζεστε αντιστατικό λουράκι.

Εάν δεν σας ενδιαφέρει τι θα μπορούσε να συμβεί στα εξαρτήματα του υπολογιστή σας, μην το χρησιμοποιήσετε.

Ο ιμάντας σάς επιτρέπει να αποφεύγετε ηλεκτρικές εκκενώσεις κυκλωμάτων και ευαίσθητων ηλεκτρονικών εξαρτημάτων που μπορεί να σταματήσουν να λειτουργούν πια εάν λάβετε κάποια στατική ηλεκτρική ενέργεια.

Επομένως, είναι καλό να το χρησιμοποιήσετε.

Σχόλια:

Ένας τρόπος να το κοιτάξετε είναι σαν να λέτε σε κάποιον ότι είναι ασφαλές να περνά μέσα από κόκκινα φώτα, αρκεί να μην χτυπηθείτε ή να χτυπήσετε κανέναν, τότε είναι θανατηφόρο! Χοσέ το δικαίωμά σας, οι άνθρωποι πρέπει να το πάρουν στα σοβαρά, καθώς το ESD είναι μια πραγματική απειλή για τα ηλεκτρονικά. Εάν εργάζεστε με δικά σας πράγματα, διατρέχετε τον κίνδυνο. Αν από την άλλη πλευρά, δουλεύοντας πάνω σε πράγματα κάποιου άλλου, καλύτερα να χρησιμοποιείτε καλές πρακτικές ESD!

11/14/2012 με Και

Απλά .. Ενεργοποιήστε και απενεργοποιήστε τον υπολογιστή μου μέχρι να σβήσει το πράσινο φως στο πίσω μέρος.

02/22/2019 με Παιχνίδια BLANCEDRHINO78

Rep: 13

Όσο το εργαλείο σας είναι γειωμένο πρέπει να είναι εντάξει ... συνδέστε τη χορδή τροφοδοσίας, για εμάς στη Μαλαισία έχουμε τη γείωση μας ..

Rep: 13

Αυτό που είναι τόσο δύσκολο, απλώς πάρτε τις προφυλάξεις εκ των προτέρων και ολοκληρώστε τη δουλειά.

Σχόλια:

υπέροχο σχόλιο!

12/21/2015 με Βίνσεντ Χιράφισι

Rep: 43

Εντάξει, προσθέτω ένα για τα βιβλία ... Αντιστατικό Mat; Σίγουρα αν σκοπεύετε να συγκρίνετε έναν υπολογιστή στον οποίο εργάζεστε. Εγκατάσταση και αφαίρεση εξαρτημάτων, όπως απαιτείται, παρέχοντας χώρο εργασίας για την εργασία. Αντιστατικό βραχιολάκι; Σίγουρα αν θέλετε να χειριστείτε τις στατικές ευαίσθητες συσκευές.

Αλλά δεν χρειάζεται πραγματικά να πάτε σε όλα αυτά τα ακραία εάν θέλετε απλά να το κάνετε στο σπίτι και γρήγορα. Η ίδια η θήκη του υπολογιστή όταν είναι συνδεδεμένη και απενεργοποιημένη εξακολουθεί να παρέχει γείωση, βεβαιωθείτε ότι ο διακόπτης τροφοδοσίας είτε στη γραμμή τροφοδοσίας είτε στο πίσω μέρος του τροφοδοτικού σας είναι απενεργοποιημένος. Χρησιμοποιώντας το ένα χέρι για να αγγίξετε τη μεταλλική θήκη θα εκκενωθεί στατική.

Προσέξτε για αιχμηρές άκρες. Εάν δεν είστε σίγουροι, αφήστε το μόνο. Χρησιμοποιήστε το με δική σας ευθύνη. Οι επισκευές σε υπολογιστή 'ZAPPED' μπορεί να είναι δαπανηρές. Προσωπικά δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα.

Rep: 25

Όλοι έχουν μια διαφορετική προσέγγιση για να αποτρέψουν ζημιές από ESD (οπότε πιστεύει ότι είναι απαραίτητο να το πράξουν). Δεδομένου ότι είμαι τεμπέλης και δεν θέλω να ασχοληθώ με τους ιμάντες του καρπού και ούτω καθεξής η προσωπική μου προτίμηση είναι απλώς να αποτρέψω το ESD. Ο τρόπος μου είναι ασύρματος, μόλις έστησα έναν μικρό ανεμιστήρα που καθοδηγείται από 2 υπολογιστές. Ion Quadbars πάνω από το χώρο εργασίας μου. Ποτέ μην ανησυχείτε για τις διαδικασίες ξανά. Εύκολο, αποτελεσματικό και για κάποιον ασχολείται καθημερινά με ευαίσθητες συσκευές που δεν είναι τόσο δαπανηρές.

Σχόλια:

Τι??? Ένας ανεμιστήρας με σύστημα ιόντων μπροστά δεν προσφέρει καμία προστασία ESD. Το μόνο που κάνει είναι να αφαιρέσει το στατικό φορτίο στη ροή αέρα. Ξοδέψτε τα χρήματά σας σε ένα φτηνό λουράκι και χαλί ESD.

11/13/2012 με Και

Απλώς ενεργοποιώ και απενεργοποιώ τον υπολογιστή μου μέχρι να ανάψει το πράσινο φως στο backi αφού τον απενεργοποιήσω.

02/22/2019 με Παιχνίδια BLANCEDRHINO78

Γεια σας @ BLANCHEDRHINO78gaming,

Πώς εκφορτίζετε τον στατικό ηλεκτρισμό από το σώμα σας, ο οποίος μπορεί επίσης να προκαλέσει βλάβη ESD σε ηλεκτρονικές συσκευές;

Απλώς η εξάντληση της υπολειπόμενης ισχύος που απομένει στις ηλεκτρονικές συσκευές δεν τις καθιστά ανοσοποιημένες από ζημιά ESD από το χειρισμό από εσάς.

02/22/2019 με Τζέιφ

Rep: 1

Είναι σημαντικό να αποσυνδέσετε τα καλώδια, να πατήσετε το κουμπί λειτουργίας για να αποστραγγίσετε τα υπόλοιπα φορτία και να γειώσετε ακόμα το σύστημα στο οποίο πρόκειται να εργαστείτε. Αυτό βοηθά στην προστασία των εξαρτημάτων και του τεχνικού επισκευής. Με το σύστημα δεν μπορούν να δημιουργηθούν φορτία γείωσης, αλλά αν δεν γειώσετε τον εαυτό σας και το σύστημα, μπορούν να δημιουργηθούν χρεώσεις που μπορεί φυσικά να προκαλέσουν ζημιά στα εξαρτήματα και την υγεία σας. Είναι απολύτως απαραίτητο να φοράτε έναν ιμάντα καρπού ανά πάσα στιγμή όταν εργάζεστε στη θήκη του υπολογιστή.

Nelson, 3 Μαΐου 2013

Σχόλια:

Ενώ η ιδέα της αποσύνδεσης μπορεί να σας προστατεύσει από επιβλαβείς τάσεις γραμμής (110/220 volt). Αφαιρεί ό, τι χρειάζεστε για προστασία EDS, εάν δεν έχετε σωστά γειωμένο χαλί και ιμάντα καρπού για να εργαστείτε. Εάν η συσκευή χρησιμοποιεί αφαιρούμενο καλώδιο εναλλασσόμενου ρεύματος και έχετε ένα εφεδρικό, μπορείτε να κόψετε τις λεπίδες τροφοδοσίας του καλωδίου αφήνοντας μόνο τον πείρο γείωσης, τώρα ικανοποιείτε και τις δύο ανάγκες (χρησιμοποιώντας ένα λουράκι καρπού δεμένο στη μεταλλική θήκη). Όσον αφορά την εκφόρτιση του συστήματός σας, αυτό είχε νόημα πριν από χρόνια, όταν είχαμε CRT που χρησιμοποιούσαν υψηλές τάσεις (800 ~ 1000 volt DC) και μεγάλους πυκνωτές αποθήκευσης. Σήμερα μόνο τα τροφοδοτικά έχουν μεγάλους πυκνωτές στο εσωτερικό τους και ως επί το πλείστον έχουν θωράκιση γύρω τους για την προστασία της έκθεσης. Στην περίπτωση των CRT, χρειάστηκε να χρησιμοποιήσετε ένα ειδικό εργαλείο για να τα αποφορτίσετε (αντίσταση 5 Ohm 15 watt με δοκιμαστικούς αγωγούς) καθώς κρατώντας το κουμπί λειτουργίας δεν θα τα εκφορτώσετε (ειλικρινά, δεν έχω βρει ότι κρατώντας ένα διακόπτη ισχύος έκανε πολλά οτιδήποτε στην εκφόρτιση πυκνωτών συστήματος ισχύος)

07/06/2013 με Και

Rep: 1

Γεια σας, θα πρότεινα να το κάνετε, σε περίπτωση που θέλετε να χρησιμοποιήσετε τα παλιά μέρη σε διαφορετικό υπολογιστή

Rep: 23

Όταν έφτιαξα υπολογιστές για τα προς το ζην, μας έδωσαν ιμάντες καρπού. Συνήθιζα να αναρωτιέμαι αν ήταν περισσότερο για το πόσο επαγγελματικοί εμφανιζόμαστε, δεδομένου ότι ήταν επιτόπια υπηρεσία σε σπίτια και γραφεία.

Εγώ προηγουμένως είτε θα άφηνα τη μονάδα βάσης συνδεδεμένη με το mins απενεργοποιημένο εάν χρειαζόταν, έτσι ώστε η θήκη να γειωθεί. Δεν μπορείτε πραγματικά να εργαστείτε στο εσωτερικό χωρίς να αγγίξετε τη θήκη, οπότε και στη συνέχεια γειώστε. Πίσω όταν ήμουν φοιτητής, χρησιμοποιούσαμε το ανοξείδωτο αγωγό στην κουζίνα για τα ηλεκτρονικά μας έργα.

Συνήθιζα να βρίσκω τον ιμάντα έναν πόνο, όπως πάντα θα έπαιρνε στα πράγματα, και αν δεν είναι στην άκρη του δακτύλου σας, αναρωτιέμαι πόσο καλό είναι να απαλλαγούμε από όλη τη φόρτιση.

Όπως είπαν και άλλοι, δεν μπορεί να βλάψει (εκτός αν το πιάσετε στη θήκη) να φορέσετε ένα.

Rep: 31

Όχι πραγματικά. Απλώς αποσυνδέστε όλη την τροφοδοσία στην επιφάνεια εργασίας τουλάχιστον 5 λεπτά προτού την αποσυνδέσετε.

Σχόλια:

Thx Δ

06/24/2010 με Τρομοκρατημένος

Αυτή η απάντηση είναι λανθασμένη. Ο στατικός ηλεκτρισμός συσσωρεύεται στο μη γειωμένο σώμα σας. Διατηρώ πάντα το καλώδιο τροφοδοσίας συνδεδεμένο με την παροχή ρεύματος και απλώς αγγίζω οποιοδήποτε μεταλλικό μέρος μέσα πριν αγγίξω τις πλακέτες κυκλωμάτων.

22 χρόνια το κάνεις αυτό κάθε μέρα - μηδενικά προβλήματα.

06/26/2010 με Vic

Τρομοκρατημένος

Δημοφιλείς Αναρτήσεις