Σχετικά με τον αισθητήρα αφής

iPhone 5S

Το Apple iPhone 5s ανακοινώθηκε στις 10 Σεπτεμβρίου 2013. Η επισκευή αυτής της συσκευής είναι παρόμοια με τα προηγούμενα μοντέλα και απαιτεί κατσαβίδια και εργαλεία αφαίρεσης. Διατίθεται ως GSM ή CDMA / 16, 32 ή 64 GB / Silver, Gold και Space Grey.



Rep: 443



Δημοσιεύτηκε: 03/12/2014



Όταν αντικαθιστώ το αρχικό κουμπί, μπορώ να αντικαταστήσω μόνο την ευέλικτη κορδέλα ή πρέπει να αγοράσω ολόκληρο το μέρος;



Ευχαριστώ πολύ παιδιά.

Σχόλια:

γεια, έχω πρόβλημα με το iphone 5s, έχω αντικαταστήσει την κύρια πλακέτα (PCB) αλλά το δακτυλικό αποτύπωμα δεν λειτουργεί, μπορεί να με βοηθήσει να διορθώσω; και αν αγοράσω νέο αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων μπορώ να λύσω το πρόβλημα;



Σίκι

03/17/2015 με shysysani

Shyqi, διαβάστε το νήμα πριν σχολιάσετε. Η ερώτησή σας απαντήθηκε πολλές φορές.

πώς να διορθώσετε μια κουρευτική μηχανή νυχιών

03/17/2015 με iGuys

οι απαντήσεις εδώ είναι λανθασμένες. Είμαι πιστοποιημένος τεχνικός μήλων και υπάρχει μια λύση για αυτό το ζήτημα. Δυστυχώς, μπορεί να γίνει μόνο πιστοποιημένοι τεχνικοί μήλων με πιστοποιημένο λογισμικό επαναπρογραμματισμού μήλων. Έχω διορθώσει περίπου δώδεκα. οι περισσότεροι ήταν το iPhone 6, αλλά οι ίδιοι όροι ισχύουν για το 5S.

07/07/2015 με ΙΤΕΧ

iTECH, ανέφερα ότι τώρα η Apple προσφέρει αυτήν την επισκευή, τουλάχιστον από τον περασμένο Σεπτέμβριο.

08/07/2015 με Τομ Τσάι

Ήταν ανέκαθεν μια επισκευή που το μήλο δεν μπορεί απλώς να εξαπλωθεί ευρέως, όπως κάνουν και άλλες διορθώσεις στο γεγονός ότι το μήλο δεν μοιράζεται πληροφορίες.

09/07/2015 με ΙΤΕΧ

9 απαντήσεις

Επιλεγμένη λύση

Rep: 60.3k

Είναι αδύνατο να αντικαταστήσετε τη διάταξη του κουμπιού αρχικής οθόνης και να διατηρήσετε τη λειτουργία Touch ID. Ο αισθητήρας έχει σχεδιαστεί για να είναι ασφαλής και συνδυάζεται μοναδικά με κάθε CPU. Δεν μπορείτε να εξαγάγετε το κλειδί από τον αισθητήρα ή τον επεξεργαστή επειδή έχουν σχεδιαστεί για να μεταφέρουν το κλειδί στους τάφους τους. Ο επαναπρογραμματισμός τους είναι απίθανο - ακόμη και για την Apple. Δεν πρόσφεραν ποτέ να αντικαταστήσουν το κουμπί και πιθανότατα δεν θα το κάνουν ποτέ. (Ενημέρωση: Το κάνουν τώρα.)

Επομένως, εάν η συσκευή είναι υπό εγγύηση, αφήστε την στην Apple. Εάν ο αισθητήρας αντικατασταθεί από εσάς ή έχει υποστεί ζημιά, θα χάσετε το Touch ID για πάντα.

Σχόλια:

Δεν είναι υπό εγγύηση ...

Τι πρέπει να κάνω ;!

Σε παλαιότερες εκδόσεις του iphone, ο καθορισμός του κουμπιού αρχικής σελίδας ήταν πολύ κοινό πρόβλημα !!!

Εάν το κλειδί δεν ανταποκρίνεται σε πιέσεις μπορώ να το πετάξω στον ωκεανό γιατί κάθε αποστολέας είναι μοναδικός στο τηλέφωνό του;!?!

03/13/2014 με Άσοτοφ

Ναι, αν είναι νεκρό, είναι νεκρό για πάντα. Προσπαθήστε να βρείτε έναν τρόπο για να λάβετε εγγύηση για αυτό το πράγμα ή εάν έχετε κολλήσει με ένα νεκρό.

03/14/2014 με Τομ Τσάι

Το δικό μου είναι κατεστραμμένο, αλλά το αντικατέστησα με ένα άλλο. Το αναγνωριστικό αφής δεν λειτούργησε πια, αλλά το κουμπί αρχικής οθόνης λειτουργεί καλά.

05/14/2015 με silveirabruno

Προτείνω σε όλους αυτούς τους ανθρώπους να πάνε καλύτερα με τη Samsung που δεν έχουν αυτούς τους ταύρους πιστοποιημένους με μήλο # £ + = για να επιδιορθώσουν το τηλέφωνό σας όταν δεν έχετε εγγύηση μήλου εάν δεν το έχετε πια, θα σας πουν να πάρετε η ασφάλιση αφορά όλα τα χρήματα $$

07/17/2015 με manuch14

Τι γίνεται αν βγάλετε ξανά το πρωτότυπο και εξακολουθεί να λέει ότι δεν λειτουργεί σωστά;

08/22/2015 με ισχάχαμιρς

Rep: 1k

Θα το θέσω ως ξεχωριστή απάντηση, επειδή φαίνεται ότι κάποιες άλλες απαντήσεις στην ερώτηση του ΕΠ προκάλεσαν μεγαλύτερη σύγχυση παρά απάντηση σε ερωτήσεις. Θα προσπαθήσω να το θέσω όσο πιο απλά μπορώ.

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με το κουμπί αρχικής οθόνης στο iPhone 5S, η συναρμολόγηση μπορεί να αντικατασταθεί. Το τμήμα είναι διαθέσιμο από το iFixIt καθώς και από πολλούς άλλους προμηθευτές:

Συναρμολόγηση κουμπιού σπιτιού iPhone 5s

Είναι πολύ σημαντικό να σημειωθεί ότι παρόλο που μπορείτε να αντικαταστήσετε το συγκρότημα του κουμπιού αρχικής σελίδας, θα χάσετε μόνιμα όλες τις συναφείς λειτουργίες Touch ID εάν το κάνετε.

Ωστόσο, θα ανακτήσετε οποιεσδήποτε βασικές λειτουργίες κουμπιού αρχικής σελίδας (δηλ. Κάνοντας κλικ στο κουμπί αρχικής σελίδας).

Εικόνα συναρμολόγησης οικιακού κουμπιού iPhone 5s' alt=Προϊόν

Συναρμολόγηση κουμπιού σπιτιού iPhone 5s

9,99 $

Σχόλια:

Εντάξει, στην περίπτωσή μου το σπίτι Flex ήταν κομμένο, το δακτυλικό αποτύπωμα είναι καλό.

Μπορώ λοιπόν να διαχωρίσω τον αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων από το σπίτι Flex;

08/29/2014 με Flavio

Όχι, είναι αδύνατο να διαχωριστεί οποιοδήποτε κομμάτι του συγκροτήματος home button και να μην το καταστρέψουμε ..

Η μάχη σου χάθηκε

08/29/2014 με με

Εντάξει ευχαριστώ :(

01/09/2014 με Flavio

Ίσως μου έλειπε κάτι, αλλά το καλώδιο που συνδέεται από το κουμπί με την πλακέτα, αν ήταν κομμένο, μπορώ να διατηρήσω τις λειτουργίες των κουμπιών λιγότερα ID

10/05/2015 με Lnverse

Τι γίνεται με την επαναφορά ή την ενημέρωση - το iPhone κολλάει στο σφάλμα 53 με μη λειτουργικό Touch ID ;;;

08/01/2016 με rkaufmanis

Rep: 85

Το ID Touch είναι μέρος του κουμπιού αρχικής σελίδας και σε αντίθεση με τα κουμπιά home στα προηγούμενα μοντέλα iPhone, το υλικό ID Touch στο τμήμα κορδέλας του αρχικού κουμπιού συνδέεται με τον μικροεπεξεργαστή A7 σε κάθε λογική πλακέτα iPhone 5s. Έτσι, με άλλα λόγια, το υλικό αφής ID είναι παντρεμένο με το τσιπ A7 και είναι μοναδικό σε κάθε iPhone. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν μπορείτε να αλλάξετε το μέρος του κουμπιού αρχικής σελίδας για να λειτουργήσει το ID Touch και γιατί μετά την αντικατάσταση του εξαρτήματος η επαναφορά χάνει εντελώς τη λειτουργία στις Ρυθμίσεις. Εάν έχετε αποτυχία λειτουργίας κουμπιού αρχικής σελίδας, μπορείτε να αλλάξετε το τμήμα και να το επαναφέρετε, αλλά θα χάσετε μόνιμα τη λειτουργία ID Touch. Εάν έχετε χάσει το αναγνωριστικό Touch, έχει φύγει, ούτε καν η Apple μπορεί να διορθώσει ότι θα σας δώσει ένα νέο iPhone εάν εμπίπτει στο AppleCare. Η Apple υπερηφανεύεται για την ασφάλεια, δηλαδή το iCloud και τώρα το ID Touch. Είναι πολύ ασφαλές και όπως το iCloud έχει τα μειονεκτήματά του όταν οι νόμιμοι ιδιοκτήτες iPhone ξεχνούν εκεί το ID και το PW, έτσι και το ID Touch έχει τα μειονεκτήματά του όταν συμβαίνει δυσλειτουργία. Είναι απλώς ο τρόπος με τον οποίο η Apple σχεδίασε αυτές τις συσκευές. Ευχαριστώ - iRepairsIt.com

Σχόλια:

Irepairsit1 είστε ηχώ; Αυτό ειπώθηκε ξανά και ξανά σε αυτήν την ανάρτηση

01/18/2015 με με

Η Apple μπορεί να διορθώσει και να επαναπρογραμματίσει ένα νέο κουμπί αρχικής σελίδας στον πίνακα. Έχω διορθώσει ίσως δώδεκα μέχρι τώρα. Μόλις το τηλέφωνο είναι στα χέρια μου, χρειάζονται λιγότερο από 5 λεπτά για να αλλάξω το κουμπί και περίπου 15 λεπτά για να το επαναπρογραμματίσω στον πίνακα λογικής.

09/07/2015 με ΙΤΕΧ

πώς να φτιάξετε ένα φερμουάρ σε μια βαλίτσα

γεια μπορείς να μου πεις πώς μπορώ να το επαναπρογραμματίσω

06/08/2015 με dlucianob

ITech - το κάνετε αυτό εκτός Apple Store; Εάν όχι, τότε η απάντησή σας είναι παραπλανητική. Προσφέρετε μια υπηρεσία στους υπόλοιπους από εμάς που δεν έχουν πρόσβαση στην ιδιόκτητη μηχανή επαναπρογραμματισμού; Για λιγότερο από το κόστος της μετάβασης στην Apple και της νέας συναρμολόγησης; Εάν ναι, είμαστε όλοι αυτιά. Διαφορετικά, κάνετε στην κοινότητα DIY ότι είναι δυνατό να επαναπρογραμματίσετε το κουμπί έξω από την Apple, κάτι που φυσικά δεν είναι.

08/08/2015 με Τζέσαμπεθανι

@itech μπορείς να το κάνεις για μένα?

09/27/2015 με Mattias

Rep: 1

Μπορείτε να επιδιορθώσετε το κουμπί αναγνωριστικού αφής εάν το αναγνωριστικό αφής εξακολουθεί να λειτουργεί αλλά όχι το κουμπί σας. Αν και είναι μια ικανότητά τους. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να απομακρύνετε προσεκτικά το κουμπί από το κάτω μέρος ενός κουμπιού αντικατάστασης και να κατεβάσετε το αρχικό κουμπί (4 πόδια) και στη συνέχεια να κολλήσετε το κουμπί αντικατάστασης πίσω στο πρωτότυπο. Έχω κάνει πολλά από αυτά.

Σχόλια:

Πω πω αυτό είναι απίστευτο και υπάρχουν άνθρωποι εκεί έξω που θα σας πουλήσουν το κουμπί αρχικής σελίδας και ούτε καν θα σας πουν ότι αυτό είναι γεγονός. και όταν τους ρωτάτε λένε ότι δεν είχαν παράπονα και ότι υπάρχουν κάποια ελαττωματικά κουμπιά εκεί έξω; Αντικατέστησα 2 κουμπιά στο ίδιο Iphone μόνο για να ψάξω και να βρω αυτήν την απάντηση γιατί δεν λειτουργούν. Ευχαριστω φιλε!!!

05/28/2015 με Gilbert Ferro

Δεν καταλαβαίνω πλήρως τι εννοείς.

Έκοψα κατά λάθος το flexcable και θα το αντικαταστήσω. Είναι ακόμα δυνατό τότε να διατηρήσετε το Touch ID σε λειτουργία;

02/18/2016 με jehuda

Μπορείτε παρακαλώ να το επεξεργαστείτε;

Διατηρείτε το παλιό καλώδιο με το νέο κουμπί ή το παλιό κουμπί με το νέο καλώδιο;

10/25/2016 με harveymarcandre

Πως το κάνω? δεν θα το δοκιμάσω

07/02/2017 με tomasbeauchamp

ναι, μοιραστείτε πώς το κάνατε. Βάλτε το στο Github και συνδέστε το. Διαρροή του εργαλείου. Καταπολέμηση της δύναμης. Κάντε ό, τι μπορείτε για να μας βοηθήσετε.

11/05/2017 με dikkedimi

Επανάληψη: 36.2k

Η συμβουλή μου είναι να το διορθώσετε με εγγύηση και δεν θα σας κοστίσει τίποτα

Σχόλια:

Δεν είναι υπό εγγύηση ...

Τι πρέπει να κάνω ;!

Σε παλαιότερες εκδόσεις του iphone, ο καθορισμός του κουμπιού αρχικής σελίδας ήταν πολύ κοινό πρόβλημα !!!

Εάν το κλειδί δεν ανταποκρίνεται σε πιέσεις μπορώ να το πετάξω στον ωκεανό γιατί κάθε αποστολέας είναι μοναδικός στο τηλέφωνό του;!?!

03/13/2014 με Άσοτοφ

Τομ λέτε όταν ο αισθητήρας αφής δεν αποτυγχάνει ούτε μια αντικατάσταση θα το διορθώσει;

Γιατί τα 5s δεν είναι εγγυημένα, τα τηλέφωνα έρχονται με εγγύηση ετών και δεν έχουν ακόμη χρόνο!

03/14/2014 με με

Όχι, τίποτα δεν μπορεί να το διορθώσει. Ο μόνος τρόπος για να διορθώσετε το Touch ID είναι να αντικαταστήσετε ολόκληρο το τηλέφωνο. Είναι πολύ απίθανο ακόμη και για την Apple να βρει έναν τρόπο να το διορθώσει.

Ίσως το τηλέφωνό του είχε καταστραφεί, οπότε η Apple δεν θα παράσχει εγγύηση.

03/14/2014 με Τομ Τσάι

Έτσι, αν ο αισθητήρας αφής σταματήσει να λειτουργεί, δεν μπορεί να διορθωθεί ούτε ένα νέο μέρος;

03/14/2014 με με

Δεν μπορώ να τυλίξω το κεφάλι μου γύρω από αυτό το tom, οπότε αν ένας σαρωτής δακτυλικών αποτυπωμάτων αποτύχει, γιατί δεν θα λειτουργήσει ένας νέος σαρωτής δακτυλικών αποτυπωμάτων, βλέπω αντικαταστάσεις προς πώληση με τον προμηθευτή μου

03/14/2014 με με

Rep: 2.7k

Ο αισθητήρας δακτυλικών αποτυπωμάτων είναι παντρεμένος με την CPU. ΔΕΝ είναι δυνατό να επαναφέρετε τη λειτουργία του αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων μόλις σπάσει, η μόνη σας ευκαιρία είναι μέσω ασφάλισης / εγγύησης. Για να είμαι ειλικρινής, δεν πιστεύω καν ότι η Apple το επισκευάζει. Δεν έχω ακούσει μια περίπτωση στην οποία κάνουν, απλά αντικαθιστούν το τηλέφωνο εντελώς

Σχόλια:

Το κάνουν. Έχω δει το λογαριασμό επισκευής Genius Bar για το κουμπί αρχικής λειτουργίας που δεν λειτουργεί, αντικαθιστούν το συγκρότημα οθόνης για περίπου 100 $.

09/12/2014 με Τομ Τσάι

Χαζος. Τυπικό μήλο.

03/05/2018 με Τσαντ Γκάινορ

Rep: 13

Γεια σας, αντικατέστησα την οθόνη μου με άλλες οθόνες iphone 5s .. Μόνο η οθόνη μου ήταν σπασμένη, δεν ήταν καλή η ταυτότητα αφής και η ταυτότητα αφής ήταν καλή .. Αλλά αντικατέστησα με πλήρη οθόνη και αναγνωριστικό αφής άλλων Apple iPhone 5s .. Δεν αγγίζει το αναγνωριστικό λειτουργεί ... .. Αν βάλω το αρχικό αναγνωριστικό αφής μου που λειτούργησε πριν .. Θα λειτουργήσει

πώς να πει εάν η μητρική πλακέτα είναι νεκρή

Ευχαριστώ

Σχόλια:

Η κατανόησή μου είναι ότι θα γίνει, αλλά ίσως χρειαστεί να κάνετε μια Επαναφορά στο iTunes για να το επαναφέρετε. Παρακολουθήστε αυτό για να μας ενημερώσετε εάν αυτό ισχύει.

09/29/2015 με ξαναβρίσκω αξία

Πήρα το 5S μου σε μια τεχνολογία τρίτου μέρους για να αντικαταστήσω τη νεκρή μου μπαταρία με την μπαταρία του 5S που δεν λειτουργεί κατά τη χρήση του πατέρα μου. Αντάλλαξαν επίσης τις οθόνες (με το κουμπί αρχικής σελίδας)… τους είπα να τους αλλάξουν και να μην χρεώσω ούτε ένα δολάριο για κάτι που δεν ζήτησα.

Το TouchID δεν λειτουργεί από τώρα. Θα προσπαθήσω να επαναφέρω το 5S μου και να το αναφέρω

12/22/2016 με Δαβίδ

Γεια David - Απλώς μεταβείτε στις ρυθμίσεις TouchID και προσθέστε ξανά τα δακτυλικά σας αποτυπώματα.

Δεν πρέπει να κάνετε επαναφορά. Εάν δεν σας αφήσει να προσθέσετε ένα δακτυλικό αποτύπωμα, το αρχικό κουμπί που έχετε δεν είναι ικανό για TouchID.

12/23/2016 με Xrgsz

Γεια, Xrgsz. Έχει το αρχικό κουμπί, όχι το κουμπί κάποιου άλλου iPhone. Το δοκίμασα ήδη και μου είπε ότι δεν μπορούσε να ενεργοποιήσει τον αισθητήρα. Στην πραγματικότητα, η επιλογή 'Προσθήκη νέου δακτυλικού αποτυπώματος' ήταν γκριζαρισμένη και κανένα από τα προηγούμενα αποθηκευμένα δακτυλικά αποτυπώματα δεν αναφέρθηκε. Προσπαθώντας να ενεργοποιήσετε το διακόπτη για να χρησιμοποιήσετε το TouchID για αγορές στο AppStore και το iTunes, εμφανίστηκε η διεπαφή χρήστη 'Προσθήκη νέου δακτυλικού αποτυπώματος', αλλά μόλις ένα δευτερόλεπτο αργότερα μου έδειξε αυτό το μήνυμα σφάλματος.

Σκέφτηκα να επαναφέρω το iPhone μου, αλλά εξαντλήθηκε η μπαταρία και μόλις το ενεργοποίησα ξανά, το TouchID λειτούργησε άψογα χωρίς καν να χρειαστεί να προσθέσω ξανά τα δακτυλικά μου αποτυπώματα.

Μπορεί να υποθέσω ότι το iPhone ελέγχει τον αισθητήρα TouchID μόλις είναι ήδη ενεργοποιημένος, για να αποφασίσει εάν θα ενεργοποιήσει τη λειτουργία στην επόμενη εκκίνηση. Στην πρώτη εκκίνηση με το αρχικό αρχικό κουμπί πίσω δεν λειτούργησε, αλλά στη δεύτερη εκκίνηση, μόλις είχε εντοπίσει ότι ήταν ο αρχικός αισθητήρας, λειτούργησε άψογα

12/24/2016 με Δαβίδ

Ναί. έχετε δίκιο! Δεν ξέρω γιατί δεν το σκέφτηκα ... Θα έπρεπε να το πω απλώς να το απενεργοποιήσω και να το ενεργοποιήσω ξανά. Χαίρομαι που το καταφέρατε να δουλέψετε χωρίς να χρειαστεί να κάνετε επαναφορά και να περάσετε από όλα αυτά. Κατά την εκκίνηση, η υπηρεσία TouchID πρέπει να ενεργοποιηθεί εάν δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί για οποιονδήποτε λόγο, θα πρέπει να επανεκκινήσει για να λειτουργήσει ξανά. Σκέφτηκα όμως ότι όταν συμβαίνει αυτό, αφαιρεί αυτόματα όλα τα αποθηκευμένα δακτυλικά αποτυπώματα. Αλλά ίσως όχι στην περίπτωσή σας.

πώς να πείτε τι τύπο φορητού υπολογιστή έχετε

Καλές διακοπές.

12/25/2016 με Xrgsz

Rep: 1

Δημοσιεύτηκε: 08/07/2016

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό 3u για να ενημερώσετε το iphone σας ακόμη και αν έχετε σφάλμα 53, δηλαδή, εάν λείπει το λογισμικό σας, ξεπερνά το σφάλμα κάνοντας μια επιτυχημένη ενημέρωση

Σχόλια:

Το σφάλμα 53 δεν είναι πλέον πρόβλημα και δεν έχει γίνει εδώ και αρκετό καιρό. Δεν χρειάζεται να καταβάλλετε μεγάλες προσπάθειες για να ξεφύγετε ή να αποφύγετε το σφάλμα 53 ... μια απλή επαναφορά ή ενημέρωση ενός iPhone 6 ή νεότερου που δεν διαθέτει Touch ID θα λειτουργήσει μια χαρά.

09/08/2016 με iGuys

Το σφάλμα 53 επέστρεψε, αλλά αυτή τη φορά είναι πολύ πιο δύσκολο να διορθωθεί.

10/25/2016 με Τιμ Λε

@Tim - Παρακαλώ εξηγήστε. Διαθέτω ένα συνεργείο επισκευής κινητών και είμαι πολύ συνδεδεμένος με την υπόλοιπη κοινότητα επισκευών. Είμαι αρκετά σίγουρος ότι θα είχα ακούσει για οποιαδήποτε επανεμφάνιση του σφάλματος 53 .... τουλάχιστον όσον αφορά ένα μη αρχικό κουμπί αρχικής σελίδας ... αν πράγματι είχε επιστρέψει.

10/26/2016 με iGuys

@iguys μπορείτε να έχετε ό, τι θέλετε φίλε. Είμαι μέλος του iFixit.vn αν δεν μας γνωρίζετε δεν ξέρετε πολλά!

10/26/2016 με Τιμ Λε

Τι θα συμβεί αν κάποιος αποσύρθηκε το τσιπ στο αρχικό κουμπί αρχικής οθόνης και το μετέφερε στην αντικατάσταση;

12/30/2016 με Τζάστιν

Rep: 1

Για να είναι σαφές, το νέο σφάλμα 53 δεν σχετίζεται καθόλου με το Touch ID. Για εκείνους τους ανθρώπους που εργάζονται στη μητρική πλακέτα iPhone όπως εγώ. Θα ξέρετε τι μιλάω. Αλλαγή σχετικών ανταλλακτικών δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχείτε για το σφάλμα 53. Εφυγε! προοριζόταν μόνο για τεχνικό μήλων. Για όσους από εσάς προσπαθείτε να αφαιρέσετε τον αρχικό σαρωτή Touch ID σε ένα νέο κουμπί αρχικής σελίδας, η απάντηση είναι ναι, θα λειτουργήσει. το έχω κάνει

Σχόλια:

Ακόμα δεν πρέπει να μου πείτε συγκεκριμένα τι προκαλεί αυτό το «νέο σφάλμα 53». Προχωρήστε, μπορείτε να πάρετε τεχνικό ... Κάνω και επισκευή επιπέδου πλακέτας. Είμαι σχετικά νέος σε αυτό και μπορεί να μην είμαι τόσο εξειδικευμένος όσο εσείς, αλλά καταλαβαίνω την ορολογία και θα ξέρω τι μιλάτε αν μου πείτε τα συγκεκριμένα στοιχεία που αντικαθίστανται.

Ανεξάρτητα, γιατί αναφέρατε ακόμη και αυτό το «νέο σφάλμα 53» σε αυτό το νήμα εάν δεν έχει καμία σχέση με το Touch ID; Αυτό το νήμα αφορά το Touch ID. Στην πραγματικότητα, το όνομα του νήματος είναι ακόμη και «Σχετικά με τον αισθητήρα αφής ID».

05/01/2017 με iGuys

Δεδομένου ότι ρωτάς, θα μπορούσα επίσης να σας πω, έτσι δεν θα είστε με τον Τιμ μιλάει. Είναι ζήτημα βασικής ζώνης αν δείτε το νέο σφάλμα 53 ή θα έχετε ποτέ την ευκαιρία να εργαστείτε τόσο πολύ για να το δείτε ακόμη. Αλλά είσαι ο άντρας του Iguys!

05/01/2017 με Τιμ Λε

Δεν πρόκειται να καθίσω εδώ και να διαφωνήσω για κάτι που δεν γνωρίζετε. Αλλά είμαι εδώ για να βοηθήσω στην εκκαθάριση ορισμένων ερωτήσεων που έχουν ή ανησυχούν οι τεχνικοί στο πλαίσιο της εργασίας. Μην είμαι σίγουρος ότι το σφάλμα 53 έχει φύγει μπλα μπλα όταν το iTunes εξακολουθεί να δείχνει αυτό το σφάλμα. Όπως το σφάλμα 3194 είναι το ίδιο με το παρελθόν; Η απάντηση δεν είναι το σφάλμα 3194 τώρα και το σφάλμα 3194 πριν δεν έχει καμία σχέση μεταξύ τους, αλλά εξακολουθεί να είναι το ίδιο σφάλμα, έτσι δεν είναι;

05/01/2017 με Τιμ Λε

Τέλος, μερικές πραγματικές πληροφορίες! Αυτό ήταν το μόνο που ήθελα, πραγματικά. Εάν το κάνατε με τρόπο που αρχικά είπε ότι το σφάλμα 53 επέστρεψε, αλλά δεν έχει καμία σχέση με το Touch ID, πιθανώς δεν θα είχα διαφωνήσει μαζί σας. Γνωρίζω καλά ότι μπορούν να δημιουργηθούν συγκεκριμένα σφάλματα iTunes για διάφορους λόγους. Και πάλι όμως, αυτό το νήμα αφορά το Touch ID !! Οπότε όταν έρχεστε εδώ και λέτε ότι «το σφάλμα 53 επιστρέφει ξανά», φυσικά θα σας ρωτήσω ... γιατί δεν επιστρέφει ξανά ως σφάλμα που δημιουργείται λόγω ζητημάτων Touch ID! Είμαι ακόμα μυστηριώδης για το γιατί το έφερες ακόμη και σε αυτό το νήμα όταν δεν έχει καμία σχέση με το θέμα του νήματος.

Επίσης, θα μπορούσα πραγματικά να κάνω χωρίς την υποτιμητική στάση. Δεν με ξέρεις και τις ικανότητές μου και τη βάση γνώσης μου ως τεχνικός, οπότε σταματήσω να ενεργώ σαν να είμαι κάποιος χαμηλός αγρότης που δεν γνωρίζει τίποτα.

07/01/2017 με iGuys

Τα καροτσάκια είναι παντού ...

01/17/2017 με Ντέιβ Φάουλερ

Άσοτοφ

Δημοφιλείς Αναρτήσεις